- Grubość [mm]: 2,0
- Średnica wewnętrzna [mm]: 7,7
- Średnica zewnętrzna [mm]: 15,0
- Materiał: Miedz
- Ciężar [kg]: 0,001
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 81246 |
3RG | 83244 |
3RG | 96007 |
3RG | 96017 |
AJUSA | 01249500 |
ALFA | 55221016 |
Aslyx | AS-506194 |
Aslyx | AS-521015 |
Aslyx | AS-601146 |
BBR | 001-10-31066 |
BMW | 13 53 7 785 722 |
BOSCH | F 00V C17 504 |
BSG | BSG 30-116-103 |
BSG | BSG 30-995-048 |
CAUTEX | 759396 |
CAUTEX | 776021 |
CITRO | 1981.95 |
CITRO | 98 042 205 80 |
CORTECO | 49430606 |
CORTECO | 49430607 |
CORTECO | 49430669 |
CORTECO | 49445014 |
CSV ELECTR | CRV9174 |
DS | 1981.95 |
DS | 98 042 205 80 |
DT SPARE P | 5.41355 |
Dr.Motor A | DRM0147 |
Dr.Motor A | DRM0150 |
Dr.Motor A | DRM0150S |
Dr.Motor A | DRM0268 |
Dr.Motor A | DRM0268S |
Dr.Motor A | DRM042 |
Dr.Motor A | DRM042S |
Dr.Motor A | DRM056 |
Dr.Motor A | DRM056S |
Dr.Motor A | DRM062 |
Dr.Motor A | DRM062S |
Dr.Motor A | DRMP28 |
Dr.Motor A | DRMP59 |
DÜRER | GI252420 |
DÜRER | GI352385 |
DÜRER | KMI252420 |
ELRING | 569.370 |
ELRING | 572.260 |
ENGITECH | ENT250223 |
FA1 | 102.246.010 |
FA1 | 102.246.100 |
FAI | IS007 |
FARE SA | 31354 |
FARE-MX | 31354 |
FAST | FT49653 |
FAST | FT49846 |
FEBI | 102792 |
FEBI | 102802 |
FERRON | TOP38920008 |
FERRON | TOP38920015 |
FIAT | 55221016 |
FISPA | 81.066 |
FORD | 1 432 205 |
GM | 093198819 |
GM | 93198819 |
GOOM | NH-0005 |
HOFFER | 8029174 |
INTFRADIS | 10148 |
INTFRADIS | 10149 |
INTFRADIS | 10151 |
INTFRADIS | 10164 |
LANCIA | 55221016 |
MAZDA | RF2A-13-H51A |
MAZDA | RF2A-13-H51B |
MEATDORIA | 9174 |
MEC-DIESEL | 960095 |
MEC-DIESEL | 960269 |
METALCAUCH | 57834 |
METZGER | 0873001 |
MI.R.A. | 55/3649 |
MI.R.A. | 55/3685 |
MI.R.A. | 55/3686 |
NTY | BWP-CT-006 |
OPEL | 055565375 |
OPEL | 55565375 |
PEUGE | 1981.95 |
PEUGE | 98 042 205 80 |
PLYOM | P776021 |
QUINTON HA | XPSI158K |
RECOFICIAL | CRV9174 |
REINZ | 70-42387-00 |
RENAU | 82 00 895 280 |
RUFRE | RF-F00VC17504 |
SIDAT | 81.066 |
STC | T457834 |
STELLOX | 82-13793-SX |
Storm | 46000000716 |
Storm | 460005 |
TDM | BCHF00VC17504 |
TOPRAN | 115 878 |
TRICLO | 320100 |
Technika | TKA52420 |
VAUXH | 055565375 |
VAUXH | 55565375 |
WE PARTS | 391230018 |
WILMINK | WG1012111 |
WILMINK | WG1087465 |
WILMINK | WG1193687 |
WILMINK | WG1986161 |
WILMINK | WG2055931 |
WILMINK | WG2055932 |
WILMINK | WG2055950 |
WILMINK | WG2077634 |
WILMINK | WG2236548 |
alp | ALP-005025 |
alp | ALP-005760 |
alp | ALP-006837 |
hajus Auto | 6151171 |
ALFA ROMEO
|
BMW
|
CITROËN
|
FIAT
|
FORD
|
LANCIA
|
MAZDA
|
OPEL
|
PEUGEOT
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Uszczelki i uszczelniacze układu wtryskowego to niewielkie, w większości gumowe elementy, których znaczenie trudno przecenić. Wykonane z gumy odpornej na wysokie ciśnienie oraz skrajne temperatury, uszczelki powinny gwarantować szczelność układu przez wiele lat.
Sprawna praca układu wtryskowego jest niezbędna, aby samochód mógł ruszyć oraz kontynuować jazdę. Odpowiada on bowiem za dostarczanie paliwa do komór spalania. Dla poprawnej pracy jednostki napędowej bardzo ważne jest, aby do komory dostarczyć odpowiednią ilość paliwa. Ponadto, zachowane musi zostać odpowiednio wysokie ciśnienie. Między innymi dlatego stosuje się uszczelki i uszczelniacze układu wtryskowego.
Układ wtryskiwania składa się z kilku części. Najważniejsze z nich to wtryskiwacz oraz podłączone do niego przewody, którymi paliwo transportowane jest do silnika. Z drugiej strony natomiast wtryskiwacz podłączony jest do układu ssącego, który pobiera paliwo. Wszystkie łączenia w układzie powinny być solidnie uszczelnione, aby uniknąć problemów z wyciekaniem paliwa. Zjawisko tego typu sprawia, że silnik nie otrzymuje dostatecznej ilości paliwa lub też ciśnienie pompowania jest zbyt niskie. Brak szczelności oznacza spadek obrotów silnika oraz problemy z jego odpaleniem. Ponadto, wszelkie wycieki stwarzają zagrożenie dla innych podzespołów samochodowych.
Uszczelka z czasem ulega zużyciu. Powstają wyrwy, zmniejsza się również grubość uszczelki. Objawem takiego stanu rzeczy najczęściej jest pogorszenie osiągów. Ponadto, mogą wystąpić problemy z odpaleniem silnika, zwłaszcza w zimne dni. Objawy te świadczą o konieczności wymiany uszczelnienia.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.