- Cisnienie [bar]: 4
- Tryb pracy: Elektryczny
- Wydatek [l/h]: 75
- Numer artykułu zalecanego dodatku: 770158
- Ciężar [kg]: 0,716
- Ilość połączeń: 5
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AIRTEX | E1116 |
AIRTEX | FS187 |
BOSCH | 0 986 580 410 |
BOSCH | 0 986 580 966 |
ERA | 775161A |
ERA | 775161B |
ERA | 775161HQ |
FISPA | 72.104 |
FISPA | 73.101 |
FORD | 1 054 048 |
FORD | 1 075 512 |
FORD | 1 118 637 |
FORD | 1 132 537 |
FORD | 1005419 |
FORD | 1005419* |
FORD | 1012215 |
FORD | 1012215* |
FORD | 1026231 |
FORD | 1026231* |
FORD | 1026232 |
FORD | 1026232* |
FORD | 1031313 |
FORD | 1031313* |
FORD | 1052912 |
FORD | 1052912* |
FORD | 1054055 |
FORD | 1075522 |
FORD | 1075525 |
FORD | 1075525* |
FORD | 1075526 |
FORD | 1075526* |
FORD | 1092700 |
FORD | 1092700* |
FORD | 1092701 |
FORD | 1094664 |
FORD | 1102857 |
FORD | 1102857* |
FORD | 1109371 |
FORD | 1112799 |
FORD | 1112799* |
FORD | 1112813 |
FORD | 1112813* |
FORD | 1118634 |
FORD | 1118634* |
FORD | 1118638 |
FORD | 1118638* |
FORD | 1118640 |
FORD | 1118640* |
FORD | 1118641 |
FORD | 1118641* |
FORD | 1130278 |
FORD | 1130278* |
FORD | 1132537 |
FORD | 6960061 |
FORD | 7148941 |
FORD | 7362846 |
FORD | 7362846* |
FORD | 93BB-9H307-AE |
FORD | 93BB-9H307-GG |
FORD | 93BB9H307AE |
FORD | 93BB9H307AE* |
FORD | 93BB9H307AG |
FORD | 93BB9H307AG* |
FORD | 93BB9H307GD |
FORD | 93BB9H307GD* |
FORD | 93BB9H307GF |
FORD | 93BB9H307GF* |
FORD | 93BB9H307GG |
FORD | 93BB9H307GG* |
FORD | 93BB9H307HD |
FORD | 93BB9H307HD* |
FORD | 93BB9H307HG |
FORD | 93BB9H307HG* |
FORD | 93FB9H307AA |
FORD | 95VB9H307BF |
FORD | 96FB9H307AA |
FORD | 96FB9H307AA* |
FORD | 96FB9H307AB |
FORD | 96VB9H307AA |
FORD | 97BP9H307CB |
FORD | 97BP9H307CB* |
FORD | 97BP9H307DB |
FORD | 97BP9H307DB* |
FORD | 97BP9H307DD |
FORD | 97BP9H307DD* |
FORD | 97BP9H307EA |
FORD | 97BP9H307EA* |
FORD | 97BP9H307EB |
FORD | 97BP9H307EB* |
FORD | 97BP9H307FA |
FORD | 97BP9H307FA* |
FORD | 97BP9H307FB |
FORD | 97BP9H307FB* |
FORD | 97BP9H307FC |
FORD | 97BP9H307FC* |
FORD | 988P 9H307 DA |
FORD | 988P 9H307 DB |
FORD | 98BP 9H307 DA |
FORD | 98BP 9H307 DB |
FORD | 98BP 9H307 DC |
FORD | 98BP 9H307 EA |
FORD | 98BP 9H307 EB |
FORD | 98BP9H307DB |
FORD | 98BP9H307DB* |
FORD | 98BP9H307DC |
FORD | 98BP9H307DC* |
FORD | 98BP9H307EA |
FORD | 98BP9H307EA* |
FORD | 98BP9H307EB |
FORD | 98BP9H307EB* |
FORD | XL3U9350CB |
FORD | YS6U9H307DD |
HOFFER | 7507298 |
INTERMOTOR | 39058 |
INTERMOTOR | EFP373 |
INTERMOTOR | FP5087 |
INTERMOTOR | LFP166 |
LUCAS | FDB1218 |
MEATDORIA | 77298 |
METZGER | 2250003 |
PIERBURG | 7.00661.03.0 |
PIERBURG | 7.02700.68.0 |
SIDAT | 72104 |
SIEME | X10-734-002-018 |
VALEO | 347231 |
VALEO | 347418 |
VEMO | V25-09-0021 |
VISTEON | 20-500-01024 |
FORD
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pompa paliwa to urządzenie mające za zadanie dostarczać paliwo do silnika. Tym samym pompa w pierwszej kolejności zasysa paliwo ze zbiornika, aby następnie wtłoczyć je do wtryskiwaczy, które przekazują je już bezpośrednio do cylindrów. Bardzo ważne dla poprawnej pracy silnika jest dostarczenie paliwa pod odpowiednio wysokim ciśnieniem, za co również odpowiada pompa paliwa.
Obecnie stosuje się elektryczne pompy paliwa – modele wirnikowe i rotacyjne. Zwykle pompa znajduje się dzisiaj w zbiorniku paliwa. Umiejscowienie jej w tej lokalizacji z jednej strony ma ułatwiać zasysanie paliwa, z drugiej zredukować słyszalny hałas generowany przez silnik pompy. Ponadto, w warunkach zanurzenia w paliwie silnik pompy jest odpowiednio chłodzony i smarowany, co pozwala mu dłużej zachować pełną sprawność.
Niesprawność pompy paliwa znacząco utrudnia prowadzenie pojazdu, czasami wręcz je uniemożliwiając. Jeżeli paliwo nie jest wtłaczane do silnika w odpowiedniej ilości czy też pod odpowiednim ciśnieniem, w czasie jazdy odczuwalne jest szarpanie, silnik może niespodziewane gasnąć, występują również problemy z jego zapalaniem. Czego dotyczą awarie pompy paliwa? Przeważnie problem tkwi w zanieczyszczeniu pompy, które jest spowodowane użytkowaniem niskiej jakości paliwa. Do zanieczyszczenia pompy można również doprowadzić jeżdżąc z niemal pustym bakiem. W takiej sytuacji bowiem urządzenie zasysa zanieczyszczenia, które nawet przy użytkowaniu najwyższej klasy paliwa, gromadzą się na dnie baku. Należy również unikać pozostawiania samochodu na parkingu czy w garażu z niepełnym bakiem, gdyż dochodzi wtedy do skraplania powietrza, które się w nim znajduje, co także stwarza pewne zagrożenie dla pompy paliwa. Poprawnie użytkowana pompa paliwa powinna działać sprawnie przez o najmniej 180-200 tys. km.
ERA to włoska firma produkująca części samochodowe. Specjalnością przedsiębiorstwa są elementy elektryki oraz elektroniki samochodowej. Producent należy do europejskich i światowych liderów w wymienionych sektorach. Wśród flagowych produktów marki ERA należy wymienić wszelkie czujniki, przekaźniki i przełączniki. Elektryka i elektronika ERA to najwyższa jakość na rynku, potwierdzona szeregiem certyfikatów.
Choć bezsprzecznie produkty z wymienionych kategorii stanowią główne linie produkcyjne firmy ERA, to tylko część całej oferty producenta. Przedsiębiorstwo stale poszerza swoją ofertę, stając się coraz bardziej wszechstronnym dostawcą samochodowych części zamiennych. Części samochodowe ERA to również między innymi elementy mechanizmów sterujących pracą silnika. Producent oferuje także części układu zapłonowego, układu zawieszenia, klimatyzacji i wiele innych autoczęści. Wszystkie łączy jedna cecha, jaką jest wykończenie z troską o najmniejsze detale.
ERA powstała w 1983 roku jako marka koncernu Sipea. Z czasem ERA stała się niezależną firmą produkcyjną, zyskującą rozpoznawalność we Włoszech oraz poza granicami kraju. Obecnie części samochodowe ERA są dystrybuowane do ponad 70 krajów na całym świecie. Firma posiada główną siedzibę w rodzinnych Włoszech oraz filie w innych krajach. Warto zaznaczyć, że ERA to nie tylko producent części samochodowych, lecz przedsiębiorstwo w dużej mierze zajmuje się również dystrybucją autoczęści własnych i innych producentów.