- Jakosć: EQUIVALENT
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BOSCH | 0 445 010 513* |
BOSCH | 0 445 010 550* |
BOSCH | 0 445 010 578* |
BOSCH | 0 445 010 579* |
BOSCH | 0 445 010 591* |
BOSCH | 0 445 010 592* |
BOSCH | 0 445 010 625* |
BOSCH | 0 445 010 626* |
BOSCH | 0 445 010 636* |
BOSCH | 0 445 010 637* |
BOSCH | 0 445 010 684* |
BOSCH | 0 445 010 689* |
BOSCH | 0 445 010 696* |
BOSCH | 0 445 010 703* |
BOSCH | 0 445 010 734* |
BOSCH | 0 445 010 738* |
BOSCH | 0 445 010 739* |
BOSCH | 0 445 010 759* |
BOSCH | 0 445 010 766* |
BOSCH | 0 445 010 773* |
BOSCH | 0 445 010 797* |
BOSCH | 0 445 010 845* |
BOSCH | 0 445 010 846* |
BOSCH | 0 445 010 850* |
BOSCH | 0 445 010 858* |
BOSCH | 0 445 010 861* |
BOSCH | 0 445 010 874* |
BOSCH | 0 445 011 512* |
BOSCH | 0 445 011 530* |
BOSCH | 0 445 020 506* |
BOSCH | 0 445 020 612* |
BOSCH | 0445010575* |
BOSCH | 1 462 C00 996 |
CITRO | 98 113 88180 |
DIPASPORT | INJDS057DPSN |
FISPA | 83.1389A2 |
HOFFER | 8029704E |
HONDA | 16796-RZ0-G01 |
MEATDORIA | 9704E |
PEUGE | 98 113 88180 |
PSA | 98 113 88180 |
SIDAT | 83.1389A2 |
WE PARTS | 392000172 |
CITROËN
|
HONDA
|
OPEL
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pompa wtryskowa, zwana również sekcyjną, to podzespół składający się z kilku współpracujących ze sobą elementów. Zadaniem całego układu jest pobranie paliwa oraz dostarczenie go do wtryskiwaczy w odpowiedniej ilości oraz pod właściwym ciśnieniem.
Zasysaniem paliwa zajmuje się pompa łopatkowa, która poprze przewody doprowadzające pobiera je, a następnie przekazuje dalej. Tłoczki, w które wyposażona jest pompa wtryskowa, to elementy robocze urządzenia, które nadają odpowiedniego ciśnienia paliwu, pompowanemu przez przewody wysokiego napięcia do wtryskiwaczy. Ważną funkcję pełni również zawór sterujący, który w przypadku nadmiaru paliwa odprowadza odpowiednią jego ilość.
Rozróżnia się dwa główne rodzaje pomp wtryskowych. Pierwszy typ to pompy rotacyjne. W tym przypadku tłoczki wykonują ruch wirujący. Natomiast w przypadku rzędowych pomp wtryskowych tłoczki ustawione są w rzędzie. Oba rodzaje pomp spotkać można w starszych typach pojazdów, głównie tych z silnikami wysokoprężnymi. W nowszych samochodach pompy stosowane są rzadko, głównie ze względu na nieprecyzyjność działania. W stosunku do innych rozwiązań technologicznych, zastosowanie pompy wiąże się z dużym zużyciem paliwa. Tym samym pojawiają się problemy z ekologicznością tego rozwiązania.
Niewątpliwie jednak pompa sekcyjna ma również swoje zalety. Przede wszystkim wymiana tego podzespołu jest stosunkowo tania i prosta. Największym zagrożeniem dla sprawności pompy jest natomiast jej zatkanie. Tempo zużycia elementu w dużej mierze zależy od jakości stosowanego paliwa.
Hoffer to nieco ponad 20-letnia marka należąca do włoskiego przedsiębiorstwa o globalnym zasięgu – Meat&Doria. Pod marką Hoffer producent oferuje tysiące części samochodowych pogrupowanych w kilka kategorii. Dużą popularnością w wielu krajach na całym świecie cieszą się części samochodowe Hoffer wykorzystywane w układzie tworzenia mieszanki paliwowej. Znaleźć tam można między innymi sterowniki wtrysku, rozdzielacze paliwa, pompy wtryskowe, czujniki i sondy, uszczelki, przepustnice, silniki krokowe i wiele więcej. W fabrykach części samochodowych Hoffer od kilku lat wiele uwagi poświęca się również produkcji zaworów EGR, odgrywających w dzisiejszej motoryzacji bardzo ważną rolę.
Auto części Hoffer to produkty, które wyróżniają się wysoką jakością. Meat&Doria –– właściciel marki Hoffer –– to przedsiębiorstwo o nieposzlakowanej opinii, które zawsze troszczyło się o najwyższą jakość swoich produktów. Nieustanne testy efektywności, wytrzymałości i bezpieczeństwa poszczególnych części samochodowych sprawiają, że produktom tej marki można zaufać. Warte podkreślenia jest to, że zaufało im już wielu producentów samochodów osobowych i nie tylko. Części samochodowe Hoffer są dziś wykorzystywane do pierwszego montażu, jednak trafiają również na rynek części zamiennych.