- Średnica wewnętrzna [mm]: 19,3
- Średnica zewnętrzna [mm]: 36,1
- Długość 1/Długość 2 [mm]: 39,8
- Ciężar [kg]: 0,05
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 60674 |
3RG | 60675 |
AKRON-MALÒ | 18982 |
APEC | AST8393 |
ASAM | 80557 |
BGA | BU7353K |
BIRTH | 4949 |
BLUEPRINT | ADBP800052 |
BORG BECK | BSK7425K |
BORG BECK | BSK8012K |
CAUTEX | 021289 |
CORTECO | 49371657 |
DELPHI | TD1884W |
FAI | SS7569K |
FEBEST | NSB-K12F |
FEBEST | RNSB-CLIF |
FEBI | 101935 |
FEBI | 171305 |
FIRST LINE | FSK7425K |
FIRST LINE | FSK8012K |
GSP | 517515 |
IMPERGOM | 31664 |
JAPANPAR | RU-1264 |
KAVO PARTS | SBS-6606 |
KAWE | 8500 25838 |
LYNXAUTO | C9015 |
METZGER | 52069508 |
MEYLE | 16-14 615 0024 |
MEYLE | 16-16 615 0000 |
MOOG | NI-SB-14049 |
NAPA | NST8393 |
NISSA | 54613-AX602 |
OPTIMAL | F1-0033 |
PATRON | PSE2334 |
PATRON | PSE2820 |
QUINTON HA | EMB7231 |
RENAU | 77 01 062 549 |
SASIC | 2304008 |
SASIC | 2304028 |
SIDEM | 805855 |
SKF | VKDS 356028 |
STELLOX | 89-74034-SX |
SWAG | 60 10 1935 |
TALOSA | 65-05968 |
TOPRAN | 700 794 |
TRISCAN | 8500 25838 |
VAICO | V38-0369 |
VEMA | 54259 |
WILMINK | WG1922999 |
WILMINK | WG2034166 |
WILMINK | WG2240041 |
WILMINK | WG2245114 |
NISSAN
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Elementy mocujące stabilizatora to różnego rodzaju drobne części niezbędne dla stabilnego montażu stabilizatorów zawieszenia. Stabilizator natomiast to część zawieszenia przymocowana do nadwozia, która odpowiada za utrzymanie właściwej pozycji pojazdu podczas pokonywania łuków oraz wykonywania zakrętów. Elastyczna konstrukcja stabilizatorów zapobiega przechyłom poprzecznym. Nieprawidłowa praca tego elementu powoduje nie tylko dyskomfort kierowcy, ale również niebezpieczeństwo. Dlatego niezwykle istotny jest właściwy montaż stabilizatora przy użyciu wysokiej jakości elementów mocujących.
Stosowane dzisiaj elementy mocujące stabilizatora to części metalowe oraz gumowe. Niemniej dominuje raczej tworzywo sztuczne wysokiej jakości, wykazujące się odpornością na obciążenia. Z tworzywa sztucznego wykonuje się główne elementy mocujące, takie jak części mocujące drążek stabilizatora. Poza gumą drążka stabilizatora niezbędnym elementem mocującym jest również tuleja, także wykonywana z tworzywa sztucznego.
Eksploatacja samochodu z czasem może doprowadzić do zużycia niektórych elementów mocujących stabilizatora. Dochodzi do pęknięć gumy lub też do poluzowania mocowań. W takich okolicznościach może być odczuwalna nadsterowność pojazdu podczas wchodzenia w łuki oraz na zakrętach. Jest to bardzo nieprzyjemne, a przede wszystkim niebezpieczne zjawisko, dlatego spostrzegając je, należy jak najszybciej udać się do warsztatu.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.