Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4X4 ESTANF | PDF-13-077 |
A.B.S. | 530201 |
ABE | CZH1640 |
ALFA | 77364989 |
APEC | BCA1269 |
APEC | LCA752 |
APEC | LCA752N |
ASHUKI | PAL4-1214 |
ATE | 24.3384-1787.5 |
ATI | E4698 |
AUTO-SPEED | 290CA01674 |
AUTOFREN S | D4986C |
AUTOFREN S | D4986LK |
AUTOFREN S | D4986RK |
BOSCH | 0 986 134 552 |
BRAKE ENG | CA3240 |
BREMBO | F 23 204 |
BUDWEG | 344698 |
COMLINE | CBC144L |
Caliper EP | 77364989 |
DA SILVA | ET8153 |
DACO Ger | BA0104 |
DEPA | ET74698 |
DRI | 4107920 |
EAI | 2275061 |
ELSTOCK | 86-2097 |
ERABENELUX | BC54698 |
ERT | 401338 |
ERT | 401338LK |
ERT | 401338RK |
ESEN SKV | 42SKV533 |
EUROBRAKE | 53012110141 |
FERODO | FCL695346 |
FTE | 9290705 |
FTE | RX3898353A0 |
GR | AR6137 |
HART | 252 600 |
JURATEK | JCA1246L |
KAMOKA | JBC1237 |
KAWE | 344698 |
LAUBER | 77.5296 |
LYNXAUTO | BC-0116 |
LYNXAUTO | BC-2039 |
LYNXAUTO | BC-4099 |
LYNXAUTO | BC-6095 |
MAPCO | 144086 |
MASUMA | MBC-0088 |
MAXGEAR | 27-0519 |
MAXGEAR | 82-0215 |
MAXTECH | 6478012 |
MDR | EUB-12110141 |
MOTAQUIP | VBC243L |
NK | 2110141 |
NTY | HZT-AR-004 |
OPTIMAL | BC-1062L |
REMY | DC74698 |
REMY | RAB85709 |
RIDEX | 78B0747 |
SBS | 13012110141 |
SERA | 3275061 |
SERCORE | 23CA1234 |
SHAFTEC | BC11091 |
SNRA | 1275061 |
STARTCAR | 6275061 |
Stark | SKBC-0460748 |
TECDRIVE | TET0170 |
TEXTAR | 38277900 |
TMI | BR006240 |
TRISCAN | 8170 344698 |
TRISCAN | 8175 15207 |
VEGE | 71744303 |
YSPARTS | YS-BC0117 |
ALFA ROMEO
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.
Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.
Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące. Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.
Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.