- Parzyste numery artykułów: 179491
- Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
- Lokalizacja w aucie: Oś tylna strona lewa
- Ciężar [kg]: 1,462
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4X4 ESTANF | PDF-60-061 |
A.B.S. | 740571 |
APEC | BCA3825 |
APEC | LCA815 |
APEC | LCA815N |
ASHUKI | K482-41NEW |
ATI | E4962 |
AUTOFREN S | D42743 |
AUTOFREN S | D42746C |
AUTOFREN S | D42746K |
AUTOFREN S | D7287C |
BLUEPRINT | ADBP450127 |
BRAKE ENG | CA3389 |
BREMBO | F 79 052 |
BUDWEG | 344962 |
DA SILVA | ET7747 |
DEPA | ET74962 |
DRI | 4136020 |
EAI | 2675051 |
ELSTOCK | 86-2306 |
ERABENELUX | BC54962 |
ERT | 402712 |
ERT | 402715 |
ERT | 402715K |
ERT | 410314 |
ESEN SKV | 50SKV073 |
EUROBRAKE | 5301215269 |
FERODO | FCL695611 |
FRENKIT | 733023 |
FTE | RX3498147A0 |
HART | 260 606 |
HBJAKOPART | J3218028 |
HELLA | 8AC 355 397-981 |
HELLAPAGID | 8AC 355 397-981 |
JURATEK | JCA1283L |
KAMOKA | JBC1139 |
KAWE | 344962 |
LAUBER | 77.5518 |
LYNXAUTO | BC-4025 |
MAPCO | 4214 |
MAXGEAR | 82-1173 |
MAXTECH | 6464514 |
MDR | EUB-1215269 |
METZGER | 6261461 |
NK | 215269 |
ProfiPower | 4B2598L |
REMY | DC74962 |
RIDEX | 78B0828 |
SBS | 1301215269 |
SERA | 3675051 |
SERCORE | 23CA1361 |
SHAFTEC | BC11446 |
SHAFTEC | SBC1019L |
SNRA | 1675051 |
STARTCAR | 6675051 |
SUZUK | 55402-61M00-999 |
SUZUK | 55402-68L00 |
SUZUK | 55402-68L00-999 |
SUZUK | 55402-68L01 |
SUZUK | 55402-68L01-999 |
Stark | SKBC-0460827 |
TEXTAR | 38306500 |
TMI | BR006856 |
TRISCAN | 8170 344962 |
TRISCAN | 8175 69201 |
VEGE | 36594303 |
SUZUKI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.
Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.
Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące. Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.
Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.