- Temperatura otwarcia [°c]: 75
- Ciężar [kg]: 0,06
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | 16427VV |
4U Autopa | 62171ME |
AIC | 52897 |
AKRON-MALÒ | TER139 |
AUGER | 101440 |
AUTOMEGA | 160021210 |
AUTOMOTOR | PTH0482 |
AUTOTEAM | M4173 |
Alfa e-Par | AF10582 |
Alfa e-Par | AF12153 |
BAPMIC | BK0426540002 |
BAPMIC | TOPT1306016 |
BBR | 002-60-03740 |
BE TURBO | 300104 |
BEHR | TX 25 80D |
BEHR | TX 30 80D |
BGA | CT5241 |
BGA | CT5294 |
BGA | CT5587 |
BORG BECK | BTS159.87 |
BORG BECK | BTS173.87 |
BORGW WAHL | 4123.80D |
BRÜCK GERM | 075121113D |
CALORSTAT | TH5973.80J |
CAUTEX | 756896 |
CAUTEX | 770203 |
CAUTEX | 772446 |
CONTINENTA | 28.0200-4185.2 |
CSV ELECTR | CTH2173 |
CSV ELECTR | CTH2336 |
DAYCO | DT1029V |
DENSO | DTM82304 |
DRIVE | DP2310.14.0324 |
EFI AUTOMO | 161017 |
EPS | 1.880.259 |
EPS | 1.880.259S |
ERA | 350229 |
EURO ESPAÑ | 075121113D |
FACET | 7.8259 |
FAE | 5307280 |
FARE SA | 32957 |
FARE SA | 33007 |
FARE SA | 34753 |
FARE SA | T007 |
FARE-MX | T007 |
FEBI | 17918 |
FENOX | TS089 |
FENOX | TS107 |
FIRST LINE | FTS159.87 |
FIRST LINE | FTS173.87 |
FISPA | 94.173 |
FORD USA | 95VW8488AA |
FORD | 1 032 249 |
FORD | 1 032 249 S1 |
GATES-AU | TH11680G1 |
GATES-AU | TH14380G1 |
GATES-MX | 34029 |
GATES-SEA | TH11680G1 |
GATES-SEA | TH14380G1 |
GK | 701296 |
HOFFER | 8192173 |
Hamburg Te | 3150-00006 |
IAP | 155-14052 |
IMEX | IMX 51 06402 0064 |
JPG | 1114601410 |
JPG | 1414600310 |
KW | 580 259 |
KW | 580 259S |
LASO | 95201501 |
MAG | 352030482000 |
MAG | 359001202220 |
MAHLE | TX 25 80D |
MAHLE | TX 30 80D |
MAPCO | 28803 |
MDR | EPS-1880 259 |
MDR | EPS-1880 259S |
MEATDORIA | 92173 |
METALCAUCH | 30289 |
METALCAUCH | 30908 |
METALCAUCH | 31334 |
MEYLE | 028 280 0002 |
MOTAQUIP | VTK54 |
MOTORAD | 304-82K |
MTETHOMSON | VT225.80 |
MTETHOMSON | VT226.80 |
NANFENG | NF13162 |
NRF | 725063 |
NRF | 725105 |
OSSCA | 01283 |
OSSCA | 03094 |
Omnicraft | 2457769 |
PATRON | PE21016 |
PLYOM | P756896 |
PLYOM | P770203 |
PLYOM | P772446 |
QUINTON HA | QTH393K |
RECOFICIAL | CTH2173 |
RECOFICIAL | CTH2336 |
RIDEX | 316T0105 |
SAMPA | 210.465 |
SASIC | 9000087 |
SIDAT | 94.173 |
STC | T430289 |
STC | T430908 |
STC | T431334 |
STELLOX | 23-40118-SX |
Stark | SKTC-0560104 |
Storm | 199069 |
THERMOTEC | D2M003TT |
VEMO | V15-99-2001 |
VEMO | V15-99-2029 |
VW | 075 121 113 D |
VW | 075 121 113 D S1 |
VW | 075 121 113 DS |
VW | 75 121 113 DS |
WE PARTS | 421150075 |
WILMINK | WG1091659 |
WILMINK | WG1262721 |
WILMINK | WG1262735 |
WILMINK | WG1409195 |
WILMINK | WG1428431 |
WILMINK | WG1428432 |
WILMINK | WG1429462 |
WILMINK | WG1429469 |
WILMINK | WG1445818 |
WILMINK | WG1445880 |
WILMINK | WG1760492 |
WILMINK | WG1760520 |
WILMINK | WG1804535 |
WILMINK | WG2113071 |
WILMINK | WG2113084 |
WILMINK | WG2184685 |
WILMINK | WG2184725 |
hajus Auto | 1211161 |
vika | 11211797001 |
FORD
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ chłodzenia gwarantuje optymalne warunki pracy nie tylko jednostce napędowej, ale również układowi klimatyzacji oraz ogrzewania. Jednym z podstawowych elementów układu chłodzenia jest termostat.
Termostat to kluczowy podzespół w układzie chłodzenia każdego samochodu wyposażonego w silnik spalinowy. To element prosty w budowie. Termostaty produkuje się z mosiężnej blachy, a budowa przypomina formą grzyb. Niestety pomimo prostej budowy, termostat stosunkowo często ulega niespodziewanym awariom.
Podstawowa rola termostatu sprowadza się do otwierania i zamykania się. Taki proces sprawia, że płyn chłodniczy dostaje się do małego lub dużego obiegu. Termostat pozostaje w pozycji zamkniętej, gdy płyn chłodniczy jest zimny, a otwiera się, kiedy płyn osiągnie temperaturę około 95 stopni Celsjusza.
Usterka termostatu także sprowadza się do jego położenia. Pierwsza awaria zachodzi w pozycji otwartej i objawia się większym spalaniem oraz problemami z nagrzaniem kabiny samochodu. Usterka w pozycji zamkniętej da się rozpoznać natomiast po gwałtownym podniesieniu się wskaźnika temperatury silnika na desce rozdzielczej.
Naprawa termostatu polega na jego wymianie na nowy. Zanim zdecydujemy się na zakup nowego zamiennika warto zapoznać się z opiniami na temat poszczególnych producentów części do układu chłodzenia. Ponadto należy upewnić się, czy dany termostat na pewno pasuje do wersji posiadanego samochodu.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.