Producent | Numery OEM |
---|
AHE | 306.159 |
AKS DASIS | 068084N |
AUTOAIR G | 21-0143 |
AUTOGAMMA | GA32020 |
AVA | CN8329 |
CASCO | CBW70044GS |
CITRO | 6441.AS |
DENSO | DEA07019 |
DEYE | DY8888 |
DOGA | BW0125 |
ELTA AUTOM | EH5019 |
ELTA AUTOM | XHR5019 |
FISPA | 9.2208 |
FLAMAR | VHF550007CP |
G.U.D. | GHM000119 |
HOFFER | K92208 |
JDEUS | BL0070005 |
KALE | 356465 |
KRIOS | 9.2208 |
LGK | 007078044OEM |
LUZAR | LFh 2042 |
MAG | 069412714010 |
MEATDORIA | K92208 |
NISSENS | 87571 |
NRF | 34249 |
NTY | EWN-CT-002 |
OSSCA | 69318 |
PEUGE | 6441.AS |
PRASCO | CN8329 |
REAL | 40182440OE |
RECOFICIAL | RECSBW70044.1 |
RIDEX | 2669I0157 |
RPL QUALIT | APVTCI0047 |
RPL QUALIT | APVTCI5047 |
SANDO | SBW70044.1 |
SIDAT | 9.2208 |
SONTIAN | ZD172569A |
Stark | SKIB-0310157 |
TOPRAN | 724 309 |
VALEO | 884609 |
VEMO | V42-03-1244 |
WE PARTS | K92208 |
WEZEL | 0905774 |
WILMINK | WG1918203 |
WILMINK | WG2160387 |
CITROËN
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Dmuchawa to końcowa część układu klimatyzacji, bezpośrednio odpowiedzialna za wtłaczanie powietrza do kabiny. Urządzenie jest zasilane elektrycznie. Za sprawą dostarczenia prądu o natężeniu 12 V lub 24 V, w ruch zostają wprawione wentylatory o dużej mocy, które wtłaczają zassane wcześniej powietrze. Należy zaznaczyć, że w zależności od ustawień, jest to powietrze zimne lub ciepłe – obie opcje są możliwe do zrealizowania.
Zapewniające utrzymanie odpowiedniej temperatury w kabinie, dmuchawy klimatyzacji są w stanie w krótkim czasie wtłaczać duże ilości powietrza. Użytkownik ma możliwość regulowania pracy wentylatorów, decydując o sile nawiewu. Kontrola jest możliwa z dwóch poziomów – panelu środkowego w kabinie, jak i kratek nawiewu.
Ze względu na pracę na wysokich obrotach, dmuchawa klimatyzacji jest narażona na przyspieszoną eksploatację oraz uszkodzenia. Co prawda smar ogranicza siłę tarcia, jednak nie jest w stanie zredukować jej całkowicie, co ostatecznie prowadzi do zużycia łopatek. Jest to naturalna konsekwencja całkowicie poprawnego użytkowania dmuchawy klimatyzacji. Ponadto, z czasem smaru zaczyna ubywać, co zwiększa siłę tarcia. Wskazana jest zatem konserwacja dmuchawy, a zwłaszcza łopatek wentylatorów, która wydłuża żywotność tych ważnych części układu klimatyzacji. Należy również pamiętać o możliwych awariach silnika napędzającego pracę wentylatorów. W przypadku awarii którejś z części zwykle możliwa jest jej wymiana, jednak zaleca się wymianę całej dmuchawy klimatyzacji.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.