- System hamulcowy: FIAT
- Rozmiar gwintu 1: 185x31
- Ciężar [kg]: 0,14
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
APEC | KIT711 |
ATE | 03.0137-9178.2 |
ATE | 669178 |
AUTOFREN S | D3907A |
BREMSI | SK0610 |
DELPHI | LY 1037 |
ERT | 310022 |
FERODO | FBA26 |
FIAT | 755061 |
FIAT | 7550610 |
FRENKIT | 950610 |
FRITECH | 9003 |
FSO | 655061000 |
HAVAM | HP3610 |
JPG | 1164001710 |
KAWE | 105-0610 |
METELLI | 9003 |
METZGER | 105-0610 |
MIN | MBA610 |
NK | 7923610 |
OBTEC | 8002220.1 |
OJD | 0610 |
OJD | 105-0610 |
OJD | 105-0610-1 |
PAGID | X0021 |
PEX | 610 |
QUINTON HA | BFK241 |
SEAT | 945061000000 |
TEXTAR | 97002500 |
TRISCAN | 8105 152220 |
TRUSTING | 9003 |
TRW | SFK98 |
ABARTH
|
AUTOBIANCHI
|
FIAT
|
LANCIA
|
SEAT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.