- Otwór o śr[mm]: 48
- Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięsć
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez łącznika
- System hamulcowy: TRW
- Parzyste numery artykułów: 8AN 355 787-581
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ATE | 240031 |
ATE | 24348116155 |
ATE | 24348116157 |
BENDIX | 691949B |
BENDIX | 691985B |
BOSCH | 0986471677 |
BOSCH | 0986473659 |
BOSCH | 098647A677 |
BRAKE ENG | CA673 |
BUDWEG | 341332 |
BUDWEG | 341426 |
BUDWEG | 342084 |
CITRO | 440163 |
CITRO | 95658555 |
CITRO | 95668555 |
DACIA | 410110429R |
DACIA | 6001549881 |
DACIA | 7701201965 |
DACIA | 7701207958 |
DELCOREMY | DC81332 |
DELPHI | LC3234 |
ECP | 133745021 |
ELSTOCK | 821109 |
FTE | RX489829A0 |
HELLAPAGID | 355387571 |
HELLAPAGID | 355787571 |
HELLAPAGID | 8AC355387571 |
KAWE | 341332 |
MAPCO | 4116 |
NK | 211937 |
NK | 219955 |
PEUGE | 440163 |
PEUGE | 95658555 |
QH BENELUX | BC50048 |
QUINTON HA | QBS1425 |
QUINTON HA | QBS4935 |
RENAU | 410110429R |
RENAU | 6001549881 |
RENAU | 7701201965 |
RENAU | 7701207958 |
RENAU | 7701499301 |
RENAU | 7702295393 |
SBS | 1301211937 |
SBS | 1301219955 |
TEXTAR | 38061500 |
TRISCAN | 8170341332 |
TRW | BHV132 |
TRW | BHV132E |
TRW | BHV134 |
TRW | BHV157 |
TRW | BHV157E |
UBD | 50048 |
CITROËN
|
DACIA
|
PEUGEOT
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.
Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.
Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące. Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.
Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.
Hella Pagid to firma motoryzacyjna, wyspecjalizowana w produkcji części układu hamulcowego. Marka powstała na mocy porozumienia TMD Friction z przedsiębiorstwem Hella. Połączenie sił dwóch tak silnych podmiotów poskutkowało powstaniem firmy, która szybko stała się jednym z ważniejszych graczy wśród producentów części hamulcowych.
Firma Hella Pagid to przede wszystkim producent klocków i tarcz hamulcowych. Najwyższej klasy klocki i tarcze hamulcowe Hella Pagid to elementy montowane w samochodach osobowych, autach ciężarowych i przemysłowych oraz w innych pojazdach mechanicznych. Ponadto, w asortymencie znajdują się również szczęki hamulcowe, bębny hamulcowe oraz czujniki zużycia hamulców. Oferta producenta jest bardzo szeroka i zróżnicowana. Jeżeli chodzi o auta osobowe, części samochodowe Hella Pagid pokrywają dziś w całości rynek zachodniej Europy.
Specyfiką firmy Hella Pagid jest stałe dążenie do przekraczania kolejnych granic technologicznej wyobraźni. Technologiczne udoskonalenia klocków hamulcowych Hella Pagid sprawiają, że produkty te należą w swojej kategorii do najlepszych na rynku. Inżynierowie zatrudnieni przez firmę pracują w jej laboratorium badawczym, gdzie poszukują sposobów na udoskonalanie produktów. Gotowe części samochodowe Hella Pagid są natomiast poddawane szeregowi testów. Część z nich odbywa się w laboratorium, inne natomiast mają miejsce na drodze. Pomyślne przejście testów jest warunkiem koniecznym dopuszczenia danych autoczęści do sprzedaży.