Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ATE | 03.0520-6319.3 |
AXEL KET_9 | GSK1693 |
BENDIX | 381460B |
BOSCH | 0 204 114 625 |
BREMBO | K 24 062 |
BSF | 7408 |
FORD | 1 106 633 |
FORD | 1 123 790 |
FORD | 1 125 669 |
FORD | 1 145 292 |
FORD | 1 197 767 4 |
FORD | 1 236 882 |
FORD | YS61-2200-AA |
FORD | YS61-2200-AB |
FORD | YS61-2200-AC |
FORD | YS61-2200-BA |
HELLA | R1185 |
HELLAPAGID | R1185 |
LUCAS TVS | GSK1693 |
LUCAS | GSK1693 |
LUCAS_DIES | GSK1693 |
LUCAS_ELEC | GSK1693 |
LUCAS_ENGI | GSK1693 |
LUCCAV | GSK1693 |
MAZDA | DDY2-26-38Z |
MAZDA | DDY2-26-38ZA |
MIN | MSP237 |
PAGID | R1185 |
RBRAKE | 79RBKT0023 |
TEXTAR | 84057301 |
TRW ENGINE | GSK1693 |
TRW | GSK1693 |
FORD
|
MAZDA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Układ hamulcowy to bez wątpienia najważniejszy system bezpieczeństwa w każdym samochodzie. Proces hamowania samochodu na drodze nie mógłby się odbyć, gdyby nie szereg współpracujących ze sobą części samochodowych. Za jedne z najbardziej istotnych w układzie hamulcowym należy uznać szczęki hamulcowe.
Szczęki hamulcowe to bardzo popularne części samochodowe, które montuje się nawet w nowszych typach pojazdów. Ich zasada działania jest niezwykle prosta. Niestety tego samego nie można powiedzieć jeżeli dojdzie do konieczności ich wymiany - oprócz demontażu koła, trzeba zdjąć także bęben hamulcowy.
Z reguły w przypadku szczęk hamulcowych zwracamy uwagę na ich stan oraz grubość okładzin ciernych. Zbyt cienkie lub wręcz odklejające się trzeba będzie wymienić na nowe. Bardzo ważnym jest, by nie bagatelizować tej kwestii i nie odwlekać wymiany w czasie. Uszkodzona okładzina cierna może niestety zablokować koło samochodu i tym samym uniemożliwić kontynuację jazdy.
Układ oparty na bębnach hamulcowych i szczękach bardzo wielu kierowców oraz specjalistów z branży motoryzacyjnej uważa za archaiczny i co najgorsze zbyt skomplikowany w budowie. Okazuje się jednak, że mimo rzeczywiście stosunkowo skomplikowanej budowy układ bębnowy jest bardzo trwały, a ewentualna naprawa nie sprawia większych trudności.
Podstawa bezproblemowego funkcjonowania układu hamulcowego bębnowego jak i w przypadku pozostałych systemów w samochodzie, sprowadza się do regularnej kontroli i używania podczas okresowych wymian części zamiennych tyko najwyższej jakości.
Icer Brakes to hiszpańska firma, która powstała w 1961 roku. Główną osią przedsiębiorstwa jest produkcja oraz dystrybucja zamiennych komponentów do układów hamulcowych. Icer jest wiodącą marką w swojej branży, czemu dowodzi fakt, iż komponenty hiszpańskiego producenta znajdują zastosowanie w niemal wszystkich modelach pojazdów produkcji europejskiej, amerykańskiej i azjatyckiej.
Flagowymi produktami Icer są klocki hamulcowe oraz tarcze hamulcowe. Produkty te są wytwarzane z najlepszych surowców. Jeśli chodzi o klocki, formuje się je przy użyciu wysokiego ciśnienia. Taka technologia sprawia, że komponent jest wytrzymały oraz zapewnia bezpieczeństwo jazdy w każdych warunkach atmosferycznych. Ponadto, klocki hamulcowe produkowane przez Icer wyposażone są w ponadprogramowe ulepszacze do redukcji szumów.
Jeśli chodzi o tarcze hamulcowe, te odlewane są ze stopów o większej zawartości węgla, tzw. technologia CARBON+. Dzięki temu spełniają normy producentów oryginalnego wyposażenia.
Części samochodowe, które można znaleźć w ofercie Icer, są odpowiednie dla:
Icer obecnie dostarcza swoje produkty do ponad 70 krajów na całym świecie.