Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawór EGR TRISCAN 8813 10015

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
8813 10015
Zawór EGR TRISCAN 8813 10015
  • Zawór EGR TRISCAN 8813 10015 - fot.1
  • Zawór EGR TRISCAN 8813 10015 - fot.2
  • Zawór EGR TRISCAN 8813 10015 - fot.3
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 25 zł miesięcznie
347,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
TRISCAN
Jednostka:
sztuka
EAN:
5710476204134
Rodzaj koprusu:
Obudowa aluminiowa
Ilość biegunów:
2
Tryb pracy:
Elektroniczny
Rodzaj chłodzenia:
Chłodzony powietrzem

Rzadziej spotykany rodzaj chłodzenia silnika. W odróżnieniu od układu chłodzonego cieczą, w tym przypadku chłodzenie odbywa się poprzez wymiennik ciepła znajdujący się na obwodzie olejowym, a nie poprzez chłodnicę i płyn chłodniczy płynący wokół całego silnika.

Dowiedz się więcej

Artykuł oraz informacja uzupełniająca:
Z uszczelnieniami
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o EGR-zawór recyrkulacji 8813 10015 firmy TRISCAN

Parametry:
  • Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
  • Ilość biegunów: 2
  • Tryb pracy: Elektroniczny
  • Rodzaj chłodzenia: Chłodzony powietrzem
  • Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 8813 10015 po numerze OEM

Producent Numery OEM
ALFA 55186214
ALFA 55194734
ALFA 55204249
ALFA 55205455
ALFA 55215032
ALFA 71788555
ALFA 71789686
ALFA 71789688
ALFA 71790493
ALFA 71793030
ALFA 71793436
ALFA 71793478
AUTEX 959033
BUGIAD 54017
CAUTEX 960015
DELPHI EG10371-12B1
DRI 717720020
ELSTOCK 72-0020
ERABENELUX 555061
FACET 23.0121
FARE SA 27232
FEBI 45157
FIAT 55186214
FIAT 55194734
FIAT 55204249
FIAT 55205455
FIAT 55215032
FIAT 71788555
FIAT 71788556
FIAT 71789685
FIAT 71789686
FIAT 71789688
FIAT 71789689
FIAT 71790493
FIAT 71793030
FIAT 71793436
FIAT 71793478
FISPA 83.4604
FISPA 83.604
FISPA 83.604R
FISPA 83.604UE
HELLA 6NU 010 171-541
JOHNS AGR 55 09-069
LUCAS_ELEC FDR156
MAPCO 83712
MEATDORIA 88094
MEATDORIA 88094B
MEATDORIA 88094R
MEATDORIA 88594
METALCAUCH 93016
METZGER 0892039
METZGER 0892040
NPS S564I02
NRF 48396
OPEL 55205455
OPEL 55215032
OPEL 58 51 055
OPEL 58 51 068
OPEL 58 51 596
OPEL 58 51 827
OPEL 8 51 208
OPEL 8 51 342
OPEL 8 51 757
OPEL 93169064
OPEL 93178886
OPEL 93181976
OPEL 93188887
OPEL 93189082
OPEL 95519339
PIERBURG 7.22946.38.0
QUINTON HA XEGR87
SIDAT 83.4604
SIDAT 83.604
SIDAT 83.604R
SIDAT 83.604UE
STC T493016
SWAG 40 94 5157
TRISCAN 1450-722946380
TRISCAN 526-10070
TRISCAN 647.22946.38.0
TRISCAN 696NU 010 171-541
TRISCAN 72-0020
TRISCAN 92-7.22946.38.0
TRISCAN 92-EGR 98193
TRISCAN 92-EGR722946380
TRISCAN NS-98193
VAUXH 55215032
VAUXH 93169064
VAUXH 93178886
VAUXH 93181976
VAUXH 93188887
VAUXH 93189082
VAUXH 95519339
VEMO V40-63-0015
VEMO V40-63-0015-1

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy EGR-zawór recyrkulacji 8813 10015 pasuje do Twojego auta

 

ALFA ROMEO

  • brak modeli

FIAT

  • brak modeli

OPEL

  • brak modeli

SAAB

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1573,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Jak ochronić auto przed gradem? Jak radzić sobie ze skutkami ewentualnych uszkodzeń i czy warto kupować samochodu po gradobiciu?

Jak ochronić auto przed gradem? Jak radzić sobie ze skutkami ewentualnych uszkodzeń i czy warto kupować samochodu po gradobiciu?

Grad w Polsce to nic niezwykłego, jednak ten rok pod tym względem był wyjątkowo feralny. Wiele aut zostało uszkodzonych przez grad, wiele takich trafiło do serwisów i na sprzedaż. Czy warto się nimi zainteresować? Jak powinna wyglądać naprawa auta po gradobiciu i – przede wszystkim – jak można je przed takim gradobiciem ochronić?

czytaj więcej >
Barum Quartaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Opony samochodowe Barum Quartaris 5, czyli czeska uniwersalność na każdą porę roku. Jak model ten sprawdza się na polskich drogach?

Każdy szanujący się producent opon do aut osobowych posiada w swojej ofercie opony całoroczne. Ma je również i czeska marka Barum pod postacią modelu Quartaris 5. Opony te wyróżniają się wszechstronnością i przystępną ceną, ale zanim zdecydujecie się na ich zakup, warto byłoby dokładnie poznać ich charakterystykę. Co oferują polskim kierowcom opony Quartaris 5 i czy faktycznie radzą sobie przez cały rok?

czytaj więcej >
Wymiana klasycznej kierownicy na multimedialną. Od czego należy zacząć?

Zastanawiacie się nad wymianą klasycznej kierownicy na kierownicę multimedialną? Zobaczcie, od czego warto zacząć

Wymiana klasycznej kierownicy na nowoczesną kierownicę multimedialną to marzenie wielu kierowców. O czymś podobnym myślą zwłaszcza Ci, którzy naprawdę lubią podkręcać możliwości swoich „czterech kółek” lub też poprawiać ich wygląd. Jaki efekt przyniesie taka wymiana kierownicy? Czego będziecie do tego potrzebować i na co musicie uważać podczas wymiany?

czytaj więcej >
Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >

EGR-zawór recyrkulacji

Zawór egr to element znajdujący się na pograniczu układu wydechowego i dolotowego. Służy on ograniczaniu emisji spalin, co jest rozwiązaniem ekologicznym. Jego zadaniem jest przekazanie części spalin do układu dolotowego, tak aby mogły się one znaleźć w komorze silnika. Domyślnie zawór egr recyrkulacji spalin jest zamknięty, otwiera się dopiero wtedy, gdy jest to możliwe i bezpieczne dla silnika. O ile zawory starszej generacji pozostają w pozycji całkowicie zamkniętej lub całkowicie otwarte, o tyle w nowoczesnym układzie egr szerokość otwarcia zaworu jest regulowana w zależności od aktualnego zapotrzebowania. Należy podkreślić, że zawór egr działa tylko wtedy, gdy silnik pracuje na średnich obrotach, gdyż są to optymalne warunki jego pracy. Oznacza to, że recyrkulacja spalin nie ogranicza mocy silnika, gdyż przy maksymalnych obrotach zawór zostaje zamknięty.

Zawór egr recyrkulacji spalin stosunkowo często ulega awariom. Wynika to z trudnych warunków pracy tego elementu. Zagrażają mu przede wszystkim zanieczyszczenia znajdujące się w spalinach, które gromadząc się w zaworze mogą go zapchać. Ponadto, drażniące działanie spalin niejednokrotnie prowadzi do przepalenia konstrukcji zaworu egr. Objawami awarii egr, które kierowca powinien zauważyć, są: nierówna praca silnika na biegu jałowym, niemożliwość osiągnięcia maksymalnych obrotów, a także kłopot z zapalaniem silnika.

Niesprawność zaworu egr wymaga zwykle jego wymiany, choć w przypadku zapchania zanieczyszczeniami wystarczające może się okazać czyszczenie. Ażeby uniknąć awarii zaworu egr, należy wymieniać go zgodnie z zaleceniami producentów według których w pojazdach z silnikami benzynowymi są one w stanie działać sprawnie do 100 tys. km, natomiast z silnikami wysokoprężnymi wytrzymują maksymalnie do 60 tys. km.

TRISCAN

Triscan to firma motoryzacyjna z duńskim kapitałem. Przedsiębiorstwo zajmuje się dystrybucją części zamiennych do samochodów europejskich i azjatyckich. Oferta obejmuje 25 grup produktowych, co oznacza, że obecnie Triscan niemal w pełni zaspokaja potrzeby każdego kierowcy. Najważniejsze części w ofercie dystrybutora to bez wątpienia elementy układu hamulcowego. Klocki hamulcowe Triscan są doceniane w wielu krajach europejskich, podobnie jak zaciski, sprężyny dociskowe czy czujniki zużycia hamulców. W sumie w asortymencie przedsiębiorstwa znajduje się ponad 14 tysięcy referencji z tej kategorii.

Drugą największą grupę produktową stanowią części układu kierowniczego Triscan. Obecnie producent dysponuje ponad 6 tysiącami referencji w tej kategorii. Znajdują się tutaj między innymi drążki kierownicze i ich końcówki. Oferta w wymienionej kategorii jest stale poszerzana, głównie o referencje dla najnowszych modeli pojazdów.

Ponadto, oferta dystrybutora części samochodowych Triscan obejmuje m.in.: części układu napędowego, uszczelnienia silnika oraz innych podzespołów, części sprzęgła oraz skrzyni biegów. Ponadto, przedsiębiorstwo oferuje szeroki wybór produktów w kategorii części zawieszenia.

Triscan to firma duńska, jednak zasięg jej działania jest o wiele szerszy. Obecnie części samochodowe Triscan są dystrybuowane na terenie 35 krajów europejskich. Firma zatrudnia pracowników w Danii, Francji, Niemczech i Szwecji. Przedsiębiorstwo dysponuje trzema rozbudowanymi centrami dystrybucyjnymi, z których transportowane są autoczęści Triscan. Dwa centra dystrybucyjne znajdują się na terenie Danii, natomiast trzecie zlokalizowane jest w Niemczech.

Cechy Części

Silnik chłodzony powietrzem
Rzadziej spotykany rodzaj chłodzenia silnika. W odróżnieniu od układu chłodzonego cieczą, w tym przypadku chłodzenie odbywa się poprzez wymiennik ciepła znajdujący się na obwodzie olejowym, a nie poprzez chłodnicę i płyn chłodniczy płynący wokół całego silnika.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze