Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ATE | 03.0137-3055.2 |
BOSCH | 0 986 487 944 |
BREMBO | S 65 506 |
BREMSI | GF0331 |
BREMSI | PB0091 |
CAR | 5949 |
CIFAM | 153-512 |
HELLA | 8DA 355 051-291 |
KAWE | 01119 |
LPR | 01119 |
LPR | 1119 |
METELLI | 53-0512 |
METZGER | MG 161 |
MIN | MFR640 |
MIN | MFR757 |
NK | 2747866 |
OPTIMAL | CL-0987 |
PAGID | H1844 |
PAGID | H9765 |
PORSC | 99735299301 |
PORSC | 99735299302 |
PROTECHNIC | PRS0788 |
REMSA | 4613.00 |
ROADHOUS | 4613.00 |
TEXTAR | 91063500 |
TEXTAR | 91084000 |
TRISCAN | 8100 20005 |
TRUSTING | 083.005 |
TRW | GS8883 |
VILLAR | 629.C204 |
WOKING | Z4613.00 |
PORSCHE
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.