- System hamulcowy: ATE
- Otwór o śr[mm]: 33
- Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięsć
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez łącznika
- Parzyste numery artykułów: 8AC 355 380-701
- Techniczny numer informacyjny: AC8069
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ATE | 11333180032 |
ATE | 11333180033 |
ATE | 11333180052 |
ATE | 11333180053 |
ATE | 11333180152 |
ATE | 220004 |
ATE | 240509 |
ATE | 24333185015 |
BENDIX | 692183B |
BENDIX | 692187B |
BENDIX | 9669099 |
BMW | 1151633 |
BMW | 1151635 |
BMW | 1153241 |
BMW | 1153243 |
BMW | 1154599 |
BMW | 1154943 |
BMW | 34211151633 |
BMW | 34211151635 |
BMW | 34211153241 |
BMW | 34211153243 |
BMW | 34211154599 |
BMW | 34211154601 |
BMW | 34211154871 |
BMW | 34211154943 |
BMW | 34211155993 |
BMW | 34211160397 |
BMW | 34211163241 |
BOSCH | 0986471871 |
BOSCH | 0986473871 |
BOSCH | 098647A871 |
BRAKE ENG | CA342 |
BUDWEG | 34840 |
BUDWEG | 34862 |
DELCOREMY | DC70840 |
DELCOREMY | DC70862 |
DELPHI | LC3374 |
ECP | 133110011 |
ELSTOCK | 860545 |
FTE | RS331302A0 |
FTE | RX331302A0 |
HELLAPAGID | 355380691 |
HELLAPAGID | 355440011 |
JAPCA | 184224 |
JAPCA | 184248 |
KAWE | 34840 |
LPR | PF21007 |
MAPCO | 4620 |
NK | 211529 |
NK | 211535 |
QH BENELUX | BC50257 |
QUINTON HA | QBS1221 |
QUINTON HA | QBS1227 |
SBS | 1301211529 |
SBS | 1301211535 |
TEXTAR | 38000100 |
TEXTAR | 38033200 |
TRISCAN | 817034840 |
TRW | 32933226 |
TRW | BHN101E |
UBD | 50802 |
UBD | 50862 |
BMW
|
MERCEDES-BENZ
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.
Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.
Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące. Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.
Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.
Hella Pagid to firma motoryzacyjna, wyspecjalizowana w produkcji części układu hamulcowego. Marka powstała na mocy porozumienia TMD Friction z przedsiębiorstwem Hella. Połączenie sił dwóch tak silnych podmiotów poskutkowało powstaniem firmy, która szybko stała się jednym z ważniejszych graczy wśród producentów części hamulcowych.
Firma Hella Pagid to przede wszystkim producent klocków i tarcz hamulcowych. Najwyższej klasy klocki i tarcze hamulcowe Hella Pagid to elementy montowane w samochodach osobowych, autach ciężarowych i przemysłowych oraz w innych pojazdach mechanicznych. Ponadto, w asortymencie znajdują się również szczęki hamulcowe, bębny hamulcowe oraz czujniki zużycia hamulców. Oferta producenta jest bardzo szeroka i zróżnicowana. Jeżeli chodzi o auta osobowe, części samochodowe Hella Pagid pokrywają dziś w całości rynek zachodniej Europy.
Specyfiką firmy Hella Pagid jest stałe dążenie do przekraczania kolejnych granic technologicznej wyobraźni. Technologiczne udoskonalenia klocków hamulcowych Hella Pagid sprawiają, że produkty te należą w swojej kategorii do najlepszych na rynku. Inżynierowie zatrudnieni przez firmę pracują w jej laboratorium badawczym, gdzie poszukują sposobów na udoskonalanie produktów. Gotowe części samochodowe Hella Pagid są natomiast poddawane szeregowi testów. Część z nich odbywa się w laboratorium, inne natomiast mają miejsce na drodze. Pomyślne przejście testów jest warunkiem koniecznym dopuszczenia danych autoczęści do sprzedaży.