Zacisk hamulcowy BREMBO F 61 209
Jeśli poszukujesz solidnego i wytrzymałego zacisku hamulcowego do swojego samochodu osobowego, to BREMBO F 61 209 będzie idealnym wyborem. Jest to zacisk hamulcowy jednotłoczkowy wykonany z aluminium, który charakteryzuje się wysoką jakością i trwałością. Został zaprojektowany z myślą o bezpieczeństwie i wydajności hamowania, co czyni go idealnym rozwiązaniem dla kierowców, którzy cenią sobie nie tylko komfort jazdy, ale przede wszystkim bezpieczeństwo.
Zacisk hamulcowy BREMBO F 61 209 – cechy produktu
Zacisk hamulcowy BREMBO F 61 209 został stworzony z myślą o samochodach osobowych. Posiada średnicę 38 mm i przeznaczony jest do instalacji z tyłu pojazdu, po prawej stronie. Grubość tarczy hamulcowej wynosi 12 mm. System hamulcowy zacisku to TRW. Produkt jest fabrycznie nowy i posiada kod EAN 8020584524404.
Jednym z najważniejszych czynników, który wyróżnia zacisk hamulcowy BREMBO F 61 209 na tle konkurencji, jest jego wykonanie. Produkt został wykonany z aluminium, co sprawia, że jest on lekki, a jednocześnie solidny i wytrzymały. Dzięki temu zacisk hamulcowy jest odporny na korozję i uszkodzenia mechaniczne.
BREMBO F 61 209 to produkt, który został zaprojektowany z myślą o bezpieczeństwie i wydajności hamowania. Jest on w stanie zapewnić doskonałą kontrolę nad pojazdem, nawet w trudnych warunkach drogowych. Dzięki temu kierowcy mogą czuć się pewnie i bezpiecznie, nawet podczas nagłych manewrów na drodze.
Jeśli szukasz zacisku hamulcowego, który zapewni Ci doskonałą jakość i wydajność, to BREMBO F 61 209 będzie idealnym wyborem. Jego solidne wykonanie i wysoka jakość sprawiają, że jest to produkt godny polecenia.
Zachęcamy do zakupów w naszym motoryzacyjnym sklepie internetowym iParts.pl, gdzie znajdziesz szeroki wybór części samochodowych w atrakcyjnych cenach. Zapewniamy szybką i bezpieczną dostawę oraz fachową pomoc naszych specjalistów.
Zacisk hamulcowy BREMBO F 61 209, TRW, aluminium, 38 mm, 12 mm, z tyłu, z prawej – to najlepszy wybór dla kierowców, którzy cenią sobie bezpieczeństwo i wydajność hamowania.