Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka GARRETT 716885-5005S

5.0 (2 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
716885-5005S
Turbosprężarka GARRETT 716885-5005S
  • Turbosprężarka GARRETT 716885-5005S - fot.1
  • Turbosprężarka GARRETT 716885-5005S - fot.2
  • Turbosprężarka GARRETT 716885-5005S - fot.3
  • Turbosprężarka GARRETT 716885-5005S - fot.4
  • Turbosprężarka GARRETT 716885-5005S - fot.5
  • Turbosprężarka GARRETT 716885-5005S - fot.6
  • Turbosprężarka GARRETT 716885-5005S - fot.7
  • Turbosprężarka GARRETT 716885-5005S - fot.8
Dostępność towaru:   dostępny
Wysyłka od ręki!

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem.

Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

3597,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
GARRETT
Jednostka:
sztuka
Numer katalogowy:
GTA2056V
Norma emisji spalin:
Euro 3

Euro 3 to Europejski standard emisji spalin wprowadzony w styczniu 2000 roku dla wszystkich samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, maszyn rolniczych i budowlanych, a także pojazdów dwu- i trójkołowych. Zapisy normy Euro 3 dotyczą przede wszystkim redukcji ilości węglowodorów oraz tlenków azotu w spalinach wydalanych do atmosfery. Przepisy normy Euro 3 wprowadzają limity emisji...

Dowiedz się więcej

Rodzaj urządzenia ładującego:
Turbosprężarka
Tryb pracy:
Pneumatyczny
Rodzaj urządzenia ładującego:
Turboładowarka VTG

Turboładowarka VTG to system wykorzystywany w samochodach wyposażonych w turbosprężarki o zmiennej geometrii łopatek. Jej zastosowanie pozwala m.in. wyeliminować tzw. efekt turbodziury oraz sprawia, że doładowanie silnika jest jeszcze skuteczniejsze. Dzięki układowi VTG możliwa jest zmiana nakierowania spalin na łopatki wirnika turbiny poprzez właściwe ustawienie łopatek kierownicy turbiny.

Dowiedz się więcej

Artykuł oraz informacja uzupełniająca:
Zawiera komplet uszczelek
Rodzaj urządzenia ładującego:
Doładowany
Rodzaj urządzenia ładującego:
Sprężarka doładowująca / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego:
Turbo
Rodzaj urządzenia ładującego:
Turbo / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego:
Turbosprężarka / kompresor
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Doładowanie - pojedyńcze części 716885-5005S firmy GARRETT

Parametry:
  • Norma emisji spalin: Euro 3
  • Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
  • Tryb pracy: Pneumatyczny
  • Rodzaj urządzenia ładującego: Turboładowarka VTG
  • Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Zawiera komplet uszczelek
  • Rodzaj urządzenia ładującego: Doładowany
  • Rodzaj urządzenia ładującego: Sprężarka doładowująca / chłodzenie powietrza doładowującego
  • Rodzaj urządzenia ładującego: Turbo
  • Rodzaj urządzenia ładującego: Turbo / chłodzenie powietrza doładowującego
  • Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka / kompresor

Opinie

Średnia ocena:
5.0 (2 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Turbosprężarka GARRETT 716885-5005S

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Poznaj opinie o produktach GARRETT w kategorii Doładowanie - pojedyńcze części

Leon

(13.01.2020)

5.0
Jak na tą cenę to uważam, że warto było ją kupić. Mechanik zamontował mi ją niedawno i jak na razie wszystko ok. Zobaczymy jak bedzie sie sprawować w dluższej perspektywie. Mam nadzieje ze bedzie służyc długo

Opinia wystawiona dla Turbosprężarka GARRETT 832637-5003S

Borys

(13.01.2020)

5.0
Miałem do wyboru regeneracje lub zakup nowej turbosprężarki i zdecydowałem się na tą drugą opcję, chociaż była bardziej kosztowna. Moim zdaniem turbosprężarka po regeneracji nigdy nie będzie tak dobra jak nowa. W iParts znalazłem ją w dość dobrej cenie, a teraz mam ją już w swoim aucie.

Opinia wystawiona dla Turbosprężarka GARRETT 843059-5004S

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 716885-5005S po numerze OEM

Producent Numery OEM
VW 070145701J
VW 070145702B
VW 070145702BV100

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Doładowanie - pojedyńcze części 716885-5005S pasuje do Twojego auta

 

VW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1456,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1398,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1086,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >
Odpalanie samochodu na pych. Kiedy można, a kiedy się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych lub na hol. Jak się to robi, kiedy można tego próbować, a kiedy zwyczajnie lepiej się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych to technika stara jak sama motoryzacja. Sposób ten przez lata był stosowany w sytuacjach awaryjnych, gdy silnik nie dawał oznak życia mimo prób odpalenia go. Problem w tym, że odpalanie na pych lub na hol nigdy nie było dla silnika zdrowe, a w nowoczesnych autach bywa zwyczajnie niebezpieczne. Czym to grozi? Jak działa odpalanie na hol i co jest w nim takiego groźnego?

czytaj więcej >
Barum Polaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Ewolucja zimowych opon samochodowych Barum Polaris. Od klasycznych modeli do najpopularniejszej wersji Polaris 5

Opony Barum Polaris to jedna z bardziej rozpoznawalnych linii opon zimowych w Europie Środkowej. Czeska marka Barum znana jest z łączenia jakości z przystępną ceną, na czym zbudowała swoją reputację producenta solidnych opon samochodowych. Czy reputacja ta znajduje potwierdzenie w serii Polaris?

czytaj więcej >
Woda w komorze silnika i przecieki do kabiny. Jak rozwiązać problem?

