- Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy (4-tłoczkowy)
- Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
- Ciężar [kg]: 6,120
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4X4 ESTANF | PDF-00-008 |
A.B.S. | 520592 |
APEC | BCA1124 |
APEC | RCA175 |
APEC | RCA175N |
ASHUKI | PAL4-1956 |
ATI | E2513 |
AUTO-SPEED | 290CA01294 |
AUTOFREN S | D025130 |
AUTOFREN S | D41383C |
BOSCH | 0 986 135 404 |
BRAKE ENG | CA1216R |
BRAXIS | AG0973 |
BREMBO | F 44 019 |
BUDWEG | 342513 |
CASALS | MD2111 |
COMLINE | CBC171R |
DA SILVA | ET6891 |
DEPA | ET72513 |
DRI | 3237210 |
EAI | 2464098 |
ELSTOCK | 83-1327 |
ERABENELUX | BC62513 |
ERT | 150587-C |
ERT | 401452 |
ESEN SKV | 45SKV882 |
EUROBRAKE | 5301214092 |
FTE | 9291236 |
FTE | RX469826A0 |
GIRLING | 7107225 |
HELLA | 8AC 355 395-081 |
HELLAPAGID | 8AC 355 395-081 |
JURATEK | JCA1158R |
KAMOKA | JBC1206 |
KAWE | 342513 |
LANDROVER | LR 005951 |
LANDROVER | LR 008230 |
LANDROVER | SEB500460 |
LANDROVER | STC1266 |
LAUBER | 77.1735 |
MAPCO | 4159 |
MAXGEAR | 82-1334 |
MAXTECH | 6481201 |
MDR | EUB-1214092 |
METZGER | 6251140 |
METZGER | 6261140 |
MOTAQUIP | VBC270R |
NK | 214092 |
NTY | HZP-LR-009 |
OPTIMAL | BC-1134R |
REMY | DC82513 |
REMY | RAB93624 |
RIDEX | 78B1075 |
SBS | 1301214092 |
SERA | 3464098 |
SERCORE | 23CA0452 |
SHAFTEC | BC9894R |
SNRA | 1464098 |
STARTCAR | 6464098 |
TECDRIVE | TET0657 |
TEXTAR | 38243100 |
TMI | BR003771 |
TRISCAN | 8170 342513 |
TRW | BHS225E |
VEGE | 21124302 |
YSPARTS | YS-BC0400 |
LAND ROVER
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.
Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.
Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące. Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.
Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.