Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4X4 ESTANF | PDF-48-119 |
A.B.S. | 740501 |
APEC | BCA2491E |
APEC | LCA885 |
ATE | 24.3571-1805.5 |
ATI | E4776 |
AUTO-SPEED | 290CA00457 |
AUTOFREN S | D41750C |
BBFREDLINE | 78HY017 |
BLUEPRINT | ADBP450216 |
BRAKE ENG | CA3297 |
BREMBO | F 30 208 |
BUDWEG | 344776 |
COMLINE | CBC437L |
Caliper EP | C514L |
DA SILVA | ET9945 |
DEPA | ET74776 |
DRI | 3142420 |
EAI | 2774055 |
ELSTOCK | 82-2442 |
ERABENELUX | BC64776 |
ERT | 401925 |
ESEN SKV | 56SKV131 |
EUROBRAKE | 53012134103 |
FRENKIT | 757532 |
FTE | 9290086 |
FTE | RX5798275A0 |
HBJAKOPART | J3210561 |
HYUNDAI | 58110-A6200 |
HYUNDAI | 58110-A6700 |
HYUNDAI | 58180-A6A20 |
HYUNDAI | 58180-A6A70 |
KAMOKA | JBC1375 |
KAWE | 344776 |
KIA | 58110-A6200 |
KIA | 58110-A6700 |
KIA | 58180-A6A20 |
KIA | 58180-A6A70 |
LAUBER | 77.5360 |
LYNXAUTO | BC-0505 |
LYNXAUTO | BC-2068 |
LYNXAUTO | BC-4332 |
LYNXAUTO | BC-6427 |
MAPCO | 4546 |
MASUMA | MBA-0016 |
MASUMA | MBB-0035 |
MAXGEAR | 27-1587 |
MAXGEAR | 82-1327 |
MAXTECH | 6462050 |
MAXTECH | 6465306 |
MAXTECH | 72957027 |
MDR | EUB-12134103 |
METZGER | 6261449 |
MI.R.A. | 29/1840 |
MOTAQUIP | VBC536L |
NK | 2134103 |
NPS | H321I68 |
NTY | HZP-HY-528 |
REMSA | 9032971 |
SBS | 13012134103 |
SERA | 3774055 |
SERCORE | 23CA1268 |
SHAFTEC | BC10058 |
SNRA | 1774055 |
STARTCAR | 6774055 |
TECDRIVE | TET1494 |
TEXTAR | 38283900 |
TMI | BR007268 |
TRISCAN | 8170 344776 |
TRW | BHS1635E |
ZEKKERT | BR-1299 |
HYUNDAI
|
KIA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.
Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.
Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące. Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.
Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.