- Parzyste numery artykułów: 178140
- Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
- Lokalizacja w aucie: Oś tylna strona prawa
- Ciężar [kg]: 2,4
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4X4 ESTANF | PDF-00-012 |
A.B.S. | 520622 |
APEC | BCA1136 |
APEC | RCA196 |
APEC | RCA196N |
ASHUKI | PAL4-1961 |
ATI | E2937 |
AUTO-SPEED | 290CA01298 |
BENDIX | 592201 |
BOSCH | 0 986 474 365 |
BRAKE ENG | CA1751R |
BRAXIS | AG0980 |
BREMBO | F 44 025 |
BUDWEG | 342937 |
CASALS | MD2103 |
COMLINE | CBC059R |
DA SILVA | ET2796 |
DEPA | ET72937 |
DRI | 4238310 |
EAI | 2375168 |
ELSTOCK | 87-1338 |
ERABENELUX | BC52937 |
ESEN SKV | 34SKV474 |
EUROBRAKE | 5301214068 |
FERODO | FCL694790 |
FRENKIT | 745268 |
FTE | 9291149 |
FTE | RX459810A0 |
GIRLING | 7109117 |
HELLAPAGID | 8AC 355 386-241 |
JURATEK | JCA1137R |
KAMOKA | JBC1406 |
KAWE | 342937 |
LANDROVER | STC1906 |
LAUBER | 77.1743 |
LYNXAUTO | BC-2027 |
LYNXAUTO | BC-4202 |
MAXGEAR | 82-0698 |
MAXTECH | 6482207 |
MAXTECH | 6682207 |
MAXTECH | 70160074 |
MAXTECH | 70180358 |
MAXTECH | 70200453 |
MAXTECH | 72945003 |
MDR | EUB-1214068 |
METZGER | 6261200 |
MOTAQUIP | VBC158R |
MTR | 12195072 |
NK | 214068 |
NTY | HZT-LR-015 |
OPTIMAL | BC-1518R |
RE-EX | 506-03809 |
REMY | DC75115 |
REMY | RAB86226 |
RIDEX | 78B1602 |
SBS | 1301214068 |
SERA | 3375168 |
SERCORE | 23CA0552 |
SHAFTEC | BC9359R |
SNRA | 1375168 |
STARTCAR | 6375168 |
TECDRIVE | TET1971 |
TEXTAR | 38101800 |
TMI | BR003809 |
TRISCAN | 8170 342937 |
TRW | BHU117 |
TRW | BHU117E |
VEGE | 21364304 |
YSPARTS | YS-BC0390 |
LAND ROVER
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.
Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.
Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące. Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.
Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.