- Parzyste numery artykułów: 178070
- Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
- Lokalizacja w aucie: Oś tylna strona prawa
- Ciężar [kg]: 2,33
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4X4 ESTANF | PDF-47-120 |
4X4 ESTANF | PDF-47-130 |
A.B.S. | 523702 |
ABAKUS | 131-04-048 |
ABE | CZH1335 |
ABE | CZH1683 |
ABTEX | ABC1091R |
APEC | BCA1158 |
APEC | RCA227 |
APEC | RCA227N |
ASAM | 98916 |
ASAM | 99361 |
ASHUKI | PAL4-1013 |
ASVA | FDBC-DRRR |
ATI | E3723 |
ATI | E3977 |
AUTO-SPEED | 290CA00264 |
AUTOFREN S | D02519 |
AUTOFREN S | D02519K |
AUTOFREN S | D4846C |
AUTOFREN S | D4846K |
BBFREDLINE | 78FO010 |
BENDIX | 593169 |
BOSCH | 0 986 135 430 |
BRAKE ENG | CA2848R |
BRAXIS | AG1284 |
BRAXIS | AG3075 |
BREMBO | F 24 137 |
BREMBO | F 24 153 |
BUDWEG | 343723 |
BUDWEG | 343977 |
COMLINE | CBC025R |
Caliper EP | C550R |
DA SILVA | ET3017 |
DA SILVA | ET9064 |
DACO Ger | BA1012 |
DENCKERMAN | B190045R |
DEPA | ET73723 |
DEPA | ET73977 |
DRI | 4289410 |
EAI | 2375362 |
EAI | 2375372 |
EGT | 440091EGT |
ELSTOCK | 87-1849 |
ENERGY | ZH0079 |
ERABENELUX | BC53723 |
ERABENELUX | BC53977 |
ERT | 150220-C |
ERT | 150220K |
ERT | 400945 |
ERT | 400945K |
ESEN SKV | 23SKV284 |
ESEN SKV | 23SKV284 BLACK |
ESEN SKV | 23SKV284 RED |
ESEN SKV | 23SKV284 YELLOW |
EUROBRAKE | 53012125176 |
FAST | FT00021 |
FEBEST | 0274-K12EF-KIT |
FEBEST | 2177-FOCIIRR |
FERODO | FCL695104 |
FORD | 1 426 838 |
FORD | 1 439 860 |
FORD | 1 460 302 |
FORD | 1 465 776 |
FORD | 1 502 337 |
FORD | 1 537 001 |
FORD | 1 738 987 |
FORDMOCO | 6G912D048AA |
FORDMOCO | 6G912D048GA |
FORDMOCO | 6G912D048GB |
FORDMOCO | 6G912D048GC |
FORDMOCO | 6G912D048GD |
FORDMOCO | 6G912D048GE |
FORDMOCO | 6G912D048GF |
FTE | 9290566 |
FTE | 9298118 |
FTE | RX3898154A0 |
GH | GH-452521H |
GIRLING | 7103964 |
GR | FO6190 |
GR | FO6194 |
HART | 063 096 |
HELLA | 8AC 355 394-441 |
HELLA | 8AC 355 396-561 |
HELLA | 8AN 355 794-441 |
HELLAPAGID | 8AC 355 394-441 |
HELLAPAGID | 8AC 355 396-561 |
HELLAPAGID | 8AN 355 794-441 |
JPG | 1562002980 |
JURATEK | JCA1091R |
KAMOKA | JBC0354 |
KAWE | 343723 |
KAWE | 343977 |
KRAFT AUTO | 6036894 |
LAUBER | 77.2823 |
LAUBER | 77.2837 |
LYNXAUTO | BC-0105 |
LYNXAUTO | BC-2009 |
LYNXAUTO | BC-4106 |
LYNXAUTO | BC-4424 |
LYNXAUTO | BC-6087 |
LYNXAUTO | BC-6138 |
MAPCO | 4602 |
MASUMA | MBB-0001 |
MASUMA | MBC-0012 |
MASUMA | MBC-0083 |
MAXGEAR | 27-0450 |
MAXGEAR | 82-0148 |
MAXTECH | 6428014 |
MAXTECH | 6428015 |
MDR | EUB-12125176 |
MEC-DIESEL | 579700 |
METZGER | 6251058 |
METZGER | 6261058 |
MOTAQUIP | VBC124R |
MTR | 12138988 |
NK | 2125176 |
NTY | HZT-FR-019 |
OPTIMAL | BC-1036R |
OPTIMAL | BC-1615R |
OSSCA | 17176 |
PATRON | PBRC207 |
PATRON | PRK270 |
ProfiPower | 4B2058R |
RE-EX | 506-05397 |
REMSA | 9028482 |
REMY | DC73723 |
REMY | RAB84834 |
RIDEX | 405R0095 |
RIDEX | 78B0183 |
SASIC | 6506131 |
SBS | 13012125176 |
SERA | 3375362 |
SERA | 3375372 |
SERCORE | 23CA0038 |
SERCORE | 23CA0939 |
SHAFTEC | BC2110R |
SHAFTEC | SBC1023R |
SNRA | 1375362 |
SNRA | 1375372 |
STARTCAR | 6375362 |
STARTCAR | 6375372 |
STELLOX | 05-90482-SX |
STELLOX | 05-90499-SX |
Stark | SKBC-0460182 |
Stark | SKRK-0730096 |
TECDRIVE | TET0203 |
TECDRIVE | TET1397 |
TEXTAR | 38202300 |
TMI | BR005397 |
TOPRAN | 304 641 |
TRIALLI | CF 102014 |
TRIALLI | RCF 102013 |
TRIALLI | RCF 102014 |
TRISCAN | 8170 343723 |
TRISCAN | 8170 343977 |
TRISCAN | 8175 16204 |
TRW | BHN1018E |
TRW | BHN964 |
TRW | BHN964E |
Technika | BC3892 |
VEGE | 20284304 |
YSPARTS | YS-BC0186 |
ZEKKERT | BR-1519 |
ZEKKERT | BR-1541 |
FORD
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.
Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.
Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące. Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.
Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.