Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Wał napędowy - półoś FAST FT27063 (Oś przednia, z prawej)

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
FT27063
Wał napędowy - półoś FAST FT27063 (Oś przednia, z prawej)
  • Wał napędowy - półoś FAST FT27063 (Oś przednia, z prawej) - fot.1
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 25 zł miesięcznie
405,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
FAST
Jednostka:
sztuka
EAN:
590415781230
Uzębienie zewnętrzne od strony koła:
28
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:
Z łożyskiem
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:
58,9
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.:
37
Wymiar gwintu:
M24x1.5
Długość [mm]:
958
Długość 2 [mm]:
363
Lokalizacja w aucie:
Oś przednia, z prawej
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]:
86
Średnica przegubu po stronie koła [mm]:
93
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Wał napędowy - półoś FT27063 firmy FAST

Parametry:
  • Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z łożyskiem
  • Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]: 58,9
  • Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 37
  • Wymiar gwintu: M24x1.5
  • Długość [mm]: 958
  • Długość 2 [mm]: 363
  • Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
  • Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]: 86
  • Średnica przegubu po stronie koła [mm]: 93

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla FT27063 po numerze OEM

Producent Numery OEM
CITRO 1440106180
CITRO 1607019280
CITRO 3273SN
DA SILVA 3568T
DEPA 3082720
DEPA 3086200
EKG 924718
GSP 210243
LOEBRO 304990
LOEBRO 304991
LOEBRO 305661
MULTIP 18-162710
MULTIP 18-166130
SKF VKJC 8483
SPIDAN 24718
TRISCAN 8540 38568

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Wał napędowy - półoś FT27063 pasuje do Twojego auta

 

CITROËN

  • brak modeli

PEUGEOT

  • brak modeli

TOYOTA

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1573,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1510,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Uszkodzona pompa olejowa – jakie daje objawy? Po czym rozpoznać usterkę?

Jakie objawy daje uszkodzona pompa olejowa? Po czym można w prosty sposób rozpoznać jej usterkę?

Z całego kompletu pomp mocowanych w naszych samochodach, najczęściej zdarza nam się zapomnieć o istnieniu pompy olejowej. A wszystko przez to, że ten wykonywany z wysokowęglowej stali mechanizm potrafi przetrwać bezawaryjnie nawet 500 tys. km. Chyba że jednak postanowimy mu utrudnić zadanie lub trafimy na felerny model. Wówczas usterkę pompy oleju mamy jak w banku. I co wtedy?

czytaj więcej >
Jak dobrać opony do felg samochodowych? Jak sprawdzić czy pasuje?

Jak dobierać opony do felg samochodowych? Czy stosowany przez Was sposób wyboru felg faktycznie zapewnia odpowiedni komfort i bezpieczeństwo?

Macie na oku nowe felgi do swojej fury, ale brak Wam pewności, że będą dobrze pasować? Poprawnie dopasowanie felg do samochodu, a następnie opon do felg, nie zawsze jest łatwe, proste i oczywiste. Błędy w tej materii przytrafiają się nawet doświadczonym kierowcom, a wszystko przez omijanie kilku kluczowych zasad. Co to za zasady? Jak uniknąć błędów, które mogą wpłynąć na Wasze bezpieczeństwo i komfort jazdy?

czytaj więcej >
Problem z otwarciem elektrycznej klapa bagażnika. Co może być przyczyną? Jak sobie z tym poradzić?

Problem z otwarciem elektrycznej klapy bagażnika? Przyczyn tej usterki może być kilka, jak i kilka jest sposobów na poradzenie sobie z nią

Problemy z otwieraniem elektrycznej klapy bagażnika to w nowoczesnych samochodach coraz częstsze przypadki. Naszpikowane elektroniką samochody składają się z coraz większej ilości części i systemów, które mogą zawieść. A co może zawieść w przypadku klapy bagażnika? Co może być przyczyną podobnej usterki i jak sobie z tym poradzić?

czytaj więcej >
Nexen Winguard Sport. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Opony samochodowe Nexen WinGuard Sport. Ewolucja zimowej serii opon klasy średniej

Marka Nexen zaliczana jest zwykle do producentów opon klasy średniej i takiej też średniej klasy mają być – teoretycznie – opony zimowe z serii Nexen WinGuard Sport. Czy to dobrze? Czy średnia klasa opon wystarczy na polską zimę? Jak prezentują się kolejne odsłony ten właśnie serii?

czytaj więcej >

Wał napędowy - półoś

Półoś to istotny element konstrukcyjny pojazdu. Część ta składa się z długiej rury oraz znajdujących się na jej dwóch krańcach przegubów. Zadaniem półosi jest przeniesienie siły napędowej ze skrzyni biegów, a konkretnie z mechanizmu różnicowego, na piasty kół. Innymi słowy, półoś sprawia, że po wciśnięciu gazu siła wygenerowana przez silnik dociera do kół, wprawiając je w ruch. Bez wątpienia jest to zatem element, który odpowiada nie tyle za sprawną i bezawaryjną pracę pojazdu, ile w ogóle umożliwia jego działanie. Uszkodzenie półosi powoduje unieruchomienie samochodu.

W samochodach z napędem tylnym obciążenie półosi jest ograniczone, gdyż przenosi ona jedynie siłę napędową, jednak w przypadku pojazdu z napędem 4x4 lub też napędem przednim, dochodzi do tego jeszcze siła wytwarzana przez układ kierowniczy. Analogicznie prezentuje się sytuacja wału napędowego, przekazującego siłę na tylne koła pojazdu. Jeżeli poza siłą napędową obciąża go także siłą generowana z układu kierowniczego, jest on podwójnie narażony na awarię.

Największym zagrożeniem dla półosi będących elementem zawieszenia są uszkodzenia mechaniczne. Ulegają im głównie przeguby, wskutek oddziaływania piasku czy żwiru. Ponadto, częstym problemem jest także wybicie łożysk przegubów. Co prawda w teorii w takiej sytuacji istnieje możliwość regeneracji, jednak mechanicy zalecają wymianę. Awarie półosi są dosyć łatwe do zauważenia. Przeważnie z okolic przednich kół słychać charakterystyczne zgrzyty, szczególnie przy skrętach kół.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze