- Wymiar gwintu: M8x1.25
- Rodzaj gwintu: Gwint zewn.
- Rodzaj gwintu: Z gwintem zewnętrznym
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
CHEVR | 94535930 |
CITRO | 442855 |
DS | 9834540680 |
HONDA | 45003TL1G01 |
MAZDA | BPYK33690 |
PEUGE | 442855 |
RENAU | 7701209198 |
ABARTH
|
ALFA ROMEO
|
AUDI
|
BMW
|
CHEVROLET
|
CITROËN
|
DACIA
|
DAEWOO
|
DS
|
FIAT
|
FORD
|
HONDA
|
LAND ROVER
|
MAZDA
|
MERCEDES-BENZ
|
MINI
|
NISSAN
|
OPEL
|
PEUGEOT
|
RENAULT
|
ROVER
|
SAAB
|
SEAT
|
SKODA
|
TOYOTA
|
VAUXHALL
|
VOLVO
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Obecnie hamulce tarczowe to najpopularniejsze rozwiązanie w kwestii układu hamowania samochodu. Zwykle kierowcy decydują się na zakup kompletnego zestawu hamulców, jednak czasami pojawia się konieczność dokupienia części. Dodatki i pojedyncze części hamulców tarczowych są potrzebne np. przy niewielkiej awarii któregoś elementu. Poważniejsze usterki wymagają wymiany całych hamulców, jednak w wielu przypadkach nie jest to konieczne.
Najważniejsze części hamulców tarczowych to tarcze oraz klocki hamulcowe. Tarcza to unieruchomiona powierzchnia, do której dociskane są klocki hamulcowe pokryte okładziną cierną. Za sprawą nieruchomego przyłączenia tarczy do wałka wskutek wspomnianego docisku, dochodzi do zahamowania koła. Obecnie zarówno tarcze, jak i klocki hamulcowe wykonuje się z rozmaitych materiałów. Podstawowym materiałem konstrukcyjnym jest stal, jednak części klasy premium to elementy ceramiczne. Należy podkreślić, że hamulce tarczowe to nie tylko tarcza i klocki. Dodatki i części hamulców tarczowych to również m.in. siłowniki, bez których docisk klocków nie byłby możliwy.
Wymiana którejś z części hamulców tarczowych najczęściej zostaje wymuszona ze względu na zniszczenie wywołane dużą siłą tarcia. Zużycie eksploatacyjne jest nie do uniknięcia, jednak można je nieco opóźnić, poprzez odpowiednie korzystanie z hamulców. Nie zaleca się przede wszystkim gwałtownego wciskania pedału hamulca, zwłaszcza jeśli klocki i tarcza są jeszcze nierozgrzane. Ponadto, dla właściwej kompatybilności, wszelkie dodatki i pojedyncze części hamulców tarczowych warto kupować od tego samego producenta.
KaWe to holenderska firma, która powstała w 1970 roku. Firma specjalizuje się w produkcji i handlu części samochodowych. W centrum zainteresowań holenderskiej marki jest układ hamulcowy i kierowniczy. KaWe jest także czołowym producentem, który zajmuje się materiałami ciernymi.
Firma w swojej ofercie posiada:
Wieloletnie doświadczenie KaWe w branży motoryzacyjnej, wysoka jakoś produkowanych komponentów oraz nieustanne powiększanie grona odbiorców, sprawiło, że marka jest znana praktycznie na całym świecie.
Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii komponenty produkowane przez KaWe pasują zarówno do samochodów osobowych, ciężarowych, jak i lekkich pojazdów komercyjnych, pojazdów motorowych, autobusów i maszyn rolniczych.
KaWe swoją główną siedzibę ma w Holandii. Nie oznacza to jednak, że koncern w swojej działalności ogranicza się tylko do rodzimego kraju. Działania eksportowe KaWe prowadzone są w ponad pięćdziesięciu krajach na całym świecie. To zasługa licznych oddziałów ulokowanych głównie w Europie.