- Średnica wewnętrzna [mm]: 20
- Średnica zewnętrzna [mm]: 51
- Długość [mm]: 76
- Ciężar [kg]: 0,61
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ASAM | 80528 |
BENDIX | 040110B |
BENDIX | 040146B |
BIRTH | 2418 |
BORG BECK | BSK6333 |
CAUTEX | 010918 |
COMLINE | CRB1019 |
CORTECO | 49399204 |
DELPHI | TD433W |
DENCKERMAN | D300186 |
DENCKERMAN | D300304 |
DYS | 37-00949-5 |
FAG | 829 0343 10 |
FEBI | 43955 |
FIAT | 46748578 |
FIRST LINE | FSK6333 |
FRAP | FSB2731 |
GSP | 530993 |
KAMOKA | 8800289 |
KRAFT AUTO | 4233067 |
LYNXAUTO | C8194 |
LYNXAUTO | C8210 |
LYNXAUTO | C8212 |
MAPCO | 33233 |
METALCAUCH | 04951 |
METZGER | 52015601 |
MOOG | FI-SB-2514 |
MOTAQUIP | LVSK808 |
NK | 5102306 |
NK | 5102319 |
NK | 5102337 |
OCAP | 1215587 |
OPTIMAL | F8-5277 |
OPTIMAL | F8-6244 |
QUINTON HA | EMS8034 |
REDAELLI R | FSB25 |
REDAELLI R | FSB35 |
RTS | 017-00152-2 |
RUV | 985898 |
SIDEM | 819636 |
SIDEM | 819644 |
SIDEM | 819658 |
SPIDAN | 411054 |
SPIDAN | 411190 |
STELLOX | 77-00763-SX |
TALOSA | 57-03448 |
TRISCAN | 8500 15842 |
TRW | JBU738 |
FIAT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Tuleje wahacza to elementy składowe wahacza układu zawieszenia samochodowego, które montuje się w celu wytłumienia drgań przenoszonych z drogi, po której porusza się pojazd. Tuleje to niestety najczęściej zużywające się elementy zawieszenia samochodowego. Zła kondycja polskich dróg sprawia, że trwałość tulei oscyluje w granicach zaledwie 15 tysięcy kilometrów.
Do zużycia eksploatacyjnego tulei wahacza dochodzi na skutek wyrabiania się gumy. Tuleja po prostu dostaje zbyt dużego luzu. Objawia się to uporczywym stukaniem podczas pokonywania nierówności a także szarpaniem podczas ruszania samochodem. Ponadto samochód znacznie gorzej się prowadzi i można zauważyć na oponach samochodowych nierówne zużycie bieżnika na skutek utraty prawidłowej geometrii kół.
Tuleje wahacza warto wymieniać zawsze parami – podobnie jak w przypadku pozostałych części układu zawieszenia. Szybko może okazać się bowiem, że za jakiś czas trzeba będzie wymienić tuleję po drugiej stronie osi samochodu. Po za tym wymiana tulei do kosztownych nie należy, no chyba, że w przypadku tych niewymiennych, gdzie trzeba wymienić po prostu cały komplet wahacza zawieszenia.
Nowe tuleje wahacza powinny być przede wszystkim wysokiej jakości i wytrzymałe, dlatego nie warto przesadnie oszczędzać na ich zakupie. Warto skorzystać z naszej oferty. Zapewniamy części zamienne najlepszych marek, dające kierowcy gwarancję niezawodności na długi czas.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.