- Ograniczenia producenta: ATE
- Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięsć
- Materiał: Żeliwo
- Średnica [mm]: 54
- Parzyste numery artykułów: BHW348E
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
APEC | LCA198 |
ATE | 11954195492 |
ATE | 24.3541-9549.5 |
AUDI | 1J0 615 105 D |
AUDI | 1J0 615 123 |
AUDI | 1K0 615 123 A |
AUDI | 1K0 615 123 D |
BENDIX | 692768B |
BENDIX | 694071B |
BOSCH | 0 986 473 071 |
BRAKE ENG | CA1715 |
BREMBO | F85148 |
BUDWEG | 342670 |
DA SILVA | ET7174 |
DELCOREMY | DC82670 |
DELPHI | LC7324 |
ELSTOCK | 82-0502 |
ERABENELUX | BC62670 |
FERODO | FCL694071 |
FTE | RS541321A0 |
FTE | RX541321A0 |
GIRLING | 7111347 |
GR | AU6093 |
HELLA | 8AC 355 389-111 |
HELLA | 8AN 355 441-371 |
HELLAPAGID | 8AC 355 389-111 |
HELLAPAGID | 8AN 355 789-111 |
JURID | 694071J |
MAPCO | 4886 |
METZGER | 6250001 |
NK | 2147153 |
OPTIMAL | BC-1023L |
PAGID | 75847 |
QH BENELUX | BC50153 |
QUINTON HA | QBS4375 |
REMSA | 9017151 |
REMY | DC82670 |
SEAT | 1J0 615 105 D |
SEAT | 1J0 615 123 A |
SEAT | 1K0 615 123 A |
SEAT | 1K0 615 123 D |
SKODA | 1J0 615 105 D |
SKODA | 1K0 615 123 A |
SKODA | 1K0 615 123 D |
SPIDAN | 402670 |
TEXTAR | 38019200 |
TEXTAR | 38066100 |
TRISCAN | 8170342670 |
UBD | 54466 |
VW | 1J0 615 105 D |
VW | 1J0 615 123 |
VW | 1K0 615 123 A |
VW | 1K0 615 123 D |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.
Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.
Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące. Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.
Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.
Hart to polska firma, działająca w branży motoryzacyjnej od ponad 30 lat. Pierwsze kroki na rynku stawiała w 1990 roku, wprowadzając do sprzedaży kilka produktów. Dzisiaj oferta przedsiębiorstwa jest już w zasadzie kompletna. Znajduje się w niej niemal 500 tys. pozycji, co czyni firmę Hart jednym z największych dystrybutorów części samochodowych w tej części Europy.
Oferowane przez Hart części zamienne to elementy z wielu kategorii. Dobre opinie zbierają między innymi elementy układu napędowego oraz hamulcowego. Firma posiada też szeroką ofertę w zakresie części zawieszenia, układu kierowniczego, czy elektroniki samochodowej. Warto wspomnieć również o akcesoriach Hart. Liczne akcesoria do poszczególnych układów to śruby, zaciski, zawory i wiele więcej. Wszystko to produkty wysokiej jakości, wielokrotnie testowane pod kątem sprawności i bezpieczeństwa działania.
Hart to dystrybutor, który działa pod wieloma markami. Jest to cecha wyróżniająca, rzadka w przypadku dystrybutorów. Wynika z faktu, że części Hart jest bardzo wiele i są różnorodne. Poza częściami zamiennymi i akcesoriami Hart to też eksploatacyjne płyny samochodowe i wyposażenie warsztatu. Firma kieruje swoją ofertę do właścicieli i mechaników samochodów oraz motocykli.