Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Tłoczek zacisku hamulca FAST FT34502 (Oś przednia)

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
FT34502
Tłoczek zacisku hamulca FAST FT34502 (Oś przednia)
  • Tłoczek zacisku hamulca FAST FT34502 (Oś przednia) - fot.1
  • Tłoczek zacisku hamulca FAST FT34502 (Oś przednia) - fot.2
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
100,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
FAST
Jednostka:
sztuka
EAN:
590415783896
Lokalizacja w aucie:
Oś przednia
Średnica [mm]:
48
Średnica [mm]:
44
Typ zacisku hamulca:
Zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Pojedyncze czesci FT34502 firmy FAST

Parametry:
  • Lokalizacja w aucie: Oś przednia
  • Średnica [mm]: 48
  • Średnica [mm]: 44
  • Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla FT34502 po numerze OEM

Producent Numery OEM
ABS 522421
ABS 522422
ABS 630011
ABS 630012
ABS 630021
ABS 630022
ABS 721161
ABS 721162
AUTOFREN S D41581
AUTOFREN S D41581C
AUTOFREN S D41581�
BENDIX 694635B
BENDIX 694636B
BOSCH 0 986 134 016
BOSCH 0 986 134 301
BOSCH 0 986 135 016
BOSCH 0 986 135 301
BOSCH 0 986 473 995
BOSCH 0 986 474 995
BREMBO F 61 178
BREMBO F 61 179
BREMBO F 61 180
BREMBO F 61 181
BREMBO F 61 230
BREMBO F 61 231
BUDWEG 343218
BUDWEG 343219
BUDWEG 343220
BUDWEG 343221
BUDWEG 343910
BUDWEG 343911
CARDONE 384268
CARDONE 384269
CARDONE 384722
CARDONE 384723
CITRO 16 073 768 80
CITRO 16 073 769 80
CITRO 16 073 778 80
CITRO 16 073 779 80
CITRO 16 078 760 80
CITRO 1607876080
CITRO 1651765680
CITRO 1651766980
CITRO 4401 E4
CITRO 4401 E5
CITRO 4401 E6
CITRO 4401 E7
CITRO 4401 H6
CITRO 4401 H7
CITRO 4401 J6
CITRO 4401 J7
CITRO 4401 L6
CITRO 4401 L7
CITRO 4401 L8
CITRO 4401 L9
CITRO 44010000
CITRO 440100000
CITRO 4401000000
CITRO 44010000000
CITRO 4401F7
CITRO 4401H8
CITRO 4401H9
CITRO 4401J6
DELCOREMY DC83218
DELCOREMY DC83219
DELCOREMY DC83220
DELCOREMY DC83221
DRI 31.3541.0010
DRI 31.5741.0010
DRI 32.3541.0010
DRI 32.5741.0010
ERT 401659
FIAT 1607376880
FIAT 1607376980
FIAT 1607377880
FIAT 1607377980
FRENKIT 244905
FTE RX449801A0
FTE RX449802A0
FTE RX449803A0
FTE RX449804A0
FTE RX449825A0
FTE RX449826A0
HELLAPAGID 8AC 355 385-891
HELLAPAGID 8AC 355 385-901
HELLAPAGID 8AC 355 385-911
HELLAPAGID 8AC 355 385-921
ITAL2 51885201
ITAL2 71769990
ITAL2 71793156
ITAL2 71793157
ITAL2 71793158
ITAL2 71793159
ITAL2 71793160
ITAL2 71793161
ITAL2 735289101
ITAL2 735289102
ITAL2 735289103
ITAL2 735289104
ITAL2 735353858
ITAL2 735353859
ITAL2 735361976
ITAL2 735361977
ITAL2 735361978
ITAL2 735361979
ITAL2 77362697
ITAL2 77362698
ITAL2 77362702
ITAL2 77362703
ITAL2 77364042
ITAL2 77364043
ITAL2 77364454
ITAL2 77364455
ITAL2 77364456
ITAL2 77364457
ITAL2 77365978
ITAL2 775353858
ITAL2 9949413
ITAL2 9949414
ITAL2 9949415
ITAL2 9949416
LYNXAUTO BC-6226
NK 2119143
NK 2119144
NK 2137107
NK 2137108
NK 2137109
NK 2137110
SBS 13012119143
SBS 13012119144
SBS 13012137107
SBS 13012137108
SBS 13012137109
SBS 13012137110
TRW BHS1064E
TRW BHS1065E
TRW BHS1393E
TRW BHS1394E
TRW BHV703E
TRW BHV704E

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Pojedyncze czesci FT34502 pasuje do Twojego auta

 

CITROËN

  • brak modeli

FIAT

  • brak modeli

PEUGEOT

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1573,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Jak ochronić auto przed gradem? Jak radzić sobie ze skutkami ewentualnych uszkodzeń i czy warto kupować samochodu po gradobiciu?

Jak ochronić auto przed gradem? Jak radzić sobie ze skutkami ewentualnych uszkodzeń i czy warto kupować samochodu po gradobiciu?

Grad w Polsce to nic niezwykłego, jednak ten rok pod tym względem był wyjątkowo feralny. Wiele aut zostało uszkodzonych przez grad, wiele takich trafiło do serwisów i na sprzedaż. Czy warto się nimi zainteresować? Jak powinna wyglądać naprawa auta po gradobiciu i – przede wszystkim – jak można je przed takim gradobiciem ochronić?

czytaj więcej >
Barum Quartaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Opony samochodowe Barum Quartaris 5, czyli czeska uniwersalność na każdą porę roku. Jak model ten sprawdza się na polskich drogach?

Każdy szanujący się producent opon do aut osobowych posiada w swojej ofercie opony całoroczne. Ma je również i czeska marka Barum pod postacią modelu Quartaris 5. Opony te wyróżniają się wszechstronnością i przystępną ceną, ale zanim zdecydujecie się na ich zakup, warto byłoby dokładnie poznać ich charakterystykę. Co oferują polskim kierowcom opony Quartaris 5 i czy faktycznie radzą sobie przez cały rok?

czytaj więcej >
Wymiana klasycznej kierownicy na multimedialną. Od czego należy zacząć?

Zastanawiacie się nad wymianą klasycznej kierownicy na kierownicę multimedialną? Zobaczcie, od czego warto zacząć

Wymiana klasycznej kierownicy na nowoczesną kierownicę multimedialną to marzenie wielu kierowców. O czymś podobnym myślą zwłaszcza Ci, którzy naprawdę lubią podkręcać możliwości swoich „czterech kółek” lub też poprawiać ich wygląd. Jaki efekt przyniesie taka wymiana kierownicy? Czego będziecie do tego potrzebować i na co musicie uważać podczas wymiany?

czytaj więcej >
Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >

Pojedyncze czesci

Zacisk hamulcowy to urządzenie bezpośrednio odpowiedzialne za dociśnięcie klocków hamulcowych do tarczy. Zamontowane jest na zwrotnicy i składa się z wielu rozmaitych części. Współpraca sprawnych pojedynczych części zacisku hamulcowego jest niezbędna dla poprawnej pracy układu hamulcowego.

Standardowy zacisk hamulcowy to konstrukcja składająca się z obudowy przymocowanej do wspornika, który to jest nieruchomo przytwierdzony do zwrotnicy. Wspornik jest również miejscem mocowania klocków hamulcowych. Najważniejszą częścią zacisku hamulcowego jest natomiast tłok. W przypadku zacisku pływającego występuje tylko jeden, natomiast w zacisku stałym są dwa tłoki umieszczone po dwóch stronach tarczy hamulcowej. Impuls, zwykle w postaci sprężenia płynu hamulcowego, wprawia w ruch tłoki, które się wysuwają i wymuszają ruch klocków hamulcowych. W zaciskach stałych w dociskaniu klocka do tarczy bierze udział również trzpień prowadzący.

Istotne pojedyncze części zacisku hamulcowego to rozmaite sprężyny. Ze względu na prostotę budowy często ich znaczenie bywa lekceważone. Natomiast bez sprawnie funkcjonujących sprężyn nacisk tłoka na klocki hamulcowe w zacisku pływającym nie przyniósłby pożądanych skutków. Ponadto, większość zacisków hamulcowych wyposażonych jest w sprężynowe ograniczniki znajdujące się pomiędzy klockami.

Pojedyncze części zacisku hamulcowego mogą ulegać rozmaitym uszkodzeniom. Wspomniane sprężyny ulegają rozprężeniu, dochodzi też do poluzowania łączenia między obudową, a wspornikiem, czy zużycia tłoka. Ponadto, zagrożeniem dla sprawności zacisku hamulca jest wszelkiego rodzaju zanieczyszczenie. Zacisk wymaga również odpowiedniego smarowania, dla minimalizacji siły tarci wytwarzanej pomiędzy poszczególnymi elementami, podczas pracy tego urządzenia.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze