Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4X4 ESTANF | PDF-50-138 |
A.B.S. | 730312 |
APEC | BCA2242E |
APEC | RCA759 |
ASHUKI | N015-77NEW |
ASVA | NSBC-T31RR |
ATI | E4127 |
AUTO-SPEED | 290CA02732 |
AUTOFREN S | D025240 |
AUTOFREN S | D41602C |
BLUEPRINT | ADBP450144 |
BOSCH | 0 986 135 253 |
BRAKE ENG | CA3065R |
BREMBO | F 56 149 |
BUDWEG | 344127 |
COMLINE | CBC492R |
Caliper EP | C866R |
DA SILVA | ET9364 |
DEPA | ET74127 |
DRI | 4212120 |
EAI | 2165196 |
ELSTOCK | 87-2112 |
ERABENELUX | BC54127 |
ERT | 150759-C |
ERT | 401680 |
ESEN SKV | 45SKV794 |
EUROBRAKE | 53012122166 |
FEBEST | 0277C-T30R-KIT |
FENOX | CTC3508 |
FRENKIT | 735070 |
FTE | 9290411 |
FTE | RX359862A0 |
GH | GH-452293H |
GH | GH-462291 |
GIRLING | 7113915 |
GR | ND6270 |
HBJAKOPART | J3221079 |
JPG | 4062001880 |
KABIS | BCK60274-B |
KAWE | 344127 |
LAUBER | 77.3952 |
LYNXAUTO | BC-0071 |
LYNXAUTO | BC-2011 |
LYNXAUTO | BC-4052 |
LYNXAUTO | BC-6060 |
MAPCO | 144253 |
MASUMA | MBA-0010 |
MAXGEAR | 82-0940 |
MAXGEAR | 82-1152 |
MAXTECH | 6258001 |
MAXTECH | 6458001 |
MDR | EUB-12122166 |
MOTAQUIP | VBC591R |
NIPPARTS | N3261010 |
NISSA | 44001-JG00A |
NK | 2122166 |
NPS | N322N93 |
NTY | HZT-NS-002A |
NTY | HZT-NS-013 |
OPTIMAL | BC-2630R |
OSSCA | 17239 |
REMSA | 9030652 |
SBS | 13012122166 |
SERA | 3165196 |
SERCORE | 23CA0995 |
SHAFTEC | BC2261R |
SNRA | 1165196 |
STARTCAR | 6165196 |
STELLOX | 05-90574-SX |
TECDRIVE | TET1186 |
TEXTAR | 38248200 |
TMI | BR006303 |
TRISCAN | 8170 344127 |
TRW | BHZ915E |
ZEKKERT | BR-1043 |
NISSAN
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.
Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.
Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące. Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.
Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.