- Parzyste numery artykułów: 214465
- Średnica tłoka cylindra: 57
- Ograniczenia producenta: TOKICO
- Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
- Średnica [mm]: 57
- Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]: 24
- Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]: 260
Ilość | Nazwa | Nr części |
---|
1 szt. | Tłoczek zacisku hamulca NK 8626007 | 8626007 |
1 szt. | Zestaw naprawczy zacisku hamulca NK 8832016 | 8832016 |
1 szt. | Tuleja prowadząca zacisku hamulcowego NK 8922001 | 8922001 |
Dodaj opinię
(14.06.2017)
Opinia wystawiona dla Zacisk hamulcowy NK 2136141
(09.06.2017)
Opinia wystawiona dla Zacisk hamulcowy NK 214833
(09.06.2017)
Opinia wystawiona dla Zacisk hamulcowy NK 2136135
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 729982 |
APEC | RCA444 |
BENDIX | 694510B |
BLUEPRINT | ADS74810 |
BRAKE ENG | CA1857R |
BREMBO | F 78 017 |
BUDWEG | 342869 |
CARDONE | 388368 |
DELCOREMY | DC82869 |
DRI | 3287300 |
ELSTOCK | 83-0837 |
EUROBRAKE | 5301214466 |
FERODO | FCL694510 |
FTE | RX5798128A0 |
HBJAKOPART | J3227007 |
HELLAPAGID | 8AC 355 394-001 |
JURID | 694510J |
LPR | PF11602 |
METZGER | 6251024 |
NIPPARTS | N3227011 |
NK | 214466 |
PAGID | 76034 |
QUINTON HA | QBS7330 |
REMSA | 9018572 |
REMY | DC82869 |
REMY | DC85133 |
SBS | 1301214466 |
SHAFTEC | BC9253R |
SHAFTEC | BC9651R |
SUBAR | 26291AC000 |
SUBAR | 26291AC001 |
SUBAR | 26291AC002 |
TEXTAR | 38178300 |
TRW | BHX351E |
ZIMMERMANN | 530.2.50061 |
SUBARU
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.
Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.
Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące. Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.
Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.
NK to niemiecki producent części samochodowych, dystrybuowanych głównie na terenie Europy. Specjalizacją firmy jest produkcja części układu hamulcowych. W asortymencie znajduje się ponad 1200 modeli tarcz hamulcowych, co oznacza, iż firma spełnia zapotrzebowanie niemal całego rynku. Warto zaznaczyć, że wśród tarcz hamulcowych marki NK znajdują się zarówno standardowe modele przeznaczone do aut osobowych, jak i ultra wytrzymałe tarcze dedykowane pojazdom sportowym. Ponadto, klienci mogą przebierać pośród klocków hamulcowych, a także bębnów, szczęk oraz zacisków. Firma NK specjalizuje się również w produkcji przewodów hamulcowych.
Pomimo że specjalnością NK są elementy układu hamulcowego, niemiecki producent nie ogranicza się tylko do tego typu części. W ofercie przedsiębiorstwa pojawia się również wiele części zawieszenia, które cechuje niezmienna efektywność w każdych warunkach. Zdolność do pracy w niskiej i wysokiej temperaturze to cecha charakterystyczna uszczelek, zacisków i innych drobnych elementów produkowanych przez NK. Równie niezawodne okazują się zwykle amortyzatory, a także sprzęgła produkowane przez niemiecką firmę NK.
NK to firma, która przez cały okres swojego istnienia, który przekroczył już 80 lat, stawia na najwyższą jakość produktów. Wydaje się, że to właśnie ta filozofia pozwoliła marce przetrwać tak długo. Od niemal 2 dekad marka NK jest częścią grupy SBS(wcześniej OBTEC). Dołączenie do innych potentatów rynku motoryzacyjnego miało pozytywny wpływ na rozwój technologiczny części samochodowych produkowanych przez NK.