Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zacisk hamulcowy FERODO FCL694478

5.0 (1) pokaż opinie
Kod produktu:
FCL694478
Zacisk hamulcowy FERODO FCL694478
  • Zacisk hamulcowy FERODO FCL694478 - fot.1
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

444,00 zł
w tym 23% VAT
Ciężar [kg]:
1,65
Liczba cylindrów:
1
Typ zacisku hamulca:
Zacisk pływający

Zaciski pływające to jeden z dwóch głównych rodzajów zacisków hamulcowych. W stosunku do modeli stałych, zaciski hamulcowe pływające cechują się niewielką sztywnością. Niemal zawsze zacisk pływający wyposażony jest w tylko jeden tłoczek. Zwykle zaciski hamulcowe pływające wykonane są z żeliwa. Przeważnie modele te są tańsze od zacisków stałych.

Dowiedz się więcej

Materiał:
Stal
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:
Z dodatkami
System hamulcowy:
AKEBONO
Rodzaj połączenia:
Pudełko
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:
10
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:
35
Rozmiar gwintu 1:
M7X1
Rozstaw srub mocujących:
140
Parzyste numery artykułów:
FCL694477
Średnica tłoka 1 [mm]:
35
Długożć opakowania [cm]:
19,5
Szerokość opakowania [cm]:
15,3
Wysokość opakowania [cm]:
12
Numer taryfy celnej:
87083091
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opinie

Średnia ocena:
5.0 (1)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Zacisk hamulcowy FERODO FCL694478

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Piotr

(15.12.2023)

5.0
Zacisk super pasuje do Citroen C5 3.0V6 2006r

Opinia wystawiona dla Zacisk hamulcowy FERODO FCL694365

Numery OEM

Szukaj zamienników dla FCL694478 po numerze OEM

Producent Numery OEM
A.B.S. 729682
APEC BCA2768E
BENDIX 590609
BENDIX 694478B
BLUEPRINT ADC44532R
BRAKE ENG CA1411R
BREMBO F 54 039
BUDWEG 342199
DELCOREMY DC72199
DELPHI LC7658
ELSTOCK 87-0337
ERABENELUX BC52199
FERODO FCL694478
FTE RX359812A0
GIRLING 7103520
HBJAKOPART J3225011
HELLAPAGID 8AC 355 381-841
JURID 694478J
MITSUBISHI MB950196
MITSUBISHI MR129584
NK 213028
SBS 1301213028
TEXTAR 38136100
TRW BHN520E
UBD 52823
ZIMMERMANN 380.4.50054

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Zacisk hamulcowy / mocowanie zacisku FCL694478 pasuje do Twojego auta

 

MITSUBISHI

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1561,00 zł
4.9 (247)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1483,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1105,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Ile kosztuje wymiana amortyzatorów u mechanika w 2024? Jakie efekty to przynosi?

Ile kosztuje wymiana amortyzatorów u mechanika?

Jeśli opona jest stopą samochodu, to amortyzator pełni rolę kolana. Tak jak chodzenie z niesprawnym kolanem jest trudne, tak trudna jest jazda z uszkodzonym amortyzatorem. Na szczęście, amortyzatory – w odróżnieniu od kolan – możemy śmiało wymieniać na nowe. Ile przyjdzie nam za taką wymianę amortyzatorów u mechanika zapłacić w 2024 roku?

czytaj więcej >
Jak zadbać latem o jakość powietrza w kabinie samochodu? Rozwiązania zapewniające świeżość i miły zapach w każdym aucie

Jak zadbać latem o jakość powietrza w kabinie samochodu? Rozwiązania zapewniające świeżość i miły zapach w każdym aucie

Lato to czas wakacyjnych wyjazdów, długich podróży i... gorącego powietrza. A skoro powietrze gorące, więc i klimatyzacja pracuje na pełnych obrotach. Zamknięte szyby i intensywnie pracująca klimatyzacja mogą jednak prowadzić do problemów z jakością powietrza w kabinie samochodu. Jak sobie z tym poradzić, aby każda wakacyjna podróż była komfortowa i przyjemna?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana rozrządu u mechanika w 2024? Co decyduje o końcowej cenie tej usługi?

Ile kosztuje wymiana rozrządu u mechanika?

Rozrząd odpowiada za synchronizację pracy zaworów i tłoków, a jego wymiana to proces skomplikowany i wymagający niemałej precyzji. Niewielu kierowców jest w stanie zająć się tym samodzielnie, dlatego też warto wiedzieć, jakie są koszty związane z tą usługą. Ile zapłacimy za wymianę rozrządu u mechanika w 2024 roku?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana tarcz hamulcowych u mechanika w 2024 roku? Jak często przychodzi nam za to płacić?

Ile kosztuje wymiana tarcz hamulcowych u mechanika?

Wymiana tarcz hamulcowych to jeden z podstawowych zabiegów serwisowych, jakie muszą być regularnie przeprowadzane w każdym samochodzie. Wprawdzie istnieje sporo wymian, które wykonujemy częściej, ale mało która z nich jest równie istotna. Ile zapłacimy za jej przeprowadzenie w warsztacie samochodowym w 2024 roku?

czytaj więcej >

Zacisk hamulcowy / mocowanie zacisku

Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.

Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.

Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące.  Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.

Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.

FERODO

Ferodo ma długą historię innowacji technologicznych z zakresu motoryzacji i rozwoju procesów produkcyjnych. Teraz firma produkuje części samochodowe dla wiodących producentów aut na całym świecie. Ferodo jest nowatorską i zaufaną marką, zwłaszcza jeżeli chodzi o rozwiązania do systemów hamowania, osprzętu silnika spalinowego i uszczelnienia i układów sterowania.

Firma Ferodo obsługuje producentów samochodów osobowych, lekkich samochodów dostawczych, a także ciężkich pojazdów terenowych i samochodów sportowych, które wyposaża w wysokiej jakości oryginalne części, dedykowane na pierwszy montaż fabryczny.

Dzięki 17 centrom technologicznym na całym świecie, przedsiębiorstwo Ferodo z powodzeniem wprowadza przełomowe osiągnięcia w dziedzinie motoryzacji. Co więcej, firma wprowadziła do branży tysiące patentów i nieustannie pracuje nad wprowadzaniem nowych technologii dla przemysłu motoryzacyjnego.

Ferodo to uznana międzynarodowa marka nie tylko pośród czołowych producentów samochodowych, ale także faworyt na rynku wtórnym części zamiennych. Inżynieria i produkcja części Ferodo stoi na bardzo wysokim, światowym poziomie. Wszystkie elementy są produkowane we własnych zakładach, zgodnie z obowiązującymi normami.

Cechy Części

Zacisk hamulcowy pływający
Zaciski pływające to jeden z dwóch głównych rodzajów zacisków hamulcowych. W stosunku do modeli stałych, zaciski hamulcowe pływające cechują się niewielką sztywnością. Niemal zawsze zacisk pływający wyposażony jest w tylko jeden tłoczek. Zwykle zaciski hamulcowe pływające wykonane są z żeliwa. Przeważnie modele te są tańsze od zacisków stałych.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze