Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawór EGR HITACHI 2508474

1.0 (1 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
2508474
Zawór EGR HITACHI 2508474
  • Zawór EGR HITACHI 2508474 - fot.1
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

244,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
HITACHI/HUCO
Jednostka:
sztuka
EAN:
404407908474
Numer katalogowy:
2508474
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:
Z uszczelnieniem
Tryb pracy:
Pneumatyczny
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o EGR-zawór recyrkulacji 2508474 firmy HITACHI/HUCO

Parametry:
  • Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
  • Tryb pracy: Pneumatyczny

Opinie

Średnia ocena:
1.0 (1 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Zawór EGR HITACHI 2508474

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Poznaj opinie o produktach HITACHI/HUCO w kategorii EGR-zawór recyrkulacji

Bulgur Wulgaris

(16.03.2022)

1.0
Część jest beznadziejna. Po ok. 7 miesiącach przestała działać. Nawet jej nie reklamowałem, bo wiem jak w Polsce są rozpatrywane reklamacje. Ale z ciekawości go rozebrałem. I co zobaczyłem? Że w środku zawór jest czysty, ale wszelkie elementy ruchome zrobiły się naprawdę ruchome i się zacinały. Po prostu porażka. Kupiłem używany oryginał i już 2 lata mi służy. Następny będzie nowy oryginał.

Opinia wystawiona dla Zawór EGR HITACHI 138481

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 2508474 po numerze OEM

Producent Numery OEM
ABAKUS 12101029
AKS DASIS 045153N
ASAM 74115
ASHIKA 15005500
ASHUKI C22258
ASSO 700021
AUDI 038129637D
AUDI 038131501AF
AUDI 038131501AN
AUDI 038131501K
AUDI 038131501S
AUTEX 959096
AUTLOG AV6014
AUTOMOTOR AGR0018
AUTOMOTOR PGR0018
BBR 0011025553
BORGW WAHL 7496D
BSG BSG90836004
BUGIAD 54021
BUGIAD BGR13003
CHRYS 68001558AB
DELPHI EG1042112B1
DIEDERICHS 1301004
DIPASPORT EGR024AN
DIPASPORT EGR024N
DIPASPORT EGR024R
DODGE 68001558AB
DRI 717710018
ELSTOCK 710018
ELTA AUTOM EE6007
ELTA AUTOM XEG9009
EPS 1963029
ERA 555060
ESEN SKV 14SKV019
ESEN SKV 14SKV034
ET ENGINET ED0001
FACET 230029
FEBI 39713
FISPA 834617
FISPA 83617A2
GEBE 930441
HBELPARTS 70671007
HELLA 6NU010171301
HOFFER 7518051
HOFFER 7518051A1
HOFFER 7518051E
INTERMOTOR 14953
INTERMOTOR EGR090
INTERMOTOR ERV026
INTERMOTOR LEGR165
IPD 458091
JAPANPAR EGR500
JAPKO 150500
JDEUS EG030003V
JOHNS AGR1302083
JPG 1119902400
KAMOKA 19020
KAVO PARTS EEG5501
KLAXCAR 50023z
KW 463029
LIZARTE EGR016
LUCAS LEV0029
MABYPARTS OEV010001
MAPCO 83807
MEATDORIA 88051
MEATDORIA 88051A1
MEATDORIA 88051E
METZGER 0892140
METZGER 0892950
MITSUBISHI MN980163
MITSUBISHI MN980325
MOBILETRON EVEU017
MOTAQUIP LVER263
NPS M564I04
PEMEBLA JAPEGR500
PIERBURG 724809160
QUINTON HA XEGR25
RE-EX VEG1029
SEAT 038129637D
SEAT 038131501AF
SEAT 038131501AN
SEAT 038131501K
SEAT 038131501S
SIDAT 834617
SIDAT 83617
SIDAT 83617A2
SKODA 038129637D
SKODA 038131501AF
SKODA 038131501AN
SKODA 038131501K
SKODA 038131501S
STELLOX 0125001SX
SWAG 30939713
TOPRAN 115037
TRISCAN 881329111
TTC 0716007
TURBORAIL TR00581
VEMO V10630011
VEMO V106300111
VW 038129637D
VW 038131501AF
VW 038131501AN
VW 038131501K
VW 038131501S
WE PARTS 330690077
WE PARTS 330690518
WE PARTS 330690557
WE PARTS 330690566
WILMINK WG1015236
WILMINK WG1026964
WILMINK WG1091450
WILMINK WG1309451
WILMINK WG1429154
WILMINK WG1494502
WILMINK WG1724548
WILMINK WG1785291
WILMINK WG1820314
vika 11311010001

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy EGR-zawór recyrkulacji 2508474 pasuje do Twojego auta

 

AUDI

  • brak modeli

CHRYSLER

  • brak modeli

DODGE

  • brak modeli

MITSUBISHI

  • brak modeli

SEAT

  • brak modeli

SKODA

  • brak modeli

VW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1595,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1471,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1122,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Technologia XTL w olejach silnikowych Fuchs. TOP5 zalet tej unikatowej technologii

Czym jest technologia XTL stosowana w olejach silnikowych Fuchs? TOP 5 zalet tej unikatowej i wciąż jeszcze mało znanej technologii

Marka Fuchs – producent zyskujących na popularności olejów silnikowych – znana jest ze swoich innowacyjnych rozwiązań. Jedną z ważniejszych dla niej innowacji było wprowadzenie na rynek technologii XTL, która zrewolucjonizowała standardy w branży olejowej. Czym jest ta technologia? Jak przedstawia się nasze TOP 5 zalet wynikających z jej stosowania?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >
Poznaj akumulatory firmy Centra. Modele AGM, EFB, Futura, Plus, Standard i Start-Stop Auxiliary

Akumulatory firmy Centra. Co mają Wam do zaoferowania modele AGM, EFB, Futura, Plus, Standard i Start-Stop Auxiliary?

Ktoś z Was rozgląda się za nowym akumulatorem? Jeśli tak, być może zainteresuje go oferta marki Centra – uznanego producenta baterii samochodowych różnych typów. Firma Centra, znana z innowacyjnych rozwiązań i wysokiej jakości produktów, oferuje szeroką gamę akumulatorów dostosowanych do różnych potrzeb kierowców. Jakiego typu są to akumulatory? Jakie są wady i zalety każdego z tych modeli?

czytaj więcej >
Jak odczytać rok produkcji samochodu z numeru VIN?

Jak odczytać rok produkcji samochodu z numeru VIN? Na czym może polegać trudność tej metody?

Numer VIN to naprawdę świetny wynalazek. W tym krótkim ciągu znaków zakodowanych jest wiele niezwykle ważnych i potrzebnych informacji – chociażby rocznik auta, mogący znacząco ułatwić nam np. prawidłowy dobór części i naprawę samochodu. Warunkiem koniecznym jest tu jednak umiejętność odczytywania roku produkcji z numeru VIN. Jak zrobić to dobrze?

czytaj więcej >

EGR-zawór recyrkulacji

Zawór egr to element znajdujący się na pograniczu układu wydechowego i dolotowego. Służy on ograniczaniu emisji spalin, co jest rozwiązaniem ekologicznym. Jego zadaniem jest przekazanie części spalin do układu dolotowego, tak aby mogły się one znaleźć w komorze silnika. Domyślnie zawór egr recyrkulacji spalin jest zamknięty, otwiera się dopiero wtedy, gdy jest to możliwe i bezpieczne dla silnika. O ile zawory starszej generacji pozostają w pozycji całkowicie zamkniętej lub całkowicie otwarte, o tyle w nowoczesnym układzie egr szerokość otwarcia zaworu jest regulowana w zależności od aktualnego zapotrzebowania. Należy podkreślić, że zawór egr działa tylko wtedy, gdy silnik pracuje na średnich obrotach, gdyż są to optymalne warunki jego pracy. Oznacza to, że recyrkulacja spalin nie ogranicza mocy silnika, gdyż przy maksymalnych obrotach zawór zostaje zamknięty.

Zawór egr recyrkulacji spalin stosunkowo często ulega awariom. Wynika to z trudnych warunków pracy tego elementu. Zagrażają mu przede wszystkim zanieczyszczenia znajdujące się w spalinach, które gromadząc się w zaworze mogą go zapchać. Ponadto, drażniące działanie spalin niejednokrotnie prowadzi do przepalenia konstrukcji zaworu egr. Objawami awarii egr, które kierowca powinien zauważyć, są: nierówna praca silnika na biegu jałowym, niemożliwość osiągnięcia maksymalnych obrotów, a także kłopot z zapalaniem silnika.

Niesprawność zaworu egr wymaga zwykle jego wymiany, choć w przypadku zapchania zanieczyszczeniami wystarczające może się okazać czyszczenie. Ażeby uniknąć awarii zaworu egr, należy wymieniać go zgodnie z zaleceniami producentów według których w pojazdach z silnikami benzynowymi są one w stanie działać sprawnie do 100 tys. km, natomiast z silnikami wysokoprężnymi wytrzymują maksymalnie do 60 tys. km.

HITACHI/HUCO

Hitachi to koncern technologiczny z siedzibą w Tokio, który powstał w 1910 roku.  W skład grupy wchodzi 141 spółek zatrudniających ponad 11 000 pracowników. W Polsce mieści się m.in. siedziba Hitachi Capital Polska, która specjalizuje się w wynajmie samochodów.

Grupa Hitachi działa w różnych sektorach światowej gospodarki, m.in.: IT, energetyka, budownictwo, czy motoryzacja. W przypadku tej ostatniej wielu właścicieli japońskich pojazdów takich, jak chociażby Mazda, Honda, Mitsubishi, czy Subaru w Hitachi znajduje części, które pasują do jego pojazdu.

Ten azjatycki koncern wynalazł m.in. struktury uszczelniające  formy dla precyzyjnych czujników przepływu powietrza oraz technologię symulacji systemu xEV, która ceniona jest szczególnie w przypadku pojazdów elektrycznych za ciszę i kontrolę wibracji.

„Smart Brake”, falownik dla „hybryd”, „Showa Eera”…

Hitachi odpowiada także za opracowanie falowników przeznaczonych do pojazdów hybrydowych. Ich dziełem jest również system „Smart Brake”, który obejmuje cztery hamulce elektromechaniczne i oprogramowanie sterujące hamulcem oraz skoordynowana kontrola układu kierowniczego i zawieszenia.

Z kolei rozwiązaniem typowym dla motocykli jest technologia „Showa Eera”, która umożliwia elektroniczne sterowanie istniejącym konwencjonalnym amortyzatorem bez wpływu na jego podstawową wydajność. 

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze