- Liczba otworów do mocowania: 4
- Ciężar [kg]: 0,458
- Rodzaj zawieszenia: Łożysko toczne
- Ciężar [kg]: 0,617
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | 51520MR |
4X4 ESTANF | EST-90-MB-MB02 |
A.B.S. | 51234 |
AKRON-MALÒ | 88674 |
ASAM | 74967 |
ASHIKA | 90-MB-MB02 |
AUTO CYLIN | CPD.MER218C |
AUTO CYLIN | CPD.MER2191C |
AUTO-SPEED | 290CL00780 |
BLUEPRINT | ADBP360007 |
BORG BECK | BCS104 |
BREMBO | E 50 013 |
BREMSI | SC0255 |
CAR | 9953C |
COMLINE | CS12 |
Caliper EP | CSC347 |
DENCKERMAN | K300027 |
DIAMAX | T1013 |
DT SPARE P | 4.65209 |
FAST | FT67044 |
FTE | 1100836 |
FTE | ZA3607.3.1 |
GIRLING | 1301110 |
JAPANPAR | CF-MB02 |
JAPKO | 90MB02 |
KAWE | 990054 |
KRAFTTECH | W15240D08 |
LPR | 3249 |
LUK | 510 0033 10 |
MDR | MCB-1MB02 |
MERCE | 000 254 15 08 |
MERCE | 000 254 24 08 |
MERCE | A000 254 15 08 |
MERCE | A000 254 24 08 |
MOTAQUIP | VCC27 |
NATIONAL | NSC0022 |
NK | 143305 |
NTY | NWS-ME-008 |
OPENPARTS | FSC4147.10 |
OPTIMAL | CL-0049 |
OSSCA | 16311 |
PATRON | PHCB44 |
PROTECHNIC | PRH6070 |
QH TALBROS | CSC018 |
QUINTON HA | CSC018 |
RAICAM | RCS20021 |
RYMEC | CSC018530 |
SACHS | 3182 654 216 |
SACHS | 3182 997 803 |
SAMKO | M30236 |
STATIM | 2.11-CSC |
SWAG | 10 93 4842 |
TEXTAR | 53007600 |
TRIALLI | CT 1501 |
TRW | PJQ110 |
TTC | 02.23.035 |
VALEO | 1100836 |
VALEO | 804541 |
VILLAR | 624.B506 |
WILMINK | WG2231688 |
MERCEDES-BENZ
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprzęgło to element samochodu, który umożliwia przekazywanie napędu z silnika do skrzyni biegów, co pozwala z kolei kierowcy na płynne ruszanie samochodem z miejsca, zmianę przełożeń w trakcie jazdy oraz możliwość zatrzymania samochodu bez konieczności gaszenia silnika. Podstawowe elementy sprzęgła to pompa i wysprzęglik centralny.
Wysprzęglik centralny to bardzo istotny element sprzęgła samochodowego. Podzespół ten współpracuje z pompą sprzęgła i stanowi de facto zalety łożyska wysprzęglającego i siłownika hydraulicznego.
Wysprzęglik to podzespół stosunkowo trwały, lecz z czasem ulega procesowi eksploatacji. Najczęściej dochodzi do wytarcia elementów tłoczka. Powstaje sporo nieszczelności i tym samym wycieka płyn. Wówczas sprzęgło będzie pracować nieprawidłowo. Uszkodzony wysprzęglik centralny należy wymienić na nowy.
Trzeba mieć także na uwadze, że w zasadzie każdy specjalista z branży motoryzacyjnej zaleca wymianę wysprzęglika centralnego przy każdorazowej wymianie kompletnego zestawu sprzęgła – daje to kierowcy pewność, że cały zespół sprzęgła odzyska pierwotne cechy i będzie funkcjonował prawidłowo przez długi czas.
Wymiana wysprzęglika nie należy do trudnych ale zaleca się, by skorzystać z usług profesjonalnych mechaników. Po części zamienne od sprawdzonych marek, w tym wysprzęgliki centralne dedykowane wielu popularnym markom samochodowym zapraszamy na stronę naszego sklepu internetowego.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.