Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
APEC | KIT749 |
ATE | 03.0137-9086.2 |
ATE | 669086 |
AUTOFREN S | D3921A |
BORG BECK | BBK6086 |
BOSCH | 1 987 475 116 |
BREMSI | SK0651 |
CIFAM | 9011 |
CITRO | 95706510 |
DELPHI | LY 1055 |
ERT | 310037 |
FERODO | FBA126 |
FRENKIT | 950651 |
HAVAM | HP3651 |
HELLA | 8DZ 355 200-071 |
JPG | 4364002100 |
JURID | 771072J |
KAMOKA | 1070031 |
KAWE | 105-0651 |
MAPCO | 8121/1 |
MAPCO | 9172 |
MAXGEAR | 27-0389 |
METELLI | 9011 |
METZGER | 105-0651 |
MIN | MBA651 |
MOTAQUIP | VMK623 |
NK | 7939651 |
OJD | 0651 |
OJD | 105-0651 |
PEUGE | 4210651 |
PEX | 651 |
QUINTON HA | BFK262 |
QUINTON HA | BFK393 |
RENAU | 7700651000 |
TEXTAR | 97004700 |
TRUSTING | 9011 |
TRW | SFK138 |
CITROËN
|
PEUGEOT
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.