Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4X4 ESTANF | PDF-15-041 |
A.B.S. | 530141 |
APEC | BCA2365E |
APEC | LCA822 |
ASHUKI | PAL4-2350 |
ATE | 24.3571-1773.5 |
ATI | E4356 |
AUDI | 8K0 615 123 |
AUDI | 8K0 615 123 B |
AUDI | 8K0 615 123 H |
AUTO-SPEED | 290CA00381 |
AUTOFREN S | D42365C |
BOSCH | 0 986 134 266 |
BRAKE ENG | CA3140 |
BRAXIS | AG1503 |
BREMBO | F 85 286 |
BUDWEG | 344356 |
COMLINE | CBC567L |
Caliper EP | C059L-A8 |
DA SILVA | ET9769 |
DEPA | ET74356 |
DRI | 3102920 |
EAI | 2374675 |
ELSTOCK | 82-2092 |
ERABENELUX | BC64356 |
ERT | 402428 |
ESEN SKV | 44SKV441 |
EUROBRAKE | 53012147349 |
FRENKIT | 757538 |
FTE | 9290078 |
FTE | RX5798227A0 |
GH | GH-434704V |
GIRLING | 7112573 |
HELLA | 8AC 355 398-651 |
HELLAPAGID | 8AC 355 398-651 |
KABIS | BCK50137 |
KAMOKA | JBC0911 |
KAWE | 344356 |
LAUBER | 77.3738 |
LYNXAUTO | BC-2106 |
MAPCO | 4246 |
MAXGEAR | 82-1259 |
MAXTECH | 6471106 |
MAXTECH | 6471107 |
MAXTECH | 70180294 |
MAXTECH | 70200762 |
MDR | EUB-12147349 |
METZGER | 6251071 |
METZGER | 6261071 |
MOTAQUIP | VBC666L |
NK | 2147349 |
NTY | HZP-AU-002 |
REMSA | 9031401 |
SBS | 13012147349 |
SERA | 3374675 |
SERCORE | 23CA0177 |
SHAFTEC | BC7960 |
SNRA | 1374675 |
STARTCAR | 6374675 |
TECDRIVE | TET0645 |
TEXTAR | 38256100 |
TEXTAR | 38256106 |
TMI | BR006224 |
TRISCAN | 8170 344356 |
TRW | BHX440 |
TRW | BHX573E |
TRW | BHZ628 |
TRW | BHZ628E |
VEGE | 27784301 |
vika | 66151744501 |
AUDI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.
Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.
Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące. Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.
Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.