- Szerokość [mm]: 38,5
- Średnica zewnętrzna [mm]: 203,0
- Oznaczenie kontrolne: ECE R90 Approved
- Lokalizacja w aucie: Oś tylna
- Grubość 1 [mm]: 4,0
- Ciężar [kg]: 1,530
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | 22789PU |
A.B.S. | 9127 |
ABE | C0C019ABE |
ABTEX | ABS4002 |
AKRON-MALÒ | 1390023 |
APEC | BSH1029 |
APEC | SHU638 |
APXENERGY | X50376 |
ASAM | 32382 |
ASHIKA | 55-00-0601 |
ATE | 03.0137-0426.2 |
AUTO-SPEED | 290BK11433 |
BENDIX Bra | BXK1153 |
BENDIX Bra | BXK2153 |
BENDIX Bra | BXS1153 |
BENDIX | 610329 |
BLUEPRINT | ADBP410012 |
BORG BECK | BBS6335 |
BOSCH | 0 986 487 664 |
BOSCH | 0 986 487 836 |
BRAKE ENG | SH2577 |
BRAXIS | AC0121 |
BREMBO | S 61 526 |
BREMSI | GF0108 |
BSF | 01669 |
CIFAM | 153-025 |
CITRO | 4241.L0 |
CITRO | 4241.L0 SK1 |
DANAHER | DBS10316 |
DANAHER | DBS10316A |
DELPHI | LS1921 |
DENCKERMAN | B120146 |
DIAMAX | N01056 |
DYNAMATRIX | DBS626 |
E.T.F. | 09-0590 |
EGT | 421639EGT |
EUROBRAKE | 58492719691 |
FEBI | 170885 |
FENOX | BP53114 |
FERODO | FSB626 |
FI.BA | FBS8035 |
FOMAR | FO 9072 |
FRITECH | 1022.036 |
FTE | 9100075 |
FTE | BB1306A1 |
GIRLING | 5184671 |
HART | 224 699 |
HELLA | 8DB 355 002-601 |
HELLA | 8DB 355 004-731 |
HELLA | 8DB 355 004-741 |
HELLAPAGID | 8DB 355 002-601 |
HELLAPAGID | 8DB 355 004-731 |
HELLAPAGID | 8DB 355 004-741 |
ICER | 79KT0006 C |
ICER | 79KT0007 C |
JAPANPAR | GF-0601AF |
JAPKO | 550601 |
JURATEK | JBS1035 |
JURID | 362409J |
KAMOKA | JQ202046 |
KAWE | 08150 |
KRAFT AUTO | 6026050 |
LPR | 08150 |
LYNXAUTO | BS-2201 |
MAG | 360219198294 |
MAPCO | 8132 |
MAXGEAR | 19-1773 |
METELLI | 53-0025 |
METZGER | MG 961 |
MEYLE | 11-14 533 0019 |
MEYLE | 11-14 533 0023/K |
MEYLE | 11-14 533 0028 |
MGA | M783 |
MGA | PM783963 |
MGA | PM783974 |
MIN | MFR590 |
MIN | MSP219 |
MIN | MSP220 |
MOTAQUIP | VBS662 |
MTR | 12160748 |
Motrio | 8671020710 |
NAKATA | NKF 3065CA |
NATIONAL | NS4032 |
NECTO | N1687 |
NK | 2719691 |
NPS | T350A91 |
OPENPARTS | BSA2077.00 |
Omnicraft | 2255720 |
PAGID | H9580 |
PAGID | R1095 |
PAGID | R1100 |
PATRON | PSP626 |
PEUGE | 4241.L0 |
PEX | 6.277 |
PROFIT | 5001-0626 |
PROTECHNIC | PRS0038 |
PROTECHNIC | PRS0581 |
ProfiPower | 2B0028 |
QUINTON HA | BS1130 |
RAICAM | RA28250 |
RBRAKE | 79RBKT0006 |
RBRAKE | 79RBKT0007 |
REMSA | 4149.00 |
RIDEX | 70B0164 |
ROADHOUS | 4149.00 |
SAMKO | 88150 |
SBS | 18492719691 |
SIGMAUTO | 1450 |
STARLINE | BC 08150 |
STELLOX | 160 100L-SX |
Stark | SKBS-0450163 |
TEXTAR | 84059800 |
TEXTAR | 84059801 |
TEXTAR | 91059800 |
TOMEX | TX 21-27 |
TOPRAN | 720 364 |
TRISCAN | 8100 38001 |
TRUSTING | 022.036 |
TRW | GS8467 |
VAICO | V42-4138 |
VALEO | 562997 |
VILLAR | 629.0785 |
WEEN | 152-2038 |
WOKING | Z4149.00 |
ZEKKERT | BK-4278 |
ZIMMERMANN | 10990.107.0 |
ZIMMERMANN | 20990.122.5 |
CITROËN
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Układ hamulcowy to bez wątpienia najważniejszy system bezpieczeństwa w każdym samochodzie. Proces hamowania samochodu na drodze nie mógłby się odbyć, gdyby nie szereg współpracujących ze sobą części samochodowych. Za jedne z najbardziej istotnych w układzie hamulcowym należy uznać szczęki hamulcowe.
Szczęki hamulcowe to bardzo popularne części samochodowe, które montuje się nawet w nowszych typach pojazdów. Ich zasada działania jest niezwykle prosta. Niestety tego samego nie można powiedzieć jeżeli dojdzie do konieczności ich wymiany - oprócz demontażu koła, trzeba zdjąć także bęben hamulcowy.
Z reguły w przypadku szczęk hamulcowych zwracamy uwagę na ich stan oraz grubość okładzin ciernych. Zbyt cienkie lub wręcz odklejające się trzeba będzie wymienić na nowe. Bardzo ważnym jest, by nie bagatelizować tej kwestii i nie odwlekać wymiany w czasie. Uszkodzona okładzina cierna może niestety zablokować koło samochodu i tym samym uniemożliwić kontynuację jazdy.
Układ oparty na bębnach hamulcowych i szczękach bardzo wielu kierowców oraz specjalistów z branży motoryzacyjnej uważa za archaiczny i co najgorsze zbyt skomplikowany w budowie. Okazuje się jednak, że mimo rzeczywiście stosunkowo skomplikowanej budowy układ bębnowy jest bardzo trwały, a ewentualna naprawa nie sprawia większych trudności.
Podstawa bezproblemowego funkcjonowania układu hamulcowego bębnowego jak i w przypadku pozostałych systemów w samochodzie, sprowadza się do regularnej kontroli i używania podczas okresowych wymian części zamiennych tyko najwyższej jakości.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.