- Ograniczenia producenta: AKEBONO
- Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięsć
- Materiał: Żeliwo
- Średnica 1 [mm]: 45
- Parzyste numery artykułów: BHU263
Dodaj opinię
(01.10.2024)
Opinia wystawiona dla Zacisk hamulcowy TRW BHS1206E
(12.02.2021)
Opinia wystawiona dla Zacisk hamulcowy TRW BHN317
(18.12.2020)
Zaciski TRW kupiłem z polecenia kolegi, który też ma je z tego sklepu. Sklepu wcześniej nie znałem, teraz za każdym razem tutaj kupuje i polecam znajomym. To duża wygoda, nie trzeba chodzić po sklepach, wszystko w jednym miejscu. Polecam!!
Opinia wystawiona dla Zacisk hamulcowy TRW BHZ973E
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 721302 |
AKEBONO | BS1-S4501-11D0 |
APEC | RCA180 |
ASHUKI | 0966-3305NEW |
ATE | 24.3451-1730.5 |
ATI | E3131 |
BENDIX | 694614B |
BLUEPRINT | ADC44558 |
BLUEPRINT | ADC44558N |
BOSCH | 0 986 135 009 |
BREMBO | F54099 |
BUDWEG | 343131 |
DELCOREMY | DC73131 |
DRI | 4289800 |
ELSTOCK | 87-0889 |
ERABENELUX | BC53131 |
FERODO | FCL694614 |
FTE | RX459814A0 |
GIRLING | 7109264 |
GR | MT6132 |
HBJAKOPART | J3225038 |
HELLA | 8AC 355 386-281 |
HELLAPAGID | 8AC 355 386-281 |
JURID | 694614J |
KAWE | 343131 |
MAG | 600000079400 |
METZGER | 6250692 |
MITSUBISHI | MR510542 |
NK | 213062 |
OPTIMAL | BC-1145R |
PAGID | 76522 |
QH BENELUX | BC51373 |
REMY | DC73131 |
REMY | RAB84242 |
SBS | 1301213062 |
SPIDAN | 403131 |
TEXTAR | 38102200 |
TRISCAN | 8170343131 |
ZIMMERMANN | 380.4.50018 |
MITSUBISHI
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Zacisk hamulcowy TEXTAR 38102200 | TEXTAR | Brak ceny |
Zacisk hamulcowy TRISCAN 8175 42202 | TRISCAN | Brak ceny |
Zacisk hamulcowy METZGER 6260692 | METZGER | 315,00 zł |
Zacisk hamulcowy REMSA 9022852 | REMSA | Brak ceny |
Zacisk hamulcowy AISIN D5R015 | AISIN | Brak ceny |
Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca KAWE 113-1402X | KAWE | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.
Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.
Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące. Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.
Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.
TRW to marka części samochodowych znana niemal na całym świecie. Firma jest aktualnie jednym z liderów w branży motoryzacyjnej. Ogromne zakłady produkcyjne położone w 186 lokalizacjach pozwoliły na produkcję szerokiej gamy oryginalnych części samochodowych, a także części zamiennych dedykowanych na rynek wtórny.
Produkcję części zamiennych TRW rozpoczęło seryjnie w latach 60. Najpierw duży nacisk położony został na podzespoły elektroniki samochodowej, ale z czasem konsekwentnie uzupełniano katalog w części dedykowane kolejnym systemom i układom samochodowym.
Dzięki doskonałej jakości, części samochodowe TRW zyskały uznanie branży motoryzacyjnej na całym świecie. Według statystyk branżowych magazynów motoryzacyjnych jeden na trzy samochody w Europie, a także jeden na dwa samochody w Japonii jest wyposażony w części marki TRW. Części dedykowane są nie tylko samochodom osobowym, dostawczym, sportowym, ale także ciężarowym.