- Ograniczenia producenta: ATE
- Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięsć
- Materiał: Żeliwo
- Średnica 1 [mm]: 33
- Parzyste numery artykułów: BHN102E
Dodaj opinię
(01.10.2024)
Opinia wystawiona dla Zacisk hamulcowy TRW BHS1206E
(12.02.2021)
Opinia wystawiona dla Zacisk hamulcowy TRW BHN317
(18.12.2020)
Zaciski TRW kupiłem z polecenia kolegi, który też ma je z tego sklepu. Sklepu wcześniej nie znałem, teraz za każdym razem tutaj kupuje i polecam znajomym. To duża wygoda, nie trzeba chodzić po sklepach, wszystko w jednym miejscu. Polecam!!
Opinia wystawiona dla Zacisk hamulcowy TRW BHZ973E
Producent | Numery OEM |
---|
ATE | 11333185012 |
ATE | 24333185015 |
BENDIX | 692187B |
BMW | 1 153 243 |
BMW | 1 160 397 |
BMW | 34 21 1 153 243 |
BMW | 34 21 1 160 397 |
BOSCH | 0 986 471 824 |
BOSCH | 0 986 47A 871 |
BOSCH | 0986471871 |
BOSCH | 986471871 |
BRAKE ENG | CA342 |
BREMBO | F06030 |
BUDWEG | 34840 |
DA SILVA | ET0237 |
DA SILVA | ET0244 |
DELCOREMY | DC70840 |
DELCOREMY | DC70862 |
DELPHI | LC3364 |
DELPHI | LC3374 |
DELPHI | LC3375 |
FERODO | FCL692187 |
FTE | RS331302A0 |
FTE | RX331302A0 |
GIRLING | 7103101 |
HELLA | 8AC 355 380-691 |
HELLA | 8AN 355 440-011 |
JURID | 692187J |
NK | 211529 |
NK | 211535 |
QH BENELUX | BC50257 |
QUINTON HA | QBS1221 |
QUINTON HA | QBS1227 |
REMSA | 9003421 |
SPIDAN | 400840 |
TEXTAR | 38000100 |
TEXTAR | 38033200 |
TRISCAN | 817034840 |
UBD | 50802 |
BMW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.
Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.
Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące. Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.
Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.
TRW to marka części samochodowych znana niemal na całym świecie. Firma jest aktualnie jednym z liderów w branży motoryzacyjnej. Ogromne zakłady produkcyjne położone w 186 lokalizacjach pozwoliły na produkcję szerokiej gamy oryginalnych części samochodowych, a także części zamiennych dedykowanych na rynek wtórny.
Produkcję części zamiennych TRW rozpoczęło seryjnie w latach 60. Najpierw duży nacisk położony został na podzespoły elektroniki samochodowej, ale z czasem konsekwentnie uzupełniano katalog w części dedykowane kolejnym systemom i układom samochodowym.
Dzięki doskonałej jakości, części samochodowe TRW zyskały uznanie branży motoryzacyjnej na całym świecie. Według statystyk branżowych magazynów motoryzacyjnych jeden na trzy samochody w Europie, a także jeden na dwa samochody w Japonii jest wyposażony w części marki TRW. Części dedykowane są nie tylko samochodom osobowym, dostawczym, sportowym, ale także ciężarowym.