- Parzyste numery artykułów: 178932
- Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
- Lokalizacja w aucie: Oś tylna strona lewa
- Ciężar [kg]: 1,368
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4X4 ESTANF | PDF-37-025 |
A.B.S. | 521131 |
ABAKUS | 131-04-029 |
ABE | CZH1198 |
ABTEX | ABC1005L |
AIC | 52825 |
APEC | BCA1285 |
APEC | LCA108 |
APEC | LCA108N |
ASAM | 99361 |
ASAM | 99363 |
ASHUKI | PAL4-1171 |
ATI | E2660 |
AUDI | 1J0 615 423 |
AUDI | 8N0 615 423 |
AUTO-SPEED | 290CA00125 |
AUTOFREN S | D02519 |
AUTOFREN S | D02519K |
AUTOFREN S | D4468 |
AUTOFREN S | D4846C |
AUTOFREN S | D4846K |
BOSCH | 0 986 473 072 |
BRAKE ENG | CA1710 |
BRAXIS | AG0252 |
BRAXIS | AG1904 |
BREMBO | F 85 140 |
BSG | BSG 90-245-017 |
BUDWEG | 342660 |
BUGIAD | BSP20752 |
COMLINE | CBC040L |
DA SILVA | ET1567 |
DACO Ger | BA4203 |
DENCKERMAN | B190021L |
DENCKERMAN | B190021R |
DEPA | ET72660 |
DRI | 4112900 |
EAI | 2375143 |
EGT | 440013EGT |
ELSTOCK | 86-0192 |
ENERGY | ZH0039 |
ENERGY | ZH0040 |
ERABENELUX | BC52660 |
ERT | 150220-C |
ERT | 150220K |
ERT | 400454 |
ERT | 400945 |
ERT | 400945K |
ESEN SKV | 23SKV117 |
ESEN SKV | 23SKV117 BLACK |
ESEN SKV | 23SKV117 BLUE |
ESEN SKV | 23SKV117 RED |
ESEN SKV | 23SKV117 YELLOW |
ESEN SKV | 23SKV118 |
EUROBRAKE | 53012147217 |
FAST | FT32464 |
FENOX | CTC3837 |
FERODO | FCL692770 |
FRENKIT | 738911 |
FTE | 9290695 |
FTE | 9298026 |
FTE | 9298139 |
FTE | RS389832A0 |
FTE | RX389832A0 |
GH | GH-454777V |
GH | GH-454778V |
GIRLING | 7103180 |
GR | AU6097 |
GR | WW6039 |
HART | 252 454 |
HART | 254 007 |
HART | 256 038 |
HBJAKOPART | J3210803 |
HELLA | 8AC 355 383-431 |
HELLA | 8AN 355 783-431 |
HELLAPAGID | 8AC 355 383-431 |
HELLAPAGID | 8AN 355 783-431 |
JPG | 1162000670 |
JURATEK | JCA1005L |
JURID | 692770J |
KABIS | BC-31003 |
KAMOKA | JBC0239 |
KAWE | 342660 |
KRAFT AUTO | 6036193 |
KRAFT AUTO | 6036894 |
LAUBER | 77.0592 |
LAUBER | 77.2320 |
LYNXAUTO | BC-0105 |
LYNXAUTO | BC-2015 |
LYNXAUTO | BC-4106 |
LYNXAUTO | BC-4424 |
LYNXAUTO | BC-6087 |
LYNXAUTO | BC-6138 |
MAPCO | 4876 |
MASUMA | MBA-0081 |
MASUMA | MBB-0001 |
MASUMA | MBC-0012 |
MASUMA | MBC-0083 |
MAXGEAR | 27-0430 |
MAXGEAR | 27-0450 |
MAXGEAR | 82-0012 |
MAXTECH | 6472016 |
MAXTECH | 6472017 |
MAXTECH | 6472026 |
MAXTECH | 6672016 |
MAXTECH | 70160063 |
MAXTECH | 70180338 |
MAXTECH | 70200231 |
MAXTECH | 70203032 |
MAXTECH | 72938029 |
MDR | EUB-12147217 |
METZGER | 6250005 |
METZGER | 6260005 |
MOTAQUIP | VBC139L |
MTR | 12107648 |
NK | 2147217 |
NTY | HZT-VW-034 |
OPTIMAL | BC-1014L |
OSSCA | 10659 |
Omnicraft | 2447094 |
PATRON | PBRC019 |
PATRON | PRK223 |
PATRON | PRK270 |
PROTECH | IT5011 |
ProfiPower | 4B2029L |
ProfiPower | 9B3042 |
REMANTE | 012-001-000182R |
REMSA | 9017101 |
REMY | DC72660 |
REMY | RAB83771 |
RIDEX | 124C0005 |
RIDEX | 405R0095 |
RIDEX | 78B0005 |
SASIC | 6506010 |
SBS | 13012147217 |
SEAT | 1J0 615 423 |
SERA | 3375143 |
SERCORE | 23CA0070 |
SHAFTEC | BC9390 |
SHAFTEC | SBC1202L |
SKODA | 1J0 615 423 |
SNRA | 1375143 |
STARTCAR | 6375143 |
STELLOX | 05-90284-SX |
Stark | SKBC-0460004 |
Stark | SKCPB-1050004 |
Stark | SKRK-0730096 |
TECDRIVE | TET0219 |
TEXTAR | 38008400 |
TEXTAR | 38045500 |
TMI | BR000586 |
TRIALLI | CF 182009 |
TRIALLI | RCF 182009 |
TRIALLI | RCF 182010 |
TRISCAN | 8170 342660 |
TRISCAN | 8175 29209 |
TRW | BHN180 |
TRW | BHN180E |
Technika | BC0426 |
VEGE | 20794303 |
VW | 1J0 615 423 |
WXQP | 340541 |
YSPARTS | YS-BC0897 |
hajus Auto | 6151065 |
vika | 66150028201 |
vika | 66151733501 |
vika | 66151733601 |
vika | 66981702101 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.
Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.
Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące. Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.
Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.