Woda w komorze silnika z przeciekami do kabiny? Zobaczcie, co może być tego przyczyną i jak rozwiązać problem

Woda w komorze silnika bywa częstym gościem, choć nieczęsto zdarza się, że kończy się to przeciekami do kabiny. Czym może być spowodowana taka sytuacja? Skąd bierze się woda w komorze silnika i dlaczego trafia następnie pod fotel kierowcy lub pasażera?

czytaj więcej >

Doładowanie - pojedyńcze części

Turbosprężarka to element spotykany w wielu samochodach poruszających się po polskich drogach. Do niedawna była to typowa z części samochodowych silnika wysokoprężnego. Aktualnie turbosprężarki montuje się jednak także w silnikach benzynowych. To podzespół, który składa się w zasadzie z dwóch elementów - turbiny oraz sprężarki.

Podstawowa rola turbosprężarki sprowadza się do dostarczania większej ilości powietrza do komory spalania silnika spalinowego. Ma to na celu zwiększenie momentu obrotowego i tym samym mocy silnika samochodowego. Źródło zasilania tego podzespołu to gazy, które wydostają się z komory spalania do układu wydechowego.

Do typowych objawów zużycia lub usterki turbosprężarki należy zaliczyć przede wszystkim charakterystyczny odgłos (mocny świst), który powstaje podczas wkręcania się turbiny na wyższe obroty. Z reguły winny jest wirnik, który został uszkodzony. Narażone na zużycie i awarie będą także uszczelniacze, a wyraźnym objawem ich uszkodzenia będzie wyciek oleju z turbosprężarki. Stosunkowo częstym awariom ulegają także łożyska.

Innym typowym objawem awarii turbosprężarki jest wyczuwalny spadek mocy silnika.  W końcu to element, który w dużym stopniu wpływa na osiągi jednostki napędowej. Za spadek mocy może odpowiadać jednak także wiele innych usterek dlatego należy udać się do warsztatu w celu diagnozy problemu.

Rozwiązanie problemu jest w zasadzie tylko jedno. Wymiana całego podzespołu z wykorzystaniem wysokiej jakości części zamiennych. Oczywiście tylko takie sprawdzone zamienniki znajdziecie w sklepie iParts.pl. Kupując tego typu fabrycznie nowy produkt, będziecie mieć gwarancję bezawaryjnej pracy na długi czas, a nie jak w przypadku regenerowanego produktu.

GARRETT

Marka GARRETT to jeden z najlepszych obecnie producentów samochodowych turbosprężarek, które znalazły swoje zastosowanie praktycznie we wszystkich współczesnych koncernach motoryzacyjnych. Amerykańska firma GARRETT już od 1936 roku dostarcza świetnej jakości układy doładowania jednostki napędowej do samochodów osobowych, pojazdów użytkowych, specjalistycznych maszyn, a także do łodzi i pojazdów motorowych. Dodatkowo amerykańska marka zapewnia dostęp do pełnego osprzętu turbosprężarek (m.in. zawory, gruszki, intercoolery, itp.). Produkty marki GARRETT są dostarczane zarówno na pierwszy montaż fabryczny, jak i na rynek wtórny, jako oryginalne części zamienne. Firma jest także twórcą powszechnie dziś używanej technologii VNT (Variable Nozzle Turbine, Variable Geometry, Variable Turbinen Geometrie).

Cechy Części

Norma emisji spalin EURO3
Euro 3 to Europejski standard emisji spalin wprowadzony w styczniu 2000 roku dla wszystkich samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, maszyn rolniczych i budowlanych, a także pojazdów dwu- i trójkołowych. Zapisy normy Euro 3 dotyczą przede wszystkim redukcji ilości węglowodorów oraz tlenków azotu w spalinach wydalanych do atmosfery. Przepisy normy Euro 3 wprowadzają limity emisji...
Turboładowarka VTG
Turboładowarka VTG to system wykorzystywany w samochodach wyposażonych w turbosprężarki o zmiennej geometrii łopatek. Jej zastosowanie pozwala m.in. wyeliminować tzw. efekt turbodziury oraz sprawia, że doładowanie silnika jest jeszcze skuteczniejsze. Dzięki układowi VTG możliwa jest zmiana nakierowania spalin na łopatki wirnika turbiny poprzez właściwe ustawienie łopatek kierownicy turbiny.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze