Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AKRON-MALÒ | 300921 |
AUTOMEGA | 3017550J5 |
BIRTH | 7526 |
BOSAL | 255-074 |
BOSAL | 255-172 |
BOSAL | 255-177 |
BOSAL | 255504 |
CITRO | 1755J5 |
ERNST | 492744 |
FA1 | 213-726 |
FA1 | 213-920 |
FA1 | 213-926 |
FENNO | X50129 |
HJS | 83 21 2922 |
HJS | 83 21 2923 |
IMASAF | 09.11.89 |
IMPERGOM | 30942 |
KLARIUS | 420466 |
MTS | 02.9610 |
MTS | 02.9727 |
PEUGE | 1755J5 |
QUINTON HA | 420466 |
RETEC | 2236.30 |
RETEC | 2236.30-5 |
SASIC | 7551J51 |
SIGAM | 045009 |
TESH | 420466 |
UNIGOM | 165185 |
VEGA | CG-118 |
VENEPORTE | AA93174 |
VENEPORTE | AA93506 |
WALKER | 80280 |
WALKER | 80421 |
CITROËN
|
NISSAN
|
OPEL
|
PEUGEOT
|
RENAULT
|
TOYOTA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Uchwyt tłumika to niewielki i niepozorny element, który jednak jest niezbędny podczas instalacji tłumika do podwozia. Często uchwyt ten nazywa się wieszakiem, gdyż w pewnym sensie tłumik wisi na nim, właśnie jak na wieszaku. Tym samym, uchwyt nie tylko jest potrzebny do montażu, ale również przez cały okres użytkowania, stanowiąc podporę dla tłumika, który po prostu jest do niego przymocowany.
Obecnie uchwyty wykonuje się z różnych materiałów. Producenci mają różne pomysły na to, który z nich będzie najlepszy. Niektórzy jako materiał do przygotowania tego elementu wybierają metal, którym przeważnie jest stal. Wtedy uchwyt tłumika przypomina po prostu kawałek blachy. Nie brakuje jednak również producentów, którzy decydują się wykonać ten element z gumy. Oba rozwiązania mają dobre i złe strony, jednak kluczowy wydaje się nie tyle materiał, co jakość wykonania uchwytu.
Uszkodzenie uchwytu jest bardzo niepożądane i ma konkretne konsekwencje. Jeżeli materiał ulegnie zużyciu, może dojść do obniżenia tłumika, a w konsekwencji do jego kontaktu z podłożem. Skrajnym przypadkiem jest całkowite odłączenie się tłumika od uchwytu. Problemy tego typu rzadko pojawiają się w dobrych samochodach, składających się z części najwyższej jakości. Jednak uchwyt wykonany z cienkiej blachy i niskiej klasy metalu może ulec korozji lub pęknąć. Pęknięcia są również najczęstszymi usterkami dotyczącymi gumowych uchwytów. Te ostatnie mogą też z czasem tracić grubość, a wraz z nią zdolność do podtrzymywania tłumika.
Triclo to niezależny producent części samochodowych, obecny na rynku od 1947 roku. Firma posiada hiszpański kapitał i właśnie w Hiszpanii mieści się jej siedziba główna. Choć przez pierwsze kilkadziesiąt lat obecności na rynku producent działał tylko lokalnie, od ponad 20 lat części samochodowe Triclo są dostępne w niemal całej Europie. Nie tylko części Triclo są dystrybuowane za granicę, ale również oddziały firmy są dziś zlokalizowane w kilku krajach. Oferta producenta obejmuje części z większości kategorii produktowych. Niemniej jednak najwyżej cenione są części układu zawieszenia i hamulcowego. Mechanicy w swoich zakładach chętnie montują wahacze Triclo. W testach jakości doskonale spisują się klocki hamulcowe tej marki. Jednak w asortymencie znaleźć można również m.in. liczne elementy układu kierowniczego oraz napędowego.
Auto części Triclo to oferta zarówno dla posiadaczy samochodów osobowych, jak i dostawczych i ciężarowych. W katalogu znajdują się produkty dedykowane samochodom europejskim, azjatyckim oraz amerykańskim. Firma słynie z solidności, dostarczając wielokrotnie testowane podzespoły. Części zamienne Triclo to sprawdzona jakość. Jednocześnie elementy wyposażenia samochodowego Triclo dostępne są w stosunkowo niskich cenach.