Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Wał napędowy - półoś CEVAM 5401

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
5401
Wał napędowy - półoś CEVAM 5401
  • Wał napędowy - półoś CEVAM 5401 - fot.1
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
CEVAM
Lokalizacja w aucie:
oś przednia, z prawej
Długość [mm]:
815
Uzębienie zewnętrzne od strony koła:
20
Średnica przegubu po stronie koła [mm]:
80
Średnica przegubu trójbieżnego (Tripode) [mm]:
29,00
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Wał napędowy - półoś 5401 firmy CEVAM

Parametry:
  • Długość [mm]: 815
  • Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 20
  • Średnica przegubu po stronie koła [mm]: 80
  • Średnica przegubu trójbieżnego (Tripode) [mm]: 29,00

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 5401 po numerze OEM

Producent Numery OEM
CEVAM 122702
CEVAM 22896
CEVAM 26250
CEVAM 303706
CEVAM 3262505
CEVAM F1113
CEVAM F242
CEVAM FDS1837
CEVAM FI3021
CEVAM FI3243
CEVAM GKND10634
CEVAM T58032
CEVAM T6542

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Wał napędowy - półoś 5401 pasuje do Twojego auta

 

FIAT

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Ranking opon wielosezonowych 2024. TOP 10 modeli całorocznych polecanych przez iParts.pl

Ranking opon wielosezonowych 2024. TOP 10 modeli całorocznych polecanych przez iParts.pl

Doświadczenia i opinie zebrane w ciągu kończącego się pomału 2024 roku pozwalają nam tworzyć rankingi najlepszych produktów, jakie znajdziecie w naszym sklepie iParts.pl. Ten konkretny ranking opon wielosezonowych dotyczy roku 2024, jednak z pewnością przyda się każdemu, kto planuje zakup opon całorocznych tak samo w tym, jak i w przyszłym roku. Poznajcie 10 wybranych modeli opon całorocznych, wśród których z całą pewnością znajdziecie coś dla siebie.

czytaj więcej >
Błąd P003A - niewłaściwe podciśnienie turbosprężarki. Jak poradzić sobie z problemem?

Błąd P003A, czyli niewłaściwe podciśnienie turbosprężarki. Jak zdiagnozować przyczyny jego powstawania i jak je naprawić?

Błąd P003A to jeden z tych błędów, którego pojawienie się oznacza problemy z układem turbosprężarki. Jego powstaniu może towarzyszyć spadek mocy, zwiększone zużycie paliwa, a w niektórych przypadkach przejście jednostki napędowej w tryb awaryjny. Jak możecie szybko zdiagnozować problem stojący za błędem P003A? Jakie są jego przyczyny i jak sobie z nimi radzić?

czytaj więcej >
Nexen N'Fera. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Ewolucja opon Nexen N'Fera. Przegląd serii od modelu Nexen N'Fera SU1 do nowoczesnych wersji Nexen N'Fera Sport i Nexen N'Fera Primus

Koreańska marka Nexen, znana z solidności i mocno innowacyjnych rozwiązań, od lat dostarcza nam opony letnie z serii N'Fera, starające się łączyć sportowe osiągi z codziennym komfortem jazdy. Jakie efekty przyniosło to połączenie? Czy kolejne opony z serii N'Fera faktycznie są w stanie zapewnić nam efekt, o jakim myślał ich producent?

czytaj więcej >
Jak sprawdzić normę emisji spalin w swoim aucie? Dlaczego warto to wiedzieć?

Jak sprawdzić normę emisji spalin w samochodzie? Dlaczego informacja ta ma tak duże znaczenie nie tylko dla środowiska, ale i dla naszego portfela?

Kto z Was wie, którą normę emisji spalin spełnia Wasz samochód? Każdy wie, że Euro, ale które Euro? Euro 6 czy Euro 1? Konkretny typ normy emisji spalin to istotny element wpływający na koszty utrzymania pojazdu, możliwość wjazdu do niektórych stref miejskich oraz ogólny wpływ na środowisko. W jaki sposób możecie sprawdzić, o jaką normę w Waszym przypadku chodzi?

czytaj więcej >

Wał napędowy - półoś

Półoś to istotny element konstrukcyjny pojazdu. Część ta składa się z długiej rury oraz znajdujących się na jej dwóch krańcach przegubów. Zadaniem półosi jest przeniesienie siły napędowej ze skrzyni biegów, a konkretnie z mechanizmu różnicowego, na piasty kół. Innymi słowy, półoś sprawia, że po wciśnięciu gazu siła wygenerowana przez silnik dociera do kół, wprawiając je w ruch. Bez wątpienia jest to zatem element, który odpowiada nie tyle za sprawną i bezawaryjną pracę pojazdu, ile w ogóle umożliwia jego działanie. Uszkodzenie półosi powoduje unieruchomienie samochodu.

W samochodach z napędem tylnym obciążenie półosi jest ograniczone, gdyż przenosi ona jedynie siłę napędową, jednak w przypadku pojazdu z napędem 4x4 lub też napędem przednim, dochodzi do tego jeszcze siła wytwarzana przez układ kierowniczy. Analogicznie prezentuje się sytuacja wału napędowego, przekazującego siłę na tylne koła pojazdu. Jeżeli poza siłą napędową obciąża go także siłą generowana z układu kierowniczego, jest on podwójnie narażony na awarię.

Największym zagrożeniem dla półosi będących elementem zawieszenia są uszkodzenia mechaniczne. Ulegają im głównie przeguby, wskutek oddziaływania piasku czy żwiru. Ponadto, częstym problemem jest także wybicie łożysk przegubów. Co prawda w teorii w takiej sytuacji istnieje możliwość regeneracji, jednak mechanicy zalecają wymianę. Awarie półosi są dosyć łatwe do zauważenia. Przeważnie z okolic przednich kół słychać charakterystyczne zgrzyty, szczególnie przy skrętach kół.

CEVAM

Cevam to marka, która powstała w 1986 roku. Niemniej ludzie stojący za jej założeniem działają w branży o co najmniej kilkanaście lat dłużej. Początkowo firma działała jedynie na lokalnym rynku francuskim. Z czasem jednak rozpoczęła ekspansję na inne rynki europejskie, zakładając nawet spółki zależne w niektórych krajach. Obecność części Cevam jest szczególnie widoczna w Hiszpanii i w Polsce. W Hiszpanii stworzono spółkę córkę Cevam, czyli Cevam Iberica z siedzibą w Barcelonie. Natomiast w Polsce mieści się fabryka auto części Cevam.

Profil działalności firmy jest bardzo ściśle określony. Przedsiębiorstwo zajmuje się regeneracją i sprzedażą alternatorów. Uzupełnienie oferty stanowią, również regenerowane, rozruszniki i półosie. Firma jest prawdziwym specjalistą w zakresie regeneracji podzespołów, doprowadzając je do stanu technicznego na poziomie stanu pierwotnego. Regenerowany alternator Cevam to szansa na wejście w posiadanie taniego, a przy tym niezawodnego urządzenia.

Cevam to firma będąca w swojej wąskiej specjalności jednym z liderów rynku europejskiego. Firma produkuje części w kilku fabrykach oraz jest właścicielem licznych mniejszych spółek. Natomiast części Cevam są znane w większości krajów na Starym Kontynencie.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze