- Tryb pracy: Pneumatyczny
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 06A145710N |
AUDI | 06A145710P |
BOGAP | A6313103 |
FEBI | 102127 |
SEAT | 06A145710N |
SEAT | 06A145710P |
SKODA | 06A145710N |
SKODA | 06A145710P |
VAG | 06A145710 |
VW | 058145710 |
VW | 06A145710N |
VW | 06A145710P |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Zawór METZGER 2385025 | METZGER | 127,00 zł |
06A 145 710 P ZAWÓR POZYCJI JAŁOWEJ | VAICO | 174,00 zł |
Zawór VAICO V10-2515-1 | VAICO | 202,00 zł |
Zawór MAXGEAR 58-0079 | MAXGEAR | 48,00 zł |
Zawór regulacyjny ciśnienia doładowania ABAKUS 120-08-119 | ABAKUS | 30,00 zł |
Separator oleju, odpowietrzenie przestrzeni korbowej BIRTH 80401 | BIRTH | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Regulacja powietrza doładowującego pozwala kontrolować pracę turbo sprężarki. Odpowiada za to zawór, który reguluje poziom przepływu powietrza. Ze względu na szybki rozwój turbosprężarek, również zawory są stale modyfikowane. Dlatego też ich różnorodność jest dzisiaj bardzo duża, mimo że wszystkie działają na podobnej zasadzie.
Zawór odpowiadający za regulację powietrza doładowującego to element układu wspomagającego pracę turbosprężarki. Obecnie turbosprężarka jest standardowym wyposażeniem pojazdów z silnikami wysokoprężnymi. Umożliwia ona zwiększenie mocy silnika poprzez dostarczenie do komór spalania większej ilości tlenu. Turbosprężarka uruchamiana jest za sprawą wprawienia w ruch turbiny poprzez spaliny wydzielane z silnika. Jeżeli zawór, regulując przepływ powietrza doładowującego jest w pełni otwarty, turbina nie zostaje poruszona, spaliny trafiają bezpośrednio do układu wydechowego, a turbosprężarka nie doprowadza dodatkowego powietrza. Zamknięcie zaworu natomiast oznacza uruchomienie turbosprężarki na maksymalnych obrotach. Dzisiaj jednak regulacja powietrza doładowującego jest bardziej precyzyjna, przez co możliwe jest uruchomienie pracy turbosprężarki na niskich lub średnich obrotach. Dzieje się to za sprawą częściowego otwarcia zaworu.
W starszych układach zawór otwiera się samoistnie wskutek działania siłownika. Nowsze modele otwierają się dzięki wytworzeniu podciśnienia, natomiast siłownik służy do ich zamykania. W układach drugiego rodzaju do regulacji powietrza doładowującego niezbędna jest pompa podciśnienia.
Borsehung to marka części samochodowych, której części są powszechnie znane od wielu lat. Firma powstała w Niemczech i do dzisiaj to właśnie tam znajduje się jej główna siedziba i główny rynek zbytu. Niemniej jednak zasięg działania producenta części samochodowych Borsehung jest o wiele większy. Auto części Borsehung to elementy przeznaczone do wszystkich pojazdów z grupy Volkswagen. Oferta producenta jest kompletna. Znajdują się w niej części z wszystkich kategorii produktowych, zarówno do pojazdów osobowych, jak i dostawczych. Warto podkreślić, że części Borsehung to nie tylko podzespoły dedykowane samochodom Volswagen, ale pojazdom wszystkich marek należących do niemieckiej grupy. Tym samym są to również elementy układów pojazdów takich marek jak np. Audi, Seat, czy Skoda. Części samochodowe Borsehung są dostępne na rynku części zamiennych. Niemniej liczne podzespoły tej marki trafiają również na pierwszy montaż do producentów pojazdów wspomnianych marek i innych aut z logo marek należących do grupy Volkswagen. Kierowcy doceniają auto części Borsehung za ich niezawodność i długowieczność. Obecnie podzespoły niemieckiego producenta są dostępne w całej Europie oraz na innych kontynentach, w kilkudziesięciu państwach.