- Średnica wewnętrzna [mm]: 5,4
- Wysokość [mm]: 10
- Średnica wewnętrzna [mm]: 8,8
- Średnica zewnętrzna [mm]: 11,2
- Materiał: FPM (fluor-kauczuk)/ACM (poliakryl-kauczuk)
- Ciężar [kg]: 0,003
Dodaj opinię
(28.06.2022)
Opinia wystawiona dla Zestaw uszczelniaczy trzonka zaworu FEBI BILSTEIN 19271
(20.08.2013)
Opinia wystawiona dla Uszczelniacz trzonka zaworu FEBI BILSTEIN 03354
(23.05.2013)
Opinia wystawiona dla Uszczelniacz trzonka zaworu FEBI BILSTEIN 03349
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 80141 |
AUTOMEGA | 190037210 |
BBR | 003-30-02778 |
BGA | VK4373 |
CITRO | 0956.40 |
CITRO | 956.40 |
COGEFA | 709.5640 |
CORTECO | 12014670 |
CORTECO | 12051545 |
CORTECO | 19026849 |
CORTECO | 19036018 |
CORTECO | 19036019 |
CORTECO | 49472015 |
ELRING | 403.730 |
ELWISROYAL | 1642657 |
ET ENGINET | VS0011 |
ET ENGINET | VS0011VR1 |
ET ENGINET | VS0011VR2 |
FAI | VS739 |
FAI | VS750 |
GLASER | P76809-00 |
JPG | 1111352900 |
KRAFT AUTO | 1130275 |
MAHLE | 039GA91782050 |
MILES | HD09010 |
MS | 8200496321-SET/8/-MS |
OSSCA | 00398 |
PEUGE | 0956.40 |
PEUGE | 956.40 |
Profession | 21433165 |
REINZ | 12-33512-02 |
REINZ | 70-33512-00 |
RIDEX | 323S0005 |
RIDEX | 323S0009 |
SASIC | 9560380 |
SASIC | 9560380S |
SWAG | 62 92 6169 |
Stark | SKSSV-4070004 |
Stark | SKSSV-4070008 |
TOPRAN | 107 502 |
ZEKKERT | DI-4011 |
CITROËN
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Niepozorne, niewielkie i bardzo tanie, a jednocześnie niezbędne elementy wyposażenia samochodu. Mowa o uszczelkach, czyli częściach, których na wyposażeniu każdego pojazdu jest bodaj najwięcej. Uszczelnienie trzonka zaworu mogą tworzyć rozmaite uszczelki, wykonywane z różnorodnych materiałów.
W zasadzie każdy większy producent części samochodowych ma w swojej ofercie uszczelki trzonka zaworu. Są to podstawowe elementy, potrzebne każdemu kierowcy. Warto jednak zauważyć, że producenci często wykorzystują odmienne technologie produkcyjne. Ponadto, stosują także inne materiały. Bardzo często są to wytrzymałe materiały syntetyczne, takie jak fluor czy kauczuk. Ponadto, uszczelnienie trzonka zaworu może być częściowo wykonane z metalu.
W kwestii materiałów wykorzystywanych do konstrukcji uszczelnienia wiele zależy do producenta. Niemniej jednak kluczową kwestią jest przeznaczenie poszczególnych uszczelek. Instaluje się je bowiem zarówno w silniku, jak i w skrzyni biegów czy też na osi.
Sprawne uszczelnienie trzonka zaworu to konieczność, aby zachować sprawność danego układu. Dzięki skutecznemu uszczelnieniu zawór może właściwie pełnić swoje funkcje, nie przeciekając, ani też nie ulegając przedwczesnemu zużyciu. Warto podkreślić, że istotny jest prawidłowy montaż uszczelki. Wykonanie tej czynności w sposób niewłaściwy może mieć nieprzyjemne konsekwencje w postaci niesprawności układu, uszkodzenia zaworu czy wreszcie zniszczenia samej uszczelki. Wszelkie pęknięcia czy ubytki w powierzchni uszczelki wymagają jej natychmiastowej wymiany.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.