Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Uchwyt / Podstawa / Podpora VEMA 15153 (Oś przednia)

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
15153
Uchwyt / Podstawa / Podpora VEMA 15153 (Oś przednia)
  • Uchwyt / Podstawa / Podpora VEMA 15153 (Oś przednia) - fot.1
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Producent:
VEMA
EAN:
8056972019771
Wysokość [mm]:
44,7
Długość 2 [mm]:
109
Długość [mm]:
133,5
Masa [g]:
330
Lokalizacja w aucie:
Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]:
12,3
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Uchwyt 15153 firmy VEMA

Parametry:
  • Wysokość [mm]: 44,7
  • Długość 2 [mm]: 109
  • Długość [mm]: 133,5
  • Masa [g]: 330
  • Lokalizacja w aucie: Oś przednia
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 12,3

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 15153 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AKRON-MALÒ 3950
ALFA 4394522
BIRTH 5089
BOGE 2-25-908718-6A
BOGE 87-186-A
FIAT 4394522
FIAT 4433963
ITAL1 4433963
MAPCO 33032
SEAT 4433963
SEAT SE700154205A
VAG 4433963
VAG SE700154205A
VEMA 15153
VW 4433963
VW SE700154205A

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Uchwyt 15153 pasuje do Twojego auta

 

FIAT

  • brak modeli

SEAT

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1456,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1398,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1086,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >
Odpalanie samochodu na pych. Kiedy można, a kiedy się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych lub na hol. Jak się to robi, kiedy można tego próbować, a kiedy zwyczajnie lepiej się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych to technika stara jak sama motoryzacja. Sposób ten przez lata był stosowany w sytuacjach awaryjnych, gdy silnik nie dawał oznak życia mimo prób odpalenia go. Problem w tym, że odpalanie na pych lub na hol nigdy nie było dla silnika zdrowe, a w nowoczesnych autach bywa zwyczajnie niebezpieczne. Czym to grozi? Jak działa odpalanie na hol i co jest w nim takiego groźnego?

czytaj więcej >
Barum Polaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Ewolucja zimowych opon samochodowych Barum Polaris. Od klasycznych modeli do najpopularniejszej wersji Polaris 5

Opony Barum Polaris to jedna z bardziej rozpoznawalnych linii opon zimowych w Europie Środkowej. Czeska marka Barum znana jest z łączenia jakości z przystępną ceną, na czym zbudowała swoją reputację producenta solidnych opon samochodowych. Czy reputacja ta znajduje potwierdzenie w serii Polaris?

czytaj więcej >
Woda w komorze silnika i przecieki do kabiny. Jak rozwiązać problem?

Woda w komorze silnika z przeciekami do kabiny? Zobaczcie, co może być tego przyczyną i jak rozwiązać problem

Woda w komorze silnika bywa częstym gościem, choć nieczęsto zdarza się, że kończy się to przeciekami do kabiny. Czym może być spowodowana taka sytuacja? Skąd bierze się woda w komorze silnika i dlaczego trafia następnie pod fotel kierowcy lub pasażera?

czytaj więcej >

Uchwyt

Uchwyt tłumika to niewielki i niepozorny element, który jednak jest niezbędny podczas instalacji tłumika do podwozia. Często uchwyt ten nazywa się wieszakiem, gdyż w pewnym sensie tłumik wisi na nim, właśnie jak na wieszaku. Tym samym, uchwyt nie tylko jest potrzebny do montażu, ale również przez cały okres użytkowania, stanowiąc podporę dla tłumika, który po prostu jest do niego przymocowany.

Obecnie uchwyty wykonuje się z różnych materiałów. Producenci mają różne pomysły na to, który z nich będzie najlepszy. Niektórzy jako materiał do przygotowania tego elementu wybierają metal, którym przeważnie jest stal. Wtedy uchwyt tłumika przypomina po prostu kawałek blachy. Nie brakuje jednak również producentów, którzy decydują się wykonać ten element z gumy. Oba rozwiązania mają dobre i złe strony, jednak kluczowy wydaje się nie tyle materiał, co jakość wykonania uchwytu.

Uszkodzenie uchwytu jest bardzo niepożądane i ma konkretne konsekwencje. Jeżeli materiał ulegnie zużyciu, może dojść do obniżenia tłumika, a w konsekwencji do jego kontaktu z podłożem. Skrajnym przypadkiem jest całkowite odłączenie się tłumika od uchwytu. Problemy tego typu rzadko pojawiają się w dobrych samochodach, składających się z części najwyższej jakości. Jednak uchwyt wykonany z cienkiej blachy i niskiej klasy metalu może ulec korozji lub pęknąć. Pęknięcia są również najczęstszymi usterkami dotyczącymi gumowych uchwytów. Te ostatnie mogą też z czasem tracić grubość, a wraz z nią zdolność do podtrzymywania tłumika.

VEMA

Vema to włoskie przedsiębiorstwo motoryzacyjne, zajmujące się produkcją części samochodowych z różnych kategorii. Wśród specjalności producenta wymienić należy na pewno elementy układu kierowniczego. Końcówki drążka kierowniczego to części, które są wyjątkowo wysoko cenione za jakość i wytrzymałość.

Części samochodowe Vema to również rozmaite elementy zawieszenia. Doceniane przez fachowców i użytkowników są między innymi wahacze Vema. Firma produkuje również części układów chłodniczych oraz elementy metalowo-gumowe do skrzyni biegów i nie tylko. Na uwagę zasługują również zestawy naprawcze Vema, a wśród nich zestawy naprawcze drążków kierowniczych.

Auto części Vema to elementy przeznaczone na rynek wtórny. Producent dokłada jednak starań, aby zapewnić najwyższą jakość produktów, dzięki czemu nie odbiegają one pod tym względem od części oryginalnych. Przedsiębiorstwo motoryzacyjne Vema produkuje części samochodowe przeznaczone do aut różnego pochodzenia, z naciskiem na pojazdy europejskie. Główną grupę docelową klientów firmy Vema stanowią posiadacze samochodów marki Fiat.

Vema to włoska marka, która powstała już w 1970 roku. Początkowo było to niewielkie przedsiębiorstwo z siedzibą w Cagliari. Z czasem firma zaczęła odnosić sukcesy, co spowodowało konieczność budowy kolejnych oddziałów. Dzisiaj Vema posiada już 4 zakłady produkcyjne – wszystkie zlokalizowane na terenie Włoch. Obszarem dystrybucji części samochodowych Vema nie są jednak tylko Włochy, ale również wiele innych krajów europejskich. Coraz odważniej firma poczyna sobie również na rynkach pozaeuropejskich.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze