- Temperatura otwarcia [°c]: 92
- Ciężar [kg]: 0,095
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez pierżcienia uszczelniającego
Dodaj opinię
(17.07.2021)
Opinia wystawiona dla Termostat układu chłodzenia SWAG 30 91 7976
(11.07.2021)
@jam: Szanowny Panie, niestety nie mamy wpływu na to jakie części są pakowane w poszczególnym opakowaniu/serii przez Producenta/Właściciela Marki Części (tutaj firmę: SWAG). Gwarantujemy jednak, że są one w pełni Oryginalne i ma Pan pełną gwarancję (24mies) oraz możliwość zwrotu. Zachęcamy do lektury https://www.iparts.pl/artykuly/producenci-czesci-samochodowych-a-opakowania,25.html Pozdrawiamy, iParts.pl
Opinia wystawiona dla Termostat układu chłodzenia SWAG 90 92 6194
(11.07.2021)
w opakowaniu SWAGa znalazłem termostat firmy Calorstat, który w ofercie iparts jest tańszy o 13pln. To jakiś żart?
Opinia wystawiona dla Termostat układu chłodzenia SWAG 90 92 6194
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | 62054BW |
4X4 ESTANF | EST-38-00-0103 |
ABAKUS | 004-025-0003 |
AIC | 52108 |
AKRON-MALÒ | TER168 |
AKS DASIS | 664282N |
APEC | ATH1147 |
APEC | ATH1288 |
APXENERGY | XT6243 |
ASHIKA | 38-00-0103 |
AUTOMOTOR | PTH9015 |
AUTOTEAM | M4219 |
Alfa e-Par | AF08057 |
BAPMIC | TOPT1206007 |
BBR | 001-10-22623 |
BE TURBO | 300033 |
BEHR | TX 28 88D |
BEHR | TX 28 92D |
BGA | CT5085 |
BGA | CT5473K |
BMW | 11 53 1 468 057 |
BMW | 11 53 1 712 043 |
BMW | 11 53 1 733 803 |
BMW | 11 53 1 743 528 |
BMW | 11 53 1 743 542 |
BMW | 11 53 7 511 083 |
BORG BECK | BBT076 |
BORG BECK | BBT239 |
BORGW WAHL | 4236.92D |
BORGW WAHL | 4238.92D |
BTAP | BBE902-002 |
CALORSTAT | TH6242.92J |
CALORSTAT | TH6243.92J |
CAUTEX | 770834 |
CAUTEX | 772131 |
CONTINENTA | 28.0200-4175.2 |
CSV ELECTR | CTH2082 |
CSV ELECTR | CTH2171 |
CSV ELECTR | CTH2219 |
CSV ELECTR | CTH2229 |
CSV ELECTR | CTH2328 |
CSV ELECTR | CTH2448 |
CSV ELECTR | CTH2596 |
CSV ELECTR | CTH2597 |
CSV ELECTR | CTH2721 |
DAYCO | DT1027V |
DENSO | DTM88274 |
DENSO | DTM92274 |
DIPASPORT | TRM109N |
DIPASPORT | TRM157N |
DRIVE | DP2310.14.0361 |
EFI AUTOMO | 161034 |
EPS | 1.880.234 |
EPS | 1.880.302 |
EPS | 1.880.302S |
EPS | 1.880.303 |
EPS | 1.880.358 |
EPS | 1.880.533 |
EPS | 1.880.600 |
ERA | 350333 |
ERA | 350333A |
ESEN SKV | 20SKV037 |
FACET | 7.8234 |
FACET | 7.8302 |
FACET | 7.8302S |
FACET | 7.8303 |
FACET | 7.8358 |
FACET | 7.8533 |
FACET | 7.8600 |
FAE | 5302692 |
FARE SA | T009 |
FARE-MX | T009 |
FEBI | 12190 |
FENOX | TS146 |
FIRST LINE | FTK076 |
FIRST LINE | FTK239 |
FISPA | 94.219 |
FREY | 823100801 |
GATES-AU | TH14392G1 |
GATES-MX | 33936 |
GATES-SEA | TH14392G1 |
GATES | TH14392G1 |
GK | 701297 |
HELLA | 8MT 354 774-361 |
HOFFER | 8192219 |
INTERMOTOR | 75243 |
JAPANPAR | VT-0103 |
JAPKO | 380103 |
JDEUS | TH0050009 |
JPG | 1414600110 |
KAMOKA | 7710085 |
KW | 580 234 |
KW | 580 302 |
KW | 580 302S |
KW | 580 303 |
KW | 580 358 |
KW | 580 533 |
KW | 580 600 |
LANDROVER | 1743542 |
LANDROVER | 7511083 |
LASO | 1020 1501 |
MAG | 352027492000 |
MAG | 352317000130 |
MAG | 352317100130 |
MAG | 359001200650 |
MAHLE | TX 28 92D |
MAPCO | 28651 |
MAXGEAR | 67-0014 |
MDR | EPS-1880 234 |
MDR | EPS-1880 302 |
MDR | EPS-1880 302S |
MDR | EPS-1880 303 |
MDR | EPS-1880 358 |
MDR | EPS-1880 533 |
MDR | EPS-1880 600 |
MEATDORIA | 92219 |
METALCAUCH | 30642 |
METALCAUCH | 30933 |
METZGER | 4006329 |
MEYLE | 028 271 0004 |
MEYLE | 028 275 0003 |
MEYLE | 028 288 0000 |
MEYLE | 028 292 0005 |
MOTAQUIP | VTS279 |
MOTORAD | 274-92K |
MOTORAD | 389-92K |
MTETHOMSON | VT226.92 |
NANFENG | NF13206 |
NANFENG | NF13214 |
NAPA | NTH1147 |
NAPA | NTH1288 |
NRF | 725070 |
NTY | CTM-BM-039 |
OSSCA | 02931 |
Omnicraft | 2457761 |
PATRON | PE21024 |
PLYOM | P770834 |
PLYOM | P772131 |
PREX | P207002 |
QH TALBROS | QTH421K |
QH TALBROS | QTH492K |
QUINTON HA | QTH421K |
QUINTON HA | QTH492K |
QUINTON HA | QTH532K |
RECOFICIAL | CTH2082 |
RECOFICIAL | CTH2171 |
RECOFICIAL | CTH2219 |
RECOFICIAL | CTH2229 |
RECOFICIAL | CTH2328 |
RECOFICIAL | CTH2448 |
RECOFICIAL | CTH2596 |
RECOFICIAL | CTH2597 |
RECOFICIAL | CTH2721 |
RIDEX | 316T0023 |
SASIC | 9000016 |
SASIC | 9000701 |
SCHNIEDER | BMS77.00028 |
SCHNIEDER | BMS77.00062 |
SIDAT | 94.219 |
STC | T430642 |
STC | T430933 |
STELLOX | 23-40023-SX |
STELLOX | 23-40038-SX |
Stark | SKTC-0560022 |
TOPRAN | 500 546 |
TRISCAN | 8620 11392 |
TRISCAN | 8620 6392 |
TTC | 08.19.048 |
VALEO | 820142 |
VALEO | 820143 |
VEMO | V20-99-1271 |
WE PARTS | 421150092 |
WILMINK | WG1262730 |
WILMINK | WG1409212 |
WILMINK | WG1427745 |
WILMINK | WG1427746 |
WILMINK | WG1445657 |
WILMINK | WG1445658 |
WILMINK | WG1492965 |
WILMINK | WG1492966 |
WILMINK | WG1760609 |
WILMINK | WG1804138 |
WILMINK | WG2113069 |
WILMINK | WG2184692 |
WXQP | 220047 |
WXQP | 220049 |
WXQP | 220051 |
WXQP | 220053 |
WXQP | 320613 |
WXQP | 320643 |
WXQP | 320683 |
BMW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ chłodzenia gwarantuje optymalne warunki pracy nie tylko jednostce napędowej, ale również układowi klimatyzacji oraz ogrzewania. Jednym z podstawowych elementów układu chłodzenia jest termostat.
Termostat to kluczowy podzespół w układzie chłodzenia każdego samochodu wyposażonego w silnik spalinowy. To element prosty w budowie. Termostaty produkuje się z mosiężnej blachy, a budowa przypomina formą grzyb. Niestety pomimo prostej budowy, termostat stosunkowo często ulega niespodziewanym awariom.
Podstawowa rola termostatu sprowadza się do otwierania i zamykania się. Taki proces sprawia, że płyn chłodniczy dostaje się do małego lub dużego obiegu. Termostat pozostaje w pozycji zamkniętej, gdy płyn chłodniczy jest zimny, a otwiera się, kiedy płyn osiągnie temperaturę około 95 stopni Celsjusza.
Usterka termostatu także sprowadza się do jego położenia. Pierwsza awaria zachodzi w pozycji otwartej i objawia się większym spalaniem oraz problemami z nagrzaniem kabiny samochodu. Usterka w pozycji zamkniętej da się rozpoznać natomiast po gwałtownym podniesieniu się wskaźnika temperatury silnika na desce rozdzielczej.
Naprawa termostatu polega na jego wymianie na nowy. Zanim zdecydujemy się na zakup nowego zamiennika warto zapoznać się z opiniami na temat poszczególnych producentów części do układu chłodzenia. Ponadto należy upewnić się, czy dany termostat na pewno pasuje do wersji posiadanego samochodu.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.