- System hamulcowy: TRW
- Otwór o śr[mm]: 41
- Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięsć
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez łącznika
- Parzyste numery artykułów: 8AC 355 384-631
- Techniczny numer informacyjny: AC8464
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ATE | 24341417105 |
ATE | 24341417107 |
AUDI | 1J0615424C |
AUDI | 1K0615424 |
AUDI | 1K0615424C |
AUDI | 1K0615424H |
AUDI | 1K0615424M |
AUDI | 1Z0615424 |
AUDI | 1Z0615424A |
AUDI | 8J0615424G |
BENDIX | 694344B |
BOSCH | 0986474448 |
BRAKE ENG | CA2552R |
BRAKE ENG | CA2857R |
BUDWEG | 343365 |
BUDWEG | 343895 |
DELCOREMY | DC73365 |
ELSTOCK | 870847 |
FTE | RX419808A0 |
HELLAPAGID | 355384641 |
KAWE | 343365 |
NK | 2147282 |
SBS | 13012147282 |
SEAT | 1J0615424C |
SEAT | 1K0615424 |
SEAT | 1K0615424C |
SEAT | 1K0615424H |
SEAT | 1K0615424M |
SEAT | 1Z0615424 |
SEAT | 1Z0615424A |
SEAT | 8J0615424G |
SKODA | 1J0615424C |
SKODA | 1K0615424 |
SKODA | 1K0615424C |
SKODA | 1K0615424H |
SKODA | 1Z0615424 |
SKODA | 1Z0615424A |
SKODA | 8J0615424G |
TEXTAR | 38052700 |
TRISCAN | 8170343365 |
TRW | BHN935 |
TRW | BHN935E |
TRW | BHS288 |
TRW | BHS288E |
TRW | BHS325 |
TRW | BHS325E |
UBD | 56111 |
VW | 1J0615424C |
VW | 1K0615424 |
VW | 1K0615424C |
VW | 1K0615424H |
VW | 1K0615424M |
VW | 1Z0615424 |
VW | 1Z0615424A |
VW | 8J0615424G |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.
Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.
Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące. Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.
Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.
Hella Pagid to firma motoryzacyjna, wyspecjalizowana w produkcji części układu hamulcowego. Marka powstała na mocy porozumienia TMD Friction z przedsiębiorstwem Hella. Połączenie sił dwóch tak silnych podmiotów poskutkowało powstaniem firmy, która szybko stała się jednym z ważniejszych graczy wśród producentów części hamulcowych.
Firma Hella Pagid to przede wszystkim producent klocków i tarcz hamulcowych. Najwyższej klasy klocki i tarcze hamulcowe Hella Pagid to elementy montowane w samochodach osobowych, autach ciężarowych i przemysłowych oraz w innych pojazdach mechanicznych. Ponadto, w asortymencie znajdują się również szczęki hamulcowe, bębny hamulcowe oraz czujniki zużycia hamulców. Oferta producenta jest bardzo szeroka i zróżnicowana. Jeżeli chodzi o auta osobowe, części samochodowe Hella Pagid pokrywają dziś w całości rynek zachodniej Europy.
Specyfiką firmy Hella Pagid jest stałe dążenie do przekraczania kolejnych granic technologicznej wyobraźni. Technologiczne udoskonalenia klocków hamulcowych Hella Pagid sprawiają, że produkty te należą w swojej kategorii do najlepszych na rynku. Inżynierowie zatrudnieni przez firmę pracują w jej laboratorium badawczym, gdzie poszukują sposobów na udoskonalanie produktów. Gotowe części samochodowe Hella Pagid są natomiast poddawane szeregowi testów. Część z nich odbywa się w laboratorium, inne natomiast mają miejsce na drodze. Pomyślne przejście testów jest warunkiem koniecznym dopuszczenia danych autoczęści do sprzedaży.