- Parzyste numery artykułów: 178081
- Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
- Lokalizacja w aucie: Oś tylna strona lewa
- Ciężar [kg]: 2,575
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4X4 ESTANF | PDF-49-117 |
4X4 ESTANF | PDF-49-119 |
A.B.S. | 520451 |
A.B.S. | 530281 |
ABE | CZH1242 |
APEC | BCA1015 |
APEC | BCA1053 |
APEC | LCA155 |
APEC | LCA155N |
APEC | LCA244 |
APEC | LCA244N |
ASAM | 99370 |
ASHUKI | N015-61NEW |
ASHUKI | N015-67NEW |
ASHUKI | PAL4-2647 |
ASHUKI | PAL4-2831 |
ATE | 24.3414-1707.5 |
ATE | 24.3414-1719.5 |
ATI | E3284 |
AUTOFREN S | D41124C |
AUTOFREN S | D41124K |
BBFREDLINE | 78NI018 |
BBFREDLINE | 78NI019 |
BLUEPRINT | ADBP450014 |
BOSCH | 0 986 134 383 |
BOSCH | 0 986 473 480 |
BRAKE ENG | CA2343 |
BRAKE ENG | CA2344 |
BRAXIS | AG0583 |
BRAXIS | AG0584 |
BRAXIS | AG1941 |
BREMBO | F 59 148 |
BSG | BSG 65-245-011 |
BUDWEG | 343284 |
CASALS | MD2086 |
COMLINE | CBC002L |
COMLINE | CBC027L |
Caliper EP | C371L |
DA SILVA | ET2226 |
DACO Ger | BA2709 |
DACO Ger | BA3015 |
DENCKERMAN | B190064L |
DEPA | ET73284 |
DRI | 4177500 |
EAI | 2375197 |
EAI | 2375198 |
EAI | 2375259 |
EGT | 440072EGT |
ELSTOCK | 86-0757 |
ERABENELUX | BC53284 |
ERT | 401380 |
ERT | 401380K |
ESEN SKV | 23SKV213 |
ESEN SKV | 23SKV213 BLACK |
ESEN SKV | 23SKV213 RED |
ESEN SKV | 23SKV213 YELLOW |
ESEN SKV | 46SKV573 |
EUROBRAKE | 53012136221 |
FAST | FT32516N |
FENOX | CTC4105 |
FERODO | FCL694425 |
FRENKIT | 741902 |
FTE | 9290888 |
FTE | RX419805A0 |
FTE | RX419823A0 |
GH | GH-453911H |
GH | GH-453911V |
GH | GH-453912V |
GIRLING | 7107267 |
GR | OP6181 |
HART | 252 458 |
HART | 261 877 |
HBJAKOPART | J3211052 |
HELLA | 8AC 355 384-611 |
HELLAPAGID | 8AC 355 384-611 |
HELLAPAGID | 8AC 355 384-791 |
HELLAPAGID | 8AN 355 784-791 |
JURATEK | JCA1038L |
JURATEK | JCA1039L |
JURID | 694425J |
KAMOKA | JBC0659 |
KAMOKA | JBC0869 |
KAWE | 343284 |
KRAFT AUTO | 6030759 |
LAUBER | 77.2524 |
LAUBER | CQ71415101 |
LYNXAUTO | BC-0178 |
LYNXAUTO | BC-2003 |
LYNXAUTO | BC-4140 |
LYNXAUTO | BC-6167 |
MAPCO | 4138 |
MASUMA | MBC-0070 |
MAXGEAR | 27-0490 |
MAXGEAR | 82-0423 |
MAXTECH | 6458068 |
MDR | EUB-12136221 |
METZGER | 6250549 |
METZGER | 6260549 |
MOTAQUIP | VBC101L |
MOTAQUIP | VBC126L |
MTR | 12107659 |
MTR | 12138978 |
NIPPARTS | N3251001 |
NISSA | 44011-00QAC |
NISSA | 77010-50915 |
NK | 2136221 |
NK | 2136229 |
NTY | HZT-PL-000 |
NTY | HZT-PL-036 |
OPEL | 009199259 |
OPEL | 09199259 |
OPEL | 44 14 027 |
OPEL | 9199259 |
OPTIMAL | BC-1155L |
OSSCA | 17183 |
OSSCA | 18880 |
Omnicraft | 2447076 |
PATRON | PBRC234 |
PATRON | PRK298 |
PROTECH | IT5102 |
ProfiPower | 4B2091L |
REMSA | 9023431 |
REMSA | 9023441 |
REMY | DC73284 |
REMY | RAB84395 |
RENAU | 77 01 050 915 |
RENAU | 77 11 135 699 |
RIDEX | 78B0084 |
RIDEX | 78B0283 |
SASIC | 6504022 |
SBS | 13012136221 |
SERA | 3375197 |
SERA | 3375198 |
SERA | 3375259 |
SERCORE | 23CA0022 |
SHAFTEC | BC8766 |
SHAFTEC | BC8766R |
SHAFTEC | BC8767 |
SHAFTEC | SBC1013L |
SHAFTEC | SBC1025L |
SHAFTEC | SBC1025R |
SNRA | 1375197 |
SNRA | 1375198 |
SNRA | 1375259 |
STARTCAR | 6375197 |
STARTCAR | 6375198 |
STARTCAR | 6375259 |
STELLOX | 05-90445-SX |
Stark | SKBC-0460083 |
Stark | SKBC-0460282 |
TECDRIVE | TET0017 |
TEXTAR | 38052400 |
TMI | BR002276 |
TOPRAN | 702 019 |
TRISCAN | 8170 343284 |
TRW | BHS267 |
TRW | BHS267E |
Technika | BC0418 |
VAUXH | 009199259 |
VAUXH | 04414027 |
VAUXH | 09199259 |
VAUXH | 4414027 |
VAUXH | 9199259 |
VEGE | 20434303 |
YSPARTS | YS-BC0569 |
OPEL
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.
Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.
Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące. Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.
Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.