Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.I.C. | 52969 |
ABAKUS | 132-003-032 |
AIC | 52969 |
AUDI | 4B0 839 015 D |
AUDI | 4B0839015D |
AUDI | 8E0 839 015 C |
AUDI | 8E0839015C |
BINDER | 1327,227,1 |
BOGAP | A5316220 |
BUGIAD | BDL14040 |
CSV ELECTR | CAC3171 |
ERA | 660261 |
GECO | SE73083 |
JUMASA | 18450432 |
MEATDORIA | 31684 |
RECOFICIAL | CAC3171 |
RIDEX | 1361D0119 |
Stark | SKDLO-2160118 |
TOPRAN | 113 819 |
VEMO | V10-85-2307 |
WE PARTS | 461860571 |
at autotei | at12850 |
vika | 88391795701 |
AUDI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Metzger to niemiecka marka części samochodowych. Firma Metzger od lat posiada silną pozycję na niemieckim rynku. W ostatnim czasie przedsiębiorstwo coraz odważniej poczyna sobie również na rynku międzynarodowym. Producent zajmuje się tworzeniem części samochodowych do różnych układów. Najbogatszy asortyment firma posiada w kategorii elementów elektryki samochodowej. W wymienionej kategorii Metzger jest liderem na rodzimym rynku oraz jednym z ważniejszych graczy na rynku europejskim i światowym. Elektryka Metzger cieszy się uznaniem, będąc docenianą za wydajność oraz zaawansowanie technologiczne.
Pomimo wyjątkowo bogatej oferty w zakresie elektryki samochodowej, produkcja części z tej kategorii to tylko jeden z wielu obszarów, w których działa firma Metzger. Producent w sumie posiada w swojej ofercie niemal 30 000 referencji. Wśród nich znajdują się części układu kierowniczego i hamulcowego. W fabrykach Metzger powstają również sprzęgła, skrzynie biegów, elementy układu napędowego i wiele innych części samochodowych najwyższej jakości.
Metzger to firma z niemal 40-letnim doświadczeniem. Pierwsze części samochodowe Metzger powstały w 1980 orku. Początkowo firma produkowała nieliczne autoczęści, które dystrybuowała tylko na rynku lokalnym. Z czasem w katalogu pojawiało się coraz więcej referencji, a produkowane części samochodowe zaczęły trafiać także na rynki zagraniczne. Eksport na szeroką skalę rozpoczął się około roku 2011 i od tamtego czasu przedsiębiorstwo regularnie wprowadza swoje produkty na kolejne rynki.