Producent | Numery OEM |
---|
4X4 ESTANF | PDF-35-028 |
A.B.S. | 430582 |
APEC | BCA2338E |
APEC | RCA808 |
ASAM | 99364 |
ASHUKI | PAL4-1776 |
ATE | 24.3571-9940.5 |
ATI | E4179 |
AUTO-SPEED | 290CA00236 |
AUTOFREN S | D025107 |
AUTOFREN S | D41151C |
BRAKE ENG | CA3185R |
BRAXIS | AG1670 |
BREMBO | F 61 259 |
BUDWEG | 344179 |
CITRO | 16 096 405 80 |
CITRO | 4400.W2 |
CITRO | 4400.X2 |
COMLINE | CBC493R |
DA SILVA | ET9664 |
DELCOREMY | DC84179 |
DEPA | ET74179 |
DRI | 3221920 |
EAI | 2224760 |
ELSTOCK | 83-2291 |
ERABENELUX | BC64179 |
ERT | 150566-C |
ERT | 401402 |
ESEN SKV | 55SKV812 |
EUROBRAKE | 53012137142 |
FERODO | FCL695172 |
FRENKIT | 757492 |
FTE | 9290077 |
FTE | RX5798226A0 |
GR | CI6224 |
KAMOKA | JBC0736 |
KAWE | 344179 |
LAUBER | 77.4971 |
LYNXAUTO | BC-0488 |
LYNXAUTO | BC-2089 |
LYNXAUTO | BC-4346 |
LYNXAUTO | BC-6396 |
MASUMA | MBC-0050 |
MAXGEAR | 27-0515 |
MAXGEAR | 82-1372 |
MAXTECH | 6475603 |
MAXTECH | 70160126 |
MAXTECH | 70180383 |
MAXTECH | 70200738 |
MAXTECH | 72957006 |
MDR | EUB-12137142 |
METZGER | 6261486 |
MOTAQUIP | VBC592R |
NK | 2137142 |
NTY | HZP-PE-013 |
OPTIMAL | BC-1768R |
PEUGE | 16 096 405 80 |
PEUGE | 4400.W2 |
PEUGE | 4400.X2 |
REMSA | 9031852 |
RIDEX | 405R0123 |
SBS | 13012137142 |
SERA | 3224760 |
SHAFTEC | BC20499 |
SNRA | 1224760 |
STARTCAR | 6224760 |
Stark | SKRK-0730124 |
TECDRIVE | TET0766 |
TEXTAR | 38276200 |
TMI | BR006819 |
TRISCAN | 8170 344179 |
TRW | BHX612E |
CITROËN
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.
Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.
Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące. Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.
Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.