- Grubość [mm]: 6,0
- Grubość [mm]: 7,0
- Średnica wewnętrzna [mm]: 29,9
- Średnica zewnętrzna [mm]: 47,0
- Kierunek obrotów: Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Materiał: ACM (poliakryl-kauczuk)
- Ciężar [kg]: 0,016
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
CORTECO | 01034078B |
DT SPARE P | 4.20806 |
FEBI | 105995 |
MERCE | 023 997 05 47 |
MERCE | 025 997 12 47 |
MERCE | A023 997 05 47 |
MERCE | A025 997 12 47 |
WILMINK | WG1220853 |
WILMINK | WG2227441 |
WILMINK | WG2313677 |
MERCEDES-BENZ
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Uszczelniacze skrzyni biegów to przede wszystkim gumowe uszczelki, które obowiązkowo powinny być zamontowane w strategicznych częściach skrzyni biegów. Powstrzymują one wycieki oleju, zapobiegając utracie sprawności przez ten podzespół. Olej w skrzyni biegów jest niezbędny dla minimalizowania siły tarcia, zachodzącej pomiędzy poszczególnymi elementami. Innymi słowy, dzięki niemu zmiana biegów zachodzi płynnie. Co więcej, brak oleju lub jego niedostatek szybko spowodowałby uszkodzenie skrzyni biegów. Natomiast wyciekając poza układ, olej mógłby zaszkodzić innym podzespołom.
Standardowe uszczelki montuje się między innymi w okolicach wału skrzyni biegów, jak również wałka głównego półosi czy wybieraka. Warto zaznaczyć, że poza klasycznymi uszczelniaczami gumowymi, występują również specjalne preparaty chemiczne. Jest to nowoczesne rozwiązanie, do którego nie każdy jest już przekonany. Niemniej jednak dobrej jakości uszczelniacz tego typu mogą z powodzeniem zastępować przynajmniej niektóre standardowe uszczelki.
Pojawienie się wycieków ze skrzyni biegów lub z jej okolic oznacza, że uszczelniacze nie działają prawidłowo. Zważając na niebezpieczeństwo, jakie niosą za sobą wycieki oleju ze skrzyni biegów, należy jak najszybciej podjąć interwencję. Niemal zawsze jest nią wymiana uszczelnienia. W niektórych miejscach wymiana jest prosta i nie zabiera wiele czasu, zatem bez trudu można ją wykonać samodzielnie. W przypadku części uszczelek konieczny jest demontaż skrzyni biegów, co be wątpienia wymaga już dosyć zaawansowanej wiedzy w dziedzinie motoryzacji. Warto pamiętać, że uszczelnienie decyduje o sprawności funkcjonowania skrzyni biegów oraz zapobiega uszkodzeniu sąsiednich podzespołów. Warto zatem wybierać tylko najlepszej jakości uszczelnienie, które nie zawiedzie.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.