- Parzyste numery artykułów: 182129
- Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
- Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z lewej strony
- Ciężar [kg]: 2,38
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4X4 ESTANF | PDF-80-091 |
A.B.S. | 740431 |
APEC | BCA2535E |
APEC | LCA907 |
ASHUKI | I451-05NEW |
ATI | E4786 |
AUTOFREN S | D025265 |
AUTOFREN S | D42443C |
BLUEPRINT | ADBP450180 |
BOSCH | 0 986 134 531 |
BRAKE ENG | CA3291 |
BREMBO | F 30 218 |
BUDWEG | 344786 |
COMLINE | CBC506L |
DA SILVA | ET8323 |
DEPA | ET74786 |
DRI | 3150120 |
EAI | 2774049 |
ELSTOCK | 82-2510 |
ERABENELUX | BC64786 |
ERT | 150778-C |
ERT | 402489 |
ESEN SKV | 46SKV921 |
EUROBRAKE | 5301213579 |
FRENKIT | 751383 |
FTE | 9291476 |
FTE | RX5198142A0 |
HBJAKOPART | J3210357 |
JURATEK | JCA1766L |
KAMOKA | JBC1371 |
KAWE | 344786 |
KIA | 58110-1Y300 |
KIA | 58110-1Y350 |
KIA | 58180-1YA00 |
KIA | 58180-1YA30 |
KIA | 58180-1YA40 |
LAUBER | 77.5368 |
LAUBER | CQ71514606 |
LYNXAUTO | BC-4263 |
LYNXAUTO | BC-4269 |
MAPCO | 144112 |
MAXTECH | 6465208 |
MAXTECH | 72951007 |
MAXTECH | 72951014 |
MDR | EUB-1213579 |
MOTAQUIP | VBC605L |
NK | 213579 |
NTY | HZP-KA-006 |
REMSA | 9032911 |
SBS | 1301213579 |
SERA | 3774049 |
SERCORE | 23CA1276 |
SHAFTEC | BC10062 |
SHAFTEC | SBC1164L |
SNRA | 1774049 |
STARTCAR | 6774049 |
TECDRIVE | TET0951 |
TEXTAR | 38296100 |
TMI | BR007456 |
TRISCAN | 8170 344786 |
TRISCAN | 8175 43107 |
TRW | BHX662E |
KIA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.
Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.
Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące. Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.
Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.