- Ograniczenia producenta: ATE
- Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
- Materiał: Żeliwo
- Średnica 1 [mm]: 48
Dodaj opinię
(01.10.2024)
Opinia wystawiona dla Zacisk hamulcowy TRW BHS1206E
(12.02.2021)
Opinia wystawiona dla Zacisk hamulcowy TRW BHN317
(18.12.2020)
Zaciski TRW kupiłem z polecenia kolegi, który też ma je z tego sklepu. Sklepu wcześniej nie znałem, teraz za każdym razem tutaj kupuje i polecam znajomym. To duża wygoda, nie trzeba chodzić po sklepach, wszystko w jednym miejscu. Polecam!!
Opinia wystawiona dla Zacisk hamulcowy TRW BHZ973E
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 428871 |
ATE | 11348185032 |
ATE | 11348185092 |
AUDI | 171 615 123 B |
BENDIX | 692391B |
BENDIX | 692393B |
BOSCH | 0 986 471 663 |
BOSCH | 0 986 473 146 |
BOSCH | 0 986 473 663 |
BOSCH | 0 986 473 712 |
BOSCH | 0 986 474 712 |
BOSCH | 986471663 |
BREMBO | F85000 |
BREMBO | F85020 |
BUDWEG | 34070 |
BUDWEG | 34097 |
BUDWEG | 341004 |
BUDWEG | 341005 |
BUDWEG | 342664 |
BUDWEG | 34424 |
BUDWEG | 34822 |
BUDWEG | 34823 |
DELCOREMY | DC80070 |
DELCOREMY | DC80097 |
DELCOREMY | DC80822 |
DELCOREMY | DC81006 |
DELCOREMY | DC81007 |
DELCOREMY | DC82664 |
DELPHI | LC2831 |
DELPHI | LC4697 |
DELPHI | LC4700 |
DELPHI | LC7535 |
FERODO | FCL692391 |
FTE | RS481317A0 |
FTE | RS489805A0 |
FTE | RX489805A0 |
JURID | 692391J |
NK | 2147101 |
NK | 2147102 |
NK | 2147115 |
NK | 2147121 |
NK | 2147159 |
NK | 214725 |
NK | 214759 |
QH BENELUX | BC50238 |
QH BENELUX | BC50300 |
QUINTON HA | QBS4261 |
QUINTON HA | QBS4269 |
QUINTON HA | QBS4271 |
QUINTON HA | QBS4283 |
QUINTON HA | QBS4953 |
SEAT | 171 615 123 B |
SEAT | 1H0 615 123 A |
SPIDAN | 400070 |
SPIDAN | 400097 |
SPIDAN | 400424 |
SPIDAN | 401004 |
SPIDAN | 401005 |
UBD | 52100 |
UBD | 54006 |
VW | 171 615 123 B |
VW | 1H0 615 123 A |
VW | 321 615 123 A |
SEAT
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.
Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.
Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące. Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.
Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.
TRW to marka części samochodowych znana niemal na całym świecie. Firma jest aktualnie jednym z liderów w branży motoryzacyjnej. Ogromne zakłady produkcyjne położone w 186 lokalizacjach pozwoliły na produkcję szerokiej gamy oryginalnych części samochodowych, a także części zamiennych dedykowanych na rynek wtórny.
Produkcję części zamiennych TRW rozpoczęło seryjnie w latach 60. Najpierw duży nacisk położony został na podzespoły elektroniki samochodowej, ale z czasem konsekwentnie uzupełniano katalog w części dedykowane kolejnym systemom i układom samochodowym.
Dzięki doskonałej jakości, części samochodowe TRW zyskały uznanie branży motoryzacyjnej na całym świecie. Według statystyk branżowych magazynów motoryzacyjnych jeden na trzy samochody w Europie, a także jeden na dwa samochody w Japonii jest wyposażony w części marki TRW. Części dedykowane są nie tylko samochodom osobowym, dostawczym, sportowym, ale także ciężarowym.