- Grubość [mm]: 4
- Oznaczenie kontrolne: E190R01440/121
- Szerokość [mm]: 32
- Ciężar [kg]: 1,104
- Średnica bębna hamulcowego: 203
- System hamulcowy: Akebono
- Długożć opakowania [cm]: 20,2
- Szerokość opakowania [cm]: 13
- Wysokość opakowania [cm]: 8,6
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ABE | C02059ABE |
ACEMARK | 113312 |
AKRON-MALÒ | 1390276 |
APEC | BSH1018 |
APEC | SHU592 |
ASHIKA | 55-02-204 |
ASIMCO | K2701 |
ATE | 03.0137-0364.2 |
AYWIPARTS | AW1820002 |
BENDIX | 362401B |
BENDIX | 610281 |
BENDIX | 610510 |
BENDIX | 610607 |
BENDIX | 610636 |
BLUEPRINT | ADT34155 |
BORG BECK | BBS6294 |
BORG BECK | BBS6454 |
BOSCH | 0 986 487 589 |
BOSCH | 0 986 487 883 |
BREMBO | S 83 508 |
BREMSI | GF0951 |
BSF | 01623 |
DANAHER | DBS10128 |
DANAHER | DBS10128B |
DELPHI | LS1854 |
DENCKERMAN | B120152 |
DIAMAX | N01105 |
DJ PARTS | BS1052 |
DYNAMATRIX | DBS582 |
E.T.F. | 09-0545 |
EUROBRAKE | 58492745617 |
FERODO | FSB582 |
FI.BA | FBS8015 |
FIT | FT1199 |
FRITECH | 1115.301 |
FTE | BB1253A1 |
GEELY | 1014002679 |
GIRLING | 5186739 |
HBJAKOPART | J3502071 |
HELLAPAGID | 8DB 355 001-771 |
HELLAPAGID | 8DB 355 003-441 |
J&S Automo | VBSU919 |
JAPANPAR | GF-204AF |
JAPKO | 55204 |
JURATEK | JBS1056 |
JURID | 362401J |
KAGER | 34-0123 |
KAISHIN | K2342 |
KAISHIN | K2383 |
KAVO PARTS | BS-9918 |
KAVO PARTS | KBS-9904 |
KAWE | 07860 |
LPR | 07860 |
MANDO | RMLP10 |
MAXGEAR | 19-1787 |
MDR | MRS-2204 |
METELLI | 53-0431 |
METZGER | MG 723 |
MGA | M772 |
MIN | MFR459 |
MIN | MSK228 |
MIN | MSK230 |
MIN | MSK231 |
MS | 03013703642-SET-MS |
NATIONAL | NS4101 |
NECTO | N1642 |
NIBK | FN2342 |
NISSHINBO | NS1008 |
NK | 2745617 |
NPS | T350A14 |
OPENPARTS | BSA2044.00 |
OPTIMAL | BB-7297 |
OPTIMAL | BK-5404 |
Omnicraft | 2255738 |
PAGID | H9035 |
PATRON | PSP582 |
PEMEBLA | JAPGF-204AF |
PEX | 6.245 |
PROTECHNIC | PRS0488 |
QH BENELUX | BS1052 |
QH BENELUX | BS1058 |
QUINTON HA | BS1052 |
QUINTON HA | BS1058 |
RAICAM | RA28010 |
REMSA | 4101.00 |
ROADHOUS | 4101.00 |
SAKURA | 602-20-3800 |
SBS | 18492745617 |
SIGMAUTO | 1451 |
SIMER | S674 |
STARLINE | BC 07860 |
STELLOX | 112 100-SX |
STELLOX | 112 100L-SX |
TEXTAR | 83053500 |
TEXTAR | 91053500 |
TOMEX | TX 21-09 |
TOYOT | 044950D070 |
TOYOT | 0449547010 |
TOYOT | 0449552020 |
TOYOT | 0449552040 |
TOYOT | 0449552100 |
TOYOT | 0449559020 |
TOYOT | 0449574040 |
TOYOT | 449547010 |
TOYOT | 449552020 |
TOYOT | 449552040 |
TOYOT | 449552100 |
TOYOT | 449559020 |
TRIALLI | GF 1911 |
TRUSTING | 115.301 |
TRW | GS8673 |
VALEO | 562746 |
VILLAR | 629.0707 |
WOKING | Z4101.00 |
WXQP | 42523 |
ZEKKERT | BK-4436 |
TOYOTA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Układ hamulcowy to bez wątpienia najważniejszy system bezpieczeństwa w każdym samochodzie. Proces hamowania samochodu na drodze nie mógłby się odbyć, gdyby nie szereg współpracujących ze sobą części samochodowych. Za jedne z najbardziej istotnych w układzie hamulcowym należy uznać szczęki hamulcowe.
Szczęki hamulcowe to bardzo popularne części samochodowe, które montuje się nawet w nowszych typach pojazdów. Ich zasada działania jest niezwykle prosta. Niestety tego samego nie można powiedzieć jeżeli dojdzie do konieczności ich wymiany - oprócz demontażu koła, trzeba zdjąć także bęben hamulcowy.
Z reguły w przypadku szczęk hamulcowych zwracamy uwagę na ich stan oraz grubość okładzin ciernych. Zbyt cienkie lub wręcz odklejające się trzeba będzie wymienić na nowe. Bardzo ważnym jest, by nie bagatelizować tej kwestii i nie odwlekać wymiany w czasie. Uszkodzona okładzina cierna może niestety zablokować koło samochodu i tym samym uniemożliwić kontynuację jazdy.
Układ oparty na bębnach hamulcowych i szczękach bardzo wielu kierowców oraz specjalistów z branży motoryzacyjnej uważa za archaiczny i co najgorsze zbyt skomplikowany w budowie. Okazuje się jednak, że mimo rzeczywiście stosunkowo skomplikowanej budowy układ bębnowy jest bardzo trwały, a ewentualna naprawa nie sprawia większych trudności.
Podstawa bezproblemowego funkcjonowania układu hamulcowego bębnowego jak i w przypadku pozostałych systemów w samochodzie, sprowadza się do regularnej kontroli i używania podczas okresowych wymian części zamiennych tyko najwyższej jakości.
Ferodo ma długą historię innowacji technologicznych z zakresu motoryzacji i rozwoju procesów produkcyjnych. Teraz firma produkuje części samochodowe dla wiodących producentów aut na całym świecie. Ferodo jest nowatorską i zaufaną marką, zwłaszcza jeżeli chodzi o rozwiązania do systemów hamowania, osprzętu silnika spalinowego i uszczelnienia i układów sterowania.
Firma Ferodo obsługuje producentów samochodów osobowych, lekkich samochodów dostawczych, a także ciężkich pojazdów terenowych i samochodów sportowych, które wyposaża w wysokiej jakości oryginalne części, dedykowane na pierwszy montaż fabryczny.
Dzięki 17 centrom technologicznym na całym świecie, przedsiębiorstwo Ferodo z powodzeniem wprowadza przełomowe osiągnięcia w dziedzinie motoryzacji. Co więcej, firma wprowadziła do branży tysiące patentów i nieustannie pracuje nad wprowadzaniem nowych technologii dla przemysłu motoryzacyjnego.
Ferodo to uznana międzynarodowa marka nie tylko pośród czołowych producentów samochodowych, ale także faworyt na rynku wtórnym części zamiennych. Inżynieria i produkcja części Ferodo stoi na bardzo wysokim, światowym poziomie. Wszystkie elementy są produkowane we własnych zakładach, zgodnie z obowiązującymi normami